Jump to content

Audi A4 B6 131коня прекъсва на загрял мотор


freddy-a4

Recommended Posts


Здравейте колеги имам странен проблем със въпросната кола прекъсва на празен ход и само на място..студена пак играят оборотите малко но като загрее колата започва повече да тресе и да играят оборотите
На VAG COM няма грешки..дали може да е от дюзите?
Оборотите играят в диапазона от 860 до 920
Дюзите на 1ви и 2ри цилиндър показват стойности -2.99 а 3ти и 4ти около +3.00 аз си го обяснявам като 2те се опитват да компенсират другите 2
Не знам на къде да се насоча винаги съм карал бензинови коли и от дизел нещо не разбирам..
Моля за помощ и съвети за които ще съм благодарен

Редактирано от freddy-a4
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колега! Почти сигурно е, че имате проблем с дюза или дюзи. Минах по същия път. При мен се оказа само една. Взех втора употреба и сам си я смених. Разбира се нови гумички за дюзите и реглаж. Това също направих сам, с малко помощ от приятел. Вече 2 години нямам проблем. Дюзите по принцип се рециклират, но не знам дали си заслужава при положение, че цената за една е около 500лв. Съвета ми е да отидете при човек, който разбира, защото рискувате да дадете куп пари. Успех....:zustimm:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 weeks later...
Публикувано (Редактирано)

Пробвах със добавки на бардал 6 в 1 никакъв резултат също пробвах и със бардал про версията за почисъване на дюзи отново никакъв резултат..

Но като изкарам буксата за темп. на горивото стойностите ми падат на около 1.5 предполагам че колата влиза във някакъв друг режим на работа вече не знам на къде да се насоча

Редактирано от freddy-a4
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Обикновено се прецаква разпръсквача и много рядко електрониката на дюзата.

Един разпръсквач струва 100-на лева фирад примерно

Смяната му и настройката на налягането е около 30-на лв.

В най лошия случай имаш 130лв да оправиш 100% твоята дюза и да знаеш че е Ок

Втора употреба за 100лв?...  Не си заслужава да дадеш 20+лв за гумички и болт , да ги монтираш и установиш, че е в състояние близко до тези, които изхвърляш.

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)

Днес свалих капака и какво да видя 1вата дюза  ми е с код  AL другите 3 са със AN никаква и формация не намирам за AN 

До колкото разбрах АЛ се слагат във голф 4 150 коня но АЛ...

Редактирано от freddy-a4
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

Искам да попитам, когато има проблем с дюзите, колата спъната ли е? Защото моята е много спъната напоследък. Сменяха ми вакууми, турбото се усеща като се включи между 2200 и 3000 оборота, но тягата е моного малка.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да възможно и от дюзите да е. Не правят достатъчно налягане и впръскването не е  оптимално. Отидете да ви направят диагностика и ще видите дали е от тях. Може да пробвате и една добавка за дюзи преди това. Често от нашата хубава нафта, разпръсквачите получават хубав нагар, особено ако  колата се кара предимно градско. Успех  :zustimm:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 4 months later...
На 27.07.2019 г. at 16:59, Leon74 написа:

Искам да попитам, когато има проблем с дюзите, колата спъната ли е? Защото моята е много спъната напоследък. Сменяха ми вакууми, турбото се усеща като се включи между 2200 и 3000 оборота, но тягата е моного малка.

Колата вървеше перфектно и разхода си остана същият след смяната.

Оказа се че едната ми дюза е била от АРЛ 150коня смених и 4тях броя и всичко заспа

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...