Jump to content

Проблем с audi a6 c5 2.5 tdi 150 кс


Badev_

Recommended Posts

Здравейте колеги !

 

Имам проблем с 2.5 tdi , на ниски обороти след 3-4 минути работа започва да пуши сиво и да мирише на масло.Във високите обороти няма проблем.Рециклирах турбината преди 2000 км.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Филтър картерни газове ако е от стария тип с мембрана и е блокирала. След 2001 са с новия вихров филтър.

Гумички и водачи клапани.

Сегменти.

Кофти масло.

Също е възможно и турбината да не е направена както трябва.

Вадиш маркуча от картерните газове и гледаш, вадиш маркуч на интеркулера и гледаш, махаш турбина и затапваш маслото и гледаш, мериш компресия и ако има възможност с ендоскоп или огледало(само едната генерация може да се свали без да се наклана мотора ама не помня коя) след като свалиш генерацията гледаш стеблата на изспускателните клапани. Има ли стекло масло и маслен нагар. Ама щом след като поработи почва да пуши...обикновено проблема е в сегменти-цилиндър.

 

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Възможно е по турбо пътищата да е пълно с масло. Но щом се случва само като работи на място е много вероятно да е от турбината отново. Просто във високите обороти го издухва бързо и не го виждаш.

Редактирано от DJANO
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...