fr1nklyn Публикувано 12 Юни 2019 Доклад Share Публикувано 12 Юни 2019 Здравейте, Колата 1.9 TDI BKE е много мудна от известно време и днес като я закачих ми показа грешка "mass air flow sensor (g70) implausible signal p0101". Извадих и го почистих със спрей за ел.инсталации, който не оставя следи, но като гледам някой го е сменял вече... Толкова е китайски, че няма накъде. Няма и резистори, но мисля че имаше и такива без? Както и да е, искам да си купя нов, но не съм сигурен за този мотор какъв е парт номера на дебитомера: 038-906-461-B / 038906461B 074-906-461-b / 074906461B 0281002461 Или друг? Също така Pierburg или Bosch да взема? Благодаря, F Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CVT Публикувано 12 Юни 2019 Доклад Share Публикувано 12 Юни 2019 Вземи си оригинален от Порше или от колегата @Raino. Изпращаш му номера на шасито и той ще ти изпрати правилния. Ако идеш в Порше е същото, само че малко по-скъпо. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ivailo_slavov Публикувано 12 Юни 2019 Доклад Share Публикувано 12 Юни 2019 (Редактирано) Оригиналния за тоя двигател е много скъп, може би по-добре ще е да се потърси втора употреба (пак оригинален) с уговорка да го върнеш, ако не е добре. Ето ти все пак инфото от ЕТКА: 074 906 461 B - 791,36лв. И заместител 074 906 461 BX - 386,72лв. Ти вече си преценяваш - това са оригиналните номера. Редактирано 12 Юни 2019 от ivailo_slavov Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Passi Публикувано 12 Юни 2019 Доклад Share Публикувано 12 Юни 2019 Само сензора на Бош е не повече от 60-70лв какви са тия 800лв за тая пишка. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
fr1nklyn Публикувано 13 Юни 2019 Автор Доклад Share Публикувано 13 Юни 2019 Да, реално е една жичка вътре. Добре, много ви благодаря за отговорите на всички! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
fr1nklyn Публикувано 28 Юни 2019 Автор Доклад Share Публикувано 28 Юни 2019 Малко ъпдейт по въпроса с MAF-a, тъй като не искам да отварям нова тема: Не избързах да купувам нов MAF, защото след като изчистих грешката и измерих стойностите му, всичко беше наред. До вчера, когато пак ми светна check-a със същата грешка P0101. Имам чуството, че се получава само като е много топло и карам на климатик. И първия път и сега се получи, когато колата показваше външна температура 34-35 C и климатика е включен. Но нямам никаква идея защо. Ясно ми е, че горещия въздух има по-малко кислород, но МАФ-а това не го знае, а само количеството въздух, което минава. Стойностите на текущия MAF докато беше по-хладно бяха супер - на 2ра, 3та и 4та предавка дава 1100мг, което си толкова колкото е поискано. Единствено на празен ход не е от 100 до 300, а е 380, защото нямам ЕГР, което е нормално. Днес пак ще го измеря като е много жега и на климатик, да видя дали няма да са различни. Ако имате някакви идеи, защо само в жегата дава грешка, ще се радвам да ги споделите Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване