Jump to content

Включване на авариен режим А6 3.0 225 коня


Rainbow_dio

Recommended Posts

Не сме специалисти да преценим дали фините стружки стигнали до резервоара могат да минат през филтъра. 

Има логика да не могат.

 

И да е така, трябва да изчистиш/смениш всичко след филтъра. Тръби, маркучи, рейки, помпа, дюзи, обратни маркучи.

Щом смяташ, че няма да мине през филтъра, това трябва да е достатъчно. И после пиши и ние да знаем дали е достатъчно. Лично аз не знам. Но съм чел, че се чисти всичко. Може и да не е нужно. 

И сложи хубав филтър на нафтата поне да намалиш рисковете. Обаче не знам при самата смяна после дали не става някакво смесване на нафтата преди и след филтъра.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, не разбрах дали си оправил кутията, но аз имах същия проблем даже имам тема по въпроса "Ремонт автоматик къде?" - Оправиха ми кутията в МиД авто, Варна...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

11 hours ago, jorodechev said:

За да не се движат в системата такива елементи има няколко цетки и горивен филтър. Ако ги нямаше тези филтриращи устройства,съм съгласен да мисля,че има стружки по целия път на нафтата,но нещата не стоят така. Инженерите конструирали този автомобил,не са толкова глупави да оставят външни и вътрешни замърсители да се движат свободно в горивото. Друг е проблема и съм сигурен,че много хора са се сблъсквали и са го решавали. Търся такъв човек в този форум. Като реша моя проблем,ще опиша подробно какво сме направили и какво е било нашето решение.

От помпата за високо налягане към дюзите може да има замърсители и метал,но ние свалихме помпата и и направихме пълен преглед и профилактика и не бяха констатирани никакви дефекти. После мина стенд и параметрите са и в норма. Същото направихме и с дюзите.

Забелязват се бели замърсители като метал в резервоара,но техния път до помпата и дюзите минава през филтри и няма как да стигнат до тях.

Аз нали те посъветвах да почетеш още темата?!

Райно го е описал добре проблема, симптомите и решението.

Дано го оправите проблема, ама като гледам убедеността ти в последното изречение вече ме съмнява  ...

Редактирано от royce
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

11 hours ago, jorodechev said:

За да не се движат в системата такива елементи има няколко цетки и горивен филтър. Ако ги нямаше тези филтриращи устройства,съм съгласен да мисля,че има стружки по целия път на нафтата,но нещата не стоят така. Инженерите конструирали този автомобил,не са толкова глупави да оставят външни и вътрешни замърсители да се движат свободно в горивото. Друг е проблема и съм сигурен,че много хора са се сблъсквали и са го решавали. Търся такъв човек в този форум. Като реша моя проблем,ще опиша подробно какво сме направили и какво е било нашето решение.

От помпата за високо налягане към дюзите може да има замърсители и метал,но ние свалихме помпата и и направихме пълен преглед и профилактика и не бяха констатирани никакви дефекти. После мина стенд и параметрите са и в норма. Същото направихме и с дюзите.

Забелязват се бели замърсители като метал в резервоара,но техния път до помпата и дюзите минава през филтри и няма как да стигнат до тях.

Като не ги разбираш нещата, не е хубаво да говориш. По обратната нафта стига всичко до резервоара.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имате ли да кажете нещо в помощ или четете тук за да се правите на умици? Да подмениш цялата горивна система струва повече от колата. По разумно решение от това можете ли да споделите. Това решение не е най-разумното. Това и едно дете може да го предложи като решение.

На 10.07.2020 г. at 10:34, ma3xa написа:

 

Нали за това пиша тук. За да намеря такива разбирачи като вас.

Редактирано от VBI
Не цитирай предходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

нещо си се газирал, а не трябва, коли са и се трошат. Такъв е опитът на хората и то не точно тези, които ти вписват в темичката с желание да ти помогнат, но ти явно очакваш някой да ти даде магически магнит за обиране на стружки? 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 16 минути, OvivO написа:

нещо си се газирал, а не трябва, коли са и се трошат. Такъв е опитът на хората и то не точно тези, които ти вписват в темичката с желание да ти помогнат, но ти явно очакваш някой да ти даде магически магнит за обиране на стружки? 

Аз не виждам някой да се опитва да помогне от тези които писаха. В какво се изразява помощта им? 

Къде Райно е обяснил всичко по този проблем? Дайте линк?

Преди 9 часа, royce написа:

Аз нали те посъветвах да почетеш още темата?!

Райно го е описал добре проблема, симптомите и решението.

Дано го оправите проблема, ама като гледам убедеността ти в последното изречение вече ме съмнява  ...

Дайте линк на обяснението на Райно?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

1 hour ago, OvivO said:

... , но ти явно очакваш някой да ти даде магически магнит за обиране на стружки? 

 

Иво, и аз искам да видя такъв магнит, дето обира алОмин ... :)

 

@mshbul - Трети път - йок, да се оправя сам.

Редактирано от royce
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И на обратната нафта може да закачиш филтър, но като цяло с брейк клийнър се чисти и с парцал на ръка почистваш резервоара. Цял ден работа е.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На 8.07.2020 г. at 22:09, jorodechev написа:

Здравейте. Наскоро закупих Ауди А6 3.0 2009 год. 240 к.с. При теста по време на огледа нямаше никакви проблеми,но на другия ден,когато запалих колата ми светна лампата за подгряващите свещи. При диагностика с компютър изписва ниско налягане в горивната система. Направих си труда да отида на диагностика в Порше Пловдив и там ,след направената диагностика и оглед ми казаха,че се забелязват стружки в по цетката на помпата за високо налягане и е добре да се занимая с тази помпа. Демонтирахме помпата и дюзите и ги минахме през стенд,където се оказа,че няма проблеми с тях. Изчистихме ДПФ и адаптирахме изчистения филтър софтуерно. Сменихме горивния филтър,сменихме клапан за налягане на рейла,прочистихме помпата в резервоара,тествахме помпата преди двигателя ниско налягане , и след всичко това,в определен момент ,след стартиране на двигателя се получава едно прекъсване за момент и се включва индикацията за подгряващите свещи и колата влиза в авариен режим.  Може ли някой да сподели,ако е имал подобен проблем,какво решение е намерил?

Пич, помпата ти е друга, дюзите също, познай защо са в норми...жокер, може да не са от тая кола.;)

Сега ти остава да разбереш дали наистина са сменени само помпата и дюзите, или цялата система и дали наистина е почистена горивната система или само е замазана и дали вярно стружките са от твоята помпа и си хванал проблема в начален стадии и можеш да спестиш покупката поне на едни дюзи.

Така, че имаш причина да дерзаеш вместо да мучиш като теле, което въпреки незнанието си е убедено в късмета си.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 11 часа, janoar написа:

Пич, помпата ти е друга, дюзите също, познай защо са в норми...жокер, може да не са от тая кола.;)

Сега ти остава да разбереш дали наистина са сменени само помпата и дюзите, или цялата система и дали наистина е почистена горивната система или само е замазана и дали вярно стружките са от твоята помпа и си хванал проблема в начален стадии и можеш да спестиш покупката поне на едни дюзи.

Така, че имаш причина да дерзаеш вместо да мучиш като теле, което въпреки незнанието си е убедено в късмета си.

За това форумите са пълни с думи без никаква стойност и винаги се пълнят от няколко души. Идеята на тези форуми не е да се изявяват няколко души ,а да се обменя техническа информация и опит натрупани във връзка с нещо и да се споделя ,за да може да бъде полезна за повече хора. От отговорите на моите въпроси не получих никаква конкретна информация от вас, за това което се случва с колата, и какво са правили и какви решения са намирани,а само празни приказки и постни съвети да чета и да препрочитам форум с милиони празни думи в него. Ако трябва да стигна до решението по емперичния път ,защо да питам на такова място? Никой от тези които се включиха изглежда не е имал такъв проблем и не го е решавал,ама си отваря устата. Като няма какво да кажете по проблема и нямате идея какво да посъветвате ,по-добре не казвайте нищо. Така отблъсвате и такива,които са имали и решили такива проблеми,като нападате участниците. Естествено ,че не съм компетентен,но като ви гледам коментарите,не съм само аз. Аз съм човек,закупил за първи път ауди и срещнал проблем с който местните монтьори не могат да се оправят. Тук търся опит и съвет от хора с такъв,а получавам празни приказки и подмятания за некомпетентност ,все едно съм длъжен да съм специалист по ауди по рождение.

Моля до тук включилите се ,да си намерят друга тема и да се правят на интересни на други хора. Благодаря предварително.

Редактирано от jorodechev
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абе не че нещо, ааама доста полезни факти, съвети и инфомация ти поднесоха някои хора, сега, че може би не е в най-учтивата форма и че ти самият не успяваш да я отсееш, дет' се вика (казва де): не е наша вината.

И да, сред "милионите празни думи", все има нещо полезно и по твоя проблем, но предубедеността и убедеността на нашенеца, че питайки, веднага и безпрекословно трябва да получи инфото наготово, води само до такива учтиви диалози^_^.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 7 часа, NIKO написа:

 

Като ви гледам профилите и ми се изяснява що са хора сте и с какво се занимавате. Замислих се какво ли може да е накарало някой да коментира 15000 пъти в такъв форум? Става ми ясно ,че вероятно сте някакви гаражни майсторчета,които се подвизават тук с цел да изкарат някой дребен лев от собственици на автомобил. За това ,вместо да споделите някаква информация,ако имате такава,се правите на умници и гении и бръщолевите врели некипели.

Редактирано от VBI
Не цитирай предходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • VBI locked this topic
Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...