freddy-a4 Публикувано 21 Юни 2019 Доклад Share Публикувано 21 Юни 2019 (Редактирано) Здравейте колеги имам странен проблем със въпросната кола прекъсва на празен ход и само на място..студена пак играят оборотите малко но като загрее колата започва повече да тресе и да играят оборотите На VAG COM няма грешки..дали може да е от дюзите? Оборотите играят в диапазона от 860 до 920 Дюзите на 1ви и 2ри цилиндър показват стойности -2.99 а 3ти и 4ти около +3.00 аз си го обяснявам като 2те се опитват да компенсират другите 2 Не знам на къде да се насоча винаги съм карал бензинови коли и от дизел нещо не разбирам.. Моля за помощ и съвети за които ще съм благодарен Редактирано 21 Юни 2019 от freddy-a4 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
krasipk Публикувано 22 Юни 2019 Доклад Share Публикувано 22 Юни 2019 Здравейте колега! Почти сигурно е, че имате проблем с дюза или дюзи. Минах по същия път. При мен се оказа само една. Взех втора употреба и сам си я смених. Разбира се нови гумички за дюзите и реглаж. Това също направих сам, с малко помощ от приятел. Вече 2 години нямам проблем. Дюзите по принцип се рециклират, но не знам дали си заслужава при положение, че цената за една е около 500лв. Съвета ми е да отидете при човек, който разбира, защото рискувате да дадете куп пари. Успех.... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
freddy-a4 Публикувано 22 Юни 2019 Автор Доклад Share Публикувано 22 Юни 2019 Как мога да я хвана коя дюза е колега Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
audi+ Публикувано 22 Юни 2019 Доклад Share Публикувано 22 Юни 2019 Стойностите трябва да клонят към + - 0,... Oпитай с добра добавка за почистване на инжектори. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
freddy-a4 Публикувано 9 Юли 2019 Автор Доклад Share Публикувано 9 Юли 2019 (Редактирано) Пробвах със добавки на бардал 6 в 1 никакъв резултат също пробвах и със бардал про версията за почисъване на дюзи отново никакъв резултат.. Но като изкарам буксата за темп. на горивото стойностите ми падат на около 1.5 предполагам че колата влиза във някакъв друг режим на работа вече не знам на къде да се насоча Редактирано 9 Юли 2019 от freddy-a4 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Fireblood Публикувано 10 Юли 2019 Доклад Share Публикувано 10 Юли 2019 Насочвай се към сервиз, в който разбират от такива мотори. Малко са, но ги има още. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nikito_ko1 Публикувано 11 Юли 2019 Доклад Share Публикувано 11 Юли 2019 Обикновено се прецаква разпръсквача и много рядко електрониката на дюзата. Един разпръсквач струва 100-на лева фирад примерно Смяната му и настройката на налягането е около 30-на лв. В най лошия случай имаш 130лв да оправиш 100% твоята дюза и да знаеш че е Ок Втора употреба за 100лв?... Не си заслужава да дадеш 20+лв за гумички и болт , да ги монтираш и установиш, че е в състояние близко до тези, които изхвърляш. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
freddy-a4 Публикувано 14 Юли 2019 Автор Доклад Share Публикувано 14 Юли 2019 (Редактирано) Днес свалих капака и какво да видя 1вата дюза ми е с код AL другите 3 са със AN никаква и формация не намирам за AN До колкото разбрах АЛ се слагат във голф 4 150 коня но АЛ... Редактирано 14 Юли 2019 от freddy-a4 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Leon74 Публикувано 27 Юли 2019 Доклад Share Публикувано 27 Юли 2019 Искам да попитам, когато има проблем с дюзите, колата спъната ли е? Защото моята е много спъната напоследък. Сменяха ми вакууми, турбото се усеща като се включи между 2200 и 3000 оборота, но тягата е моного малка. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
krasipk Публикувано 27 Юли 2019 Доклад Share Публикувано 27 Юли 2019 Да възможно и от дюзите да е. Не правят достатъчно налягане и впръскването не е оптимално. Отидете да ви направят диагностика и ще видите дали е от тях. Може да пробвате и една добавка за дюзи преди това. Често от нашата хубава нафта, разпръсквачите получават хубав нагар, особено ако колата се кара предимно градско. Успех Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
freddy-a4 Публикувано 16 Декември 2019 Автор Доклад Share Публикувано 16 Декември 2019 На 27.07.2019 г. at 16:59, Leon74 написа: Искам да попитам, когато има проблем с дюзите, колата спъната ли е? Защото моята е много спъната напоследък. Сменяха ми вакууми, турбото се усеща като се включи между 2200 и 3000 оборота, но тягата е моного малка. Колата вървеше перфектно и разхода си остана същият след смяната. Оказа се че едната ми дюза е била от АРЛ 150коня смених и 4тях броя и всичко заспа Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване