head_up Публикувано 15 Юни 2019 Доклад Share Публикувано 15 Юни 2019 Въпрос - има ли някаква процедура, по специално за центровката на този двигател? Сменен е датчика на Хол на делкото - сега колата не прекъсва, както описвах в другата ми тема - ура! Обаче разбутахме центровката. И двата белега са на място, ремъка си беше зацепен правилно, делкото е нагласено както си му е реда по маркер. Обаче колата е труп. Пали добре, не прекъсва, не се дави, не дава и грешка. Но е ааааддддски тегава за каране. А включа ли климатика - все едно съм закачил ремарке. Едвам отлепя. Пробвахме с китайския пистолет - работи на други коли, на това ауди като го закача - на свободоен ход мига. Като дам газ и пистолета гасне... ?!?!? Гледам на диагностиката на канал 9 на VCDS-а на живи данни BTDC (Ign. timing): пише 6 градуса в първа колонка и втората играе от 3.5 до 10 градуса. Като дам газ и двете показания се залепят заедно и почват да растат с натискане на газта - до едно време стигнаха до 50 градуса, и като върна газта и застават на началните стойности. Как да ги третирам тези данни и какви трябва да бъдат? Може ли да ме насочите къде бъркам по центровката? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
jordanik Публикувано 15 Юни 2019 Доклад Share Публикувано 15 Юни 2019 Загрей колата,вкарай я в режим на адаптация /basic setings/ с помощта на VagCom,за да спре да мести центровката и тогава използвай стробоскопа.Другият вариант е "руския*-без никакви помощни инструменти.Има го описан в темата за Digifant-a и също върши работа. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
head_up Публикувано 18 Юни 2019 Автор Доклад Share Публикувано 18 Юни 2019 @jordanik Ok, ще погледна тези настройки с VagCom-а, не бях се замислял. Този таб от програмата като цяло не ми е бил полезен до сега, та даже не се и сещам какво можеше да се адаптира.. май имаше някакви две стойности само за промяна и то дори не пишеше за какво се отнасят. Може ли малко разяснение, какво имаш предвид с това "режим на адаптация"? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
head_up Публикувано 2 Юли 2019 Автор Доклад Share Публикувано 2 Юли 2019 Нещо не се разбираме с тази кола и центровката й. В адаптация на ваг-кома има два параметъра - единия само за четене, другия може и да се записва. Никаква идея какво значат. @jordanik ще поясниш ли какво точно имаш предвид, ако е удобно? И до колко е вярно това ? Утре пак ще се чопля с колата, а не ми е много ясно какво точно правя, пък като гледам и майстора се е умислил... Ще ми се да се справим с него, то си е опит, но ако ме пратите в Пловдив на читаво място да направят центровката веднъж и завинаги - пак ще е хубаво. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване