Jump to content

Не работи вентилаторът на парното


plamenp59

Recommended Posts

Вчера, в края на едно пътуване от 300 км. вентилаторът на парното спря да работи.Модулът за управление показва всички настройки ,мести клапи, реагира при настройване на скоростта на  вентилатора, но той не мръдва.Четох я, дава грешка за вентилатора. Като препоръка в росс тех пише първо да се провери предпазителя.Та въпросът ми е,ауди а8 д3  има ли предпазител за въпросния вентилатор, ако има къде из коша е или направо да я карам и да го свалят.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имах подобен проблем, но тръгваше, когато му беше кеф. Като удари дупка и се оправяше, докато не спря напълно. Свалихме го - четки на мотора.

Sent from my SM-G950F using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това си е очакван дерт за тия коли дето караме. Аз моя вентилатор даже го свалях "профилактично" и се оказа че вече веднъж са му сменяни четките :lol: 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не бяха четки.Подадохме ток като свалихме корите и върти като луд.Реостатът който е до него се бъзика.Буксата която го захранва прави номера и предполагам ,че вътре в реостата има прекъсната пътека или спойка.разклащаш и тръгва и после спира.но всичко е капсуловано и като не знам кое е как е вътре, реших да потърся друга и да я сменя. Ако има някой 4Е0 820 521да пише и да се разбираме.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Обикновено всичките са прегорели и се налага да разглабяш по 100 пъти докато се оправят нещата.

Sent from my Nexus 5X using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

сваляш и носиш на Раковска и Сливница срещу Евроболт, 80лв и го правят нов

там е проблемът, не в тоя "таралеж", дето е управлението!

На 17.06.2019 г. at 16:23, DJANO написа:

Според мен търси нов.

леко ве ларж :flehan:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сменено и работи.Но и четките бяха доста износени та сложих друг вентилатор и този ще отиде за рециклиране.Благодаря на всички.Когато колата беше готова се оказа ,чче бяха забравили да включат един кабел за клапите та отново поразглобиха малко.А резисторът от мегапартс дойде с буксите и се оказа ,че вътре в тях всиччко е корозирало и на изхода ток идва само по някога.Наложи се да го върна .Та повечето време бе в търсене на части.

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...