Jump to content

Audi А6 C5 3.0I ASN Мени оборотите при спиране на светофар


HyperionVR

Recommended Posts

Здравейте,

 

Колата прояви странно поведение.

Цял ден беше на паркинг, тръгвам да се прибирам от работа и паля, при което оборотите започнаха да играят и двигателя работи не равномерно.

ЧЕК енджини и лампи няма.

При което изгасих двигателя, запалих отново и закова на 800 оборота като обикновенно.

Тръгнах и на първия стоп, при спряло положение оборотите започнаха да се менят ритмично между 400 - 900.

След изгасяне на мотора и повторно палене проблем няма и се държи нормално.

На следващото кръстовище същата работа... повтрорих процедурата и се оправи, като следващите 20км до вкъщи никакви ядове.

Приемам идеи от къде мога да започна с търсенето на проблема и опасно ли е.

Преди време майстора беше намирал грешки на 2 от 4те ламбда сонди, изтрихме ги и от тогава дертове няма.

Ще съм благодарен на съвети, надявам се съм обяснил ситуацията обстойно. :nixweiss:

Да допълня, газ няма. 

Колата се кара на бензин само.

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Провери си грешките и огледай вакуумните маркучета около двигателя - често се късат/цепят/чупят от което смуче неотчетен от дебитомера въздух и оборотите почват да играят.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мерси за насоката колега, появи се грешка на дебитомера, та вече ми е ясно на къде отиват нещата.

Sent from my ANE-LX1 using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Грешката за дебитомера може да е следствие от проблем с вакуумните маркучи.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ще ги прегледам. Мотора е много топъл постоянно и като нищо някое маркуче е сдухало. Ако е заминал дебитомера ще свети ли чека?

Sent from my ANE-LX1 using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Зависи колко е заминал, понякога не светва, а понякога заедно с него светва и ABS/ESP.

  • Like 1
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вдигало ми е грешка за дебитомер и се оправи след смяна на гарнитурите на всмукателния колектор.

Явно се бяха повредили при свалянето на колектора заради смяната на "флейтата".

  • Like 1
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Много е странно, днес минах 50 км градско в тежък трафик, никакви претрисания и глупости. Не знам какъв е случая, Иначе да, случи ми се няколко пъти да ми свети esp То, след известно каране извънградско гасне.

Sent from my ANE-LX1 using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...