Jump to content

Бъдеща покупка на Ауди Алроуд 2.7 битурбо


Recommended Posts

Публикувано (Редактирано)

 

Благодаря. Харесал съм един алроуд 2005 декември, другата седмица ще ходя да го гледам. Трудно ли се преправя от автомат към ръчка? И какви части са необходими, скоростната еднаква ли с тази от 2.5 тди 180 кс. ръчка? И като цена горе доло колко може да излезе тази манипулация? И стрували си?

Редактирано от VBI
Цитиране на предходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 68
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Чакай, първо да го вземеш, че аз един типтроник се мъча да го троша вече  три години и неще....а само аз си  знам какви кикдауни му раздавам. Саа дали и при теб ще е така...божа работа.

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не се преправя трудно, цената може да варира в широки граници според това за колко ще намериш частите и на колко алчен майстор ще попаднеш, но ще си в границите на 1500-2500лв. 2.7Т с кутия от 2.5тди става чудесен за каране.

Редактирано от TiL
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 20 часа, TiL написа:

Стъпките вече са ясни, доста хора минаха след мен по моя път и всичко е наред.

 

Освен ръчна скоростна кутия, какво друго се сменя, че не съм наясно.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Лесно вика се прави суап-а към ръчна кутия :D Aко ти се дават хиляди левове по майстори, или си търсиш кочин да го спреш пред блока за 2 години, сигурно е лесно. И като смениш всичкия тоя шит, изкормиш разни ненужни неща, сложиш по-гоуем кулер и прочие, направиш чип, рециклираш турбините, какво получаваш? Двутонов дърт кошник, с газова и резервна гума в багажника (язък ти на комбито), фарки дето не светят и скъпа поддръжка. По-добре за 20к Б8-ца ...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

То най-странното в темата, че се искаше читав екземпляр за малко пари и да не излязат след това разходи за повече от 1к, а сега вече се мисли как да се изтърбуши половината кола и да се понадят едни сериозни пари.

Редактирано от DJANO
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Всеки сам си решава как и колко да страда :)

 

Към автора: Събирай пари и ако толкова държиш да е Алроуд си търси 4F с 3.0TFSI там поне ще знаеш за какво си наливаш парите.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 4 часа, DJANO написа:

То най-странното в темата, че се искаше читав екземпляр за малко пари и да не излязат след това разходи за повече от 1к, а сега вече се мисли как да се изтърбуши половината кола и да се понадят едни сериозни пари.

 

Къде съм писал читава кола за малко пари? Тези които ги бях гледал, искаха много неща да се сменят слвед евентуална покупка. Такъв дръгел няма да се купи. И кое му е странното?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Само ангренажа масло филтри и някой дребен ремонт ще минат 1000 от раз това е кола на 15 години. Не очаквай чудесен екземпляр за без пари и без никакви належящи ремонти. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...
Публикувано (Редактирано)

 

Това го знам.

Редактирано от VBI
Цитиране на предходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 month later...

Търсенето продължава. Мнение за ауди а6 ц5 2.4 или 2.8 бензин с 4х4 задължително?

Редактирано от Yoman88
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

2.4 по добре го пропусни. Тромав харчи доста и поддръжката е като на 2.8. Не знам как е 2.4 при фейслифта там е уж с 5 к.с. повече, но се съмнявам да е станал самолет.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

Добре. Нещо повече да ми кажеш за 2.8 4х4 , като информация, плюсове минуси и тнт. С ангренажен ремък мисля че е, и колко други ремъци има общо колко на брой са ролките, има ли обтегачи? 

2.8 4х4 с ръчна скоростна има ли? А автомата може би е типтроник, читав ли е ? Скъп ли му е ремонта, кое му се износва / разваля по често?

Редактирано от VBI
Цитиране на предходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ангренажа се състой от ремък две ролки и обтегач (до колкото си спомням) имаш вериги на валовете на двете глави и обтегач за всяка.

Мотора е от 1997 до 2001. Кутията е типтроник, има го и ръчка 4х4, но е доста рядко поне аз не съм виждал. Повечето ръчки са на предно. 

Проблем при всички са течовете на антифриз и масло от всевъзможни места, разбираемо предвид годините и километрите. Всичко се отстранява с повечко желание и търпение.

Комбинацията 4х4 и типтроник я правят малко мудна, но е приятна за извън градско. Звука също е приятен.

Трябва да се гледа да не рита кутията на студено.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Според мен всеки голям атмосферен мотор, 4х4, автоматик е приятен за градско придвижване без напрежение, тласъци, ръмжене, бръмчене и други

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...