Jump to content

4.2 FSI Проблемче с палене и претрисане


ssxnetwork

Recommended Posts

A8 4.2 FSI

- Един или два пъти в деня пали трудно (на топъл мотор)

- От няколко дни чека свети постоянно.

- Двигателя претриса леко на P и при потегляне без подаване на газ леко насича, в момента в който подам газ няма проблем.

 

На диагностика в ауди записа датчик разпределителен вал.

На диагностика с бош записа: Преждевременно запалване на 1-ви цилиндър.

 

Възможно ли е всички описани неща да са свързани с датчика на разпределителния вал който е от страната на 1,2,3 и 4-ти цилиндър.

Също така там са 2 датчика, единия е отгоре, другия е отдолу до филтърната кутия.

 

Търся мнения и насоки.

 

Поздрави!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)

От същата страна е. До колкото прочетох и разбрах (включително и от чуждите форуми) симптомите които имам са в следствие от този датчик. Просто някое друго мнение не е излишно :) особено ако има такива които са се сблъсквали с подобен проблем.

Редактирано от VBI
Цитиране на предходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, пускаш темата и два часа по-късно купуваш "нещото", без да изчакаш какво ще напише Мастера.

Сега чети внимателно - причината е или в датчик разпределителен вал, или в окабеляването към него.

Обикновено наистина е датчика, но при този модел има една особеност - конектора на датчика често се омаслява, което възпрепятства работата на иначе изправния датчик. Ето защо първо освободи датчика от конектора, провери за омасляване и на двете места и почисти.

След това изтрий грешката и провери дали проблема е решен. Ако е решен, току-що заявеният датчик ще ти остане за резервен, а ако не е - слагай го и това е.

Редактирано от VBI
Цитиране на предходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)

Откачих конектора, нямаше нито омасляване нито влага, след което го напръсках с контактен спрей и проблема остана. Относно бързата поръчка съм малко импулсивен и не мога да чакам когато колата не ми е в ред :)

Редактирано от VBI
Цитиране на предходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В случая освен импулсивна поръчката се е оказала и неизбежна, вадиш късмет.

Друг път изчакай Мастера какво ще напише, и тогава купувай.

Парите трябва да се ценят и да не се харчат прибързано и излишно, особено ако са изкарани с труд и знания.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абсолютно си прав за парите. Нов съм във форума и не знам кои са мастърите. Благодаря за съвета, следващия път ще изчакам за повече мнения :). Като го сменя задължително ще дам резултат.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Датчика е сменен и претрисането и придърпването изчезнаха, чека си изгасна сам, мотора работи като часовник.

Остана обаче това което първо споменах - един път в деня пали и след около 20-30 сек гасне.

Ако веднага след това опитам да запаля не става, изчаквам около 2 мин - пали и няма проблем след това.

Единственото странно което забелязах е че го прави когато температурата на стрелката е около 75 градуса.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А като запали след проблема, изпушва ли черно? Приятел имаше такъв симптом, само на топъл мотор го правеше. Гаси я, ако тръгне да пали вднага - няма проблем, обаче ако поседи повече от 10-15 минути и пали едвам едвам с много въртене. Оказаха се кофти 2бр. инжектори


Sent from my iPhone using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Няма изпушване, при студен мотор няма проблем, при нормална температура от 90 градуса пак няма проблем. Всичко се случва някъде около 75-80 градуса.

Например ако е достигнала температурата от 90 градуса, гася и да кажем след около час ако запаля ще го направи проблема. Лошото е, че не е всеки път. В деня 1 път или на 2-3 дни го прави.

Днес пак ще я закачим да видим дали е записала нещо. Ако не записва никакви грешки, най-вероятно ще го оставя така докато не започне да го прави всеки път, за да можем в крайна сметка да установим точно къде е проблема.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Все си мисля за датчик колянов вал...Вие какво ще кажете?

Сега забелязах още един симптом който имам а той е при подаване на газ по рязко има едно забиване и тогава тръгва, мисля че това също беше свързано с въпросния датчик.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

След като ми направи поредния номер с паленето, почти веднага я закачихме и майстора каза че е записала грешка която е свързана или с помпата в резервоара или със самото управление на помпата.

 

Има ли начини да се установи кое точно от двете е, защото не искам да пръскам пари за нещо което няма нужда да се сменя.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 weeks later...

И проблема с гасненето и паленето е решен.

Проблема се оказа в управлението на помпите.

За хората със сходен проблем - намира се в багажника зад лявата помпа. Не може да се смени отгоре, трябва да се сваля резервоара.

За BVJ мотора, това е управлението: 

VAG 4E0 906 093 B
 

Предлага се само оригинално, няма аналози.

 

Поздрави!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...