Jump to content

Включване на авариен режим А6 3.0 225 коня


Rainbow_dio

Recommended Posts

Здравейте,

 

от няколко дни колата ми влиза в авариен режим като светват всички позиции на авт. скоростна кутия PRNDS (прикачил съм снимка с проблема)... Проблема се проявява, когато колата превключва от 3-та към 4-та предавка.. Опитах се ръчно да превключа към по-горна предавка, но колата веднага ми връща 3-та и влиза отново в авариен режим.. някой да е имал подобен проблем?

Ще се радвам ако може да ми препоръчате сервиз/майстор в София или района! :)

DD93BB8C-CB7D-47A8-BD9C-2AD8A058FB86.jpeg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз имах същите симптоми, след няколко дни се чу пук и колата остана на място, все едно си на неутрална. В момента ти е спукан един вал, който ще се доскъса съвсем скоро. Не карай колата така, че ще я връщаш с пътна помощ.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

On 7/1/2019 at 12:01 AM, (System.in) said:

Аз имах същите симптоми, след няколко дни се чу пук и колата остана на място, все едно си на неутрална. В момента ти е спукан един вал, който ще се доскъса съвсем скоро. Не карай колата така, че ще я връщаш с пътна помощ.

 

Може ли да ми препоръчате майстор/сервиз, който да оправи проблема? (ясно ми е че във всеки сервиз може да се оправи, но аз търся с препоръка ...)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

Имах същия проблем преди около две години. Оказа се този вал. При Живко ходих и аз. Сменихме всичко към 2600/2700 ми излезе с работата, при мен малко се оскъпи понеже платформа от Видин + 200лв. 1500км до 5000км е хубаво пак да се смени маслото след основен ремонт на кутията, но Живко ще ти обясни ако я правиш при него. Препоръчвам го и аз като майстор на автоматици в София.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 11 months later...

Здравейте!

Моята е А3 8Р, 2005 година. Прави ми подобен проблем от около 2-3 седмици и то по време на движение. Първите няколко пъти се оправяше след около 20-30 минути. Последните пъти стои в този режим повече от час, но след това се оправя и успявам да се прибера. Според мен, това се случва когато загрее, не съм проследила при какви обороти го прави. Майсторът, който я прегледа, каза, че проблема идва от китайски фарове ментета, които са ми монтирали на колата и които бъгват системата. Изключи ги централно, но компютъра продължава да блокира по време на движение. Бихте ли споделили какъв се оказа проблема при вас и как успяхте да го отстраните?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А3 е с DSG DQ250. Проблема може да ти е в електронния блок, може да имаш изгнила букса на кабелите за управление, хиляди може да са причините.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте,

вторият майстор не успя да локализира проблема. Прегледал е електрическите връзки и каза, че там всичко е наред. Предполага, че вероятно е някой от компютърните блокове, но не знае кой. Каза, че се изписва грешка, че системата няма връзка с отделните блокове. Посъветва ме да отида на компютърен тест в Порше, но доколкото съм чувала, там режат глави и дерат кожи :) Някой би ли могъл да предложи добър майстор, който разбира от компютрите и би могъл да локализира и отстрани проблема. Предварително ви благодаря!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте,

а бихте ли могли да ми препоръчате майстор, който да е в състояние да провери и евентуално да го оправи?

Че предния спомена нещо подобно, но пожела да ми смени фаровете...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте. Наскоро закупих Ауди А6 3.0 2009 год. 240 к.с. При теста по време на огледа нямаше никакви проблеми,но на другия ден,когато запалих колата ми светна лампата за подгряващите свещи. При диагностика с компютър изписва ниско налягане в горивната система. Направих си труда да отида на диагностика в Порше Пловдив и там ,след направената диагностика и оглед ми казаха,че се забелязват стружки в по цетката на помпата за високо налягане и е добре да се занимая с тази помпа. Демонтирахме помпата и дюзите и ги минахме през стенд,където се оказа,че няма проблеми с тях. Изчистихме ДПФ и адаптирахме изчистения филтър софтуерно. Сменихме горивния филтър,сменихме клапан за налягане на рейла,прочистихме помпата в резервоара,тествахме помпата преди двигателя ниско налягане , и след всичко това,в определен момент ,след стартиране на двигателя се получава едно прекъсване за момент и се включва индикацията за подгряващите свещи и колата влиза в авариен режим.  Може ли някой да сподели,ако е имал подобен проблем,какво решение е намерил?

Редактирано от jorodechev
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@jorodechev ГНП, подкачаща помпа, дюзи, филтър - тия май се сменят всичките

Чистенето е за разервоара и всички нафтопроводи.

 

Повече инфо тук:

 

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не прочетох много,но това което прочетох ме навежда на мисълта,че няма точен отговор за тази грешка и ще трябва да си играем с елементите на цялата горивна система. Филтри и цетки има на много места по пътя на горивото. Тези частици не би трябвало да могат да се движат в системата,а да се олавят от тези филтри. Ако някой е постигнал успех с някаква конкретна последователност,моля да сподели. Съмнявам се само с едно почистване да се реши проблема. Предполагам,че някой от устройството по пътя на горивото не работи в норма,но компютъра не казва кой. Регистрира само понижено налягане и толкова. Та за това,ако някой вече е минал по пътя да сподели,за да спестим време и средства.

Редактирано от jorodechev
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега,ако ти си прочел повече,кажи какво си прочел.

Изредих всички части в горивната система без маркучите. Маркучите ли са проблема? Ако не сме правили нищо -разбирам,но ние пипнахме всичко по системата.

Редактирано от jorodechev
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Всичко, което има допир с нафтата се сменя. Много хора са правили грешката да сложат нови дюзи и точно след 300м са чао отново, защото не е почистена системата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За да не се движат в системата такива елементи има няколко цетки и горивен филтър. Ако ги нямаше тези филтриращи устройства,съм съгласен да мисля,че има стружки по целия път на нафтата,но нещата не стоят така. Инженерите конструирали този автомобил,не са толкова глупави да оставят външни и вътрешни замърсители да се движат свободно в горивото. Друг е проблема и съм сигурен,че много хора са се сблъсквали и са го решавали. Търся такъв човек в този форум. Като реша моя проблем,ще опиша подробно какво сме направили и какво е било нашето решение.

От помпата за високо налягане към дюзите може да има замърсители и метал,но ние свалихме помпата и и направихме пълен преглед и профилактика и не бяха констатирани никакви дефекти. После мина стенд и параметрите са и в норма. Същото направихме и с дюзите.

Забелязват се бели замърсители като метал в резервоара,но техния път до помпата и дюзите минава през филтри и няма как да стигнат до тях.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...