Jump to content

Климатика не духа достатъчно студено


Marto7777

Recommended Posts

Климатика е напълнен преди 1 седмица.Още в началото ми се стори, че трябва по-студено, но викам ще се оправи.Прави хладно в колата, вчера беше почти 30 градуса навънка, но ми се струва че трябва да е по-студено отколкото е.Поне на други Аудита в които съм се качвал е било доста по-студено.Климатика ми го пълни приятел който работи в сервиз, и е 100% сигурно че го напълни догоре.Лично видях и на машината. Какво друго може да е проблема ? 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Едва ли на решетките при изхода на въздуха ще има някакви датчици, за да може да ти каже ваг-ком. Предполагам измерването можеш да направиш с някой ел. термометър със сензор за външна темп.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако след 15-20 минути каране, започне да духа както си трябва, значи клапана на компресора ти е заминал. Проблем си им е на тези компресори, когато клапанът направи 10-тина годинки. Моя в момента е така. Миналата година като се стопли започна проблемът. Купих клапан чак зимата, с идеята докато се стопли да го сменя. Но, още не съм. Това ми е следващата задача, че вече стана топло.

Редактирано от bsdnikolov
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

3 hours ago, Marto7777 said:

Климатика ми го пълни приятел който работи в сервиз, и е 100% сигурно че го напълни догоре

Само го напълни, или и провери за теч?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 2 часа, bsdnikolov написа:

Ако след 15-20 минути каране, започне да духа както си трябва, значи клапана на компресора ти е заминал. Проблем си им е на тези компресори, когато клапанът направи 10-тина годинки. Моя в момента е така. Миналата година като се стопли започна проблемът. Купих клапан чак зимата, с идеята докато се стопли да го сменя. Но, още не съм. Това ми е следващата задача, че вече стана топло.

За а4 б6 важи ли това?Симптомите са същите..след 15 минути почва да духа студено...не  е точно както трябва да е,но си духа и ми казват че фреон има системата,ама компресора е заминал.Имам чувсвото ,че искат да ме убуят :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не знам дали А4 В6 използват същите компресори като А3 8Р. При нас, компресорът е Sanden PXE16 (постоянно зацепен с управляващ соленоид). Той има проблем със соленоида.

Ето клипче с диагностицирането и замяната на соленоида. При замерването на високото и ниско налягане, показанелите при мен бяха почти идентични като на клипа:

Редактирано от bsdnikolov
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Само да вметна че преди смяна на този клапан се източва фреона някой да не го изпере с пълна система

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 month later...
На 11.06.2019 г. at 16:28, kivv написа:

Само да вметна че преди смяна на този клапан се източва фреона някой да не го изпере с пълна система

Колега, ако говориш за Pressure switch-a не се източва нищо :D поне на А3 8p...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...