Jump to content

Проблем с компресор или?


Deeper

Recommended Posts

Ок, мерси. От време на време жълтата изчезва. 

До сега не ми беше правил ядове тоя туч, ама нещо се засили рязко 🤣🤣

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Бе дата ще му сверявам 🤣

Не стига, че нов акумулатор му взех, та и дата да му сверявам. Чакай да видим ко ще излезе това, че и други неща ми изскочиха. Левият фар угасна, прееба ми се и управлението на ел стъклата...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Компресорът помпа и ако дигне темпертура или помпа твърде много време, защото помпа неефективно, ти светкат тее ламБи.

Вариант 1 компресорОт сдава (which means you need a "remonten komplekt" от ebay.  :hilezh: )

Вариант 2 некъде имаш теч по възглавниците. Ако колата не е клекнала сутрин, начи е вариант 1.

Вариант 3  е комбинация от първите два варианта , случили се в обратна последователност, ама трее си изтеглил късата клечка и да си баси каръка :hilezh:

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@yavor20v  ба ли го? Преди малко пък мигаха и Двете. До сега бяха само светнали. Трябва да се прекара през една диагностика. 

Смятам ще си изпее? Като почивам ще се занимавам, че и крушка имам за смяна на фара и проблематиката със стъклата да открия...

Баси кошника :D

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тоя акумулатор кодиран ли е към Battery management модула? Че с тия другите проблеми, които споменаваш, може да се е ошашкала нещо.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)

Не знам какво са направили. Оставих я и я взех после. 

Дай идея какво да направя? 

Редактирано от Deeper
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Само, като чета и ми става лошо. Тея "бангии" не стават ли да се обърнат на нормални амортисьори 😀

Като знам, че скоро и аз ще се закопая с такава .... само окачването ме плаши от цялата кола.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

нищо иим няма , това е супер готино и яко окачване!

отдавна е евтино за ремонт и повече от лесно достъпно, ако нещо се преебе

 

иначе, че са бандози , верно е! дърти са, няма как

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 9 часа, S8_D3 написа:

 

само окачването ме плаши от цялата кола.

Ако окачването те плаши, пропусни да се набиваш. Можеш да го смениш с нормално, даже някаква такава имаше из мобилето преди време. Не е то единственото скъпо нещо по тия сладури :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Я да се включа и аз с молба за съвет! Ако някой може да каже - взе все по-често да ми светва зелената лампа за нивото със стралката надолу.  /A8 4,2  бензин/ Напоследък забелязвам, че светва дори и на светофар като съм в покой, а някой път и в движение. Мисля че преди не го е правила толкова често. Жълтата лампа не е светвала нито веднъж. Имате ли представа защо зелената започва да света по-често, това сигнал ли  е за нередност или колата си върши каквото трябва да си върши и известява?  

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Означава, че ти се включва компресора, за да "донапомпа" , което от своя страна означава че си е тръгнал.

Пробвай и засечи за колко време вдига колата на Lift , когато си на място. Ако е повече от 30 сек, значи е неефективен и скоро ше капне.

Тогава светва жълтата, което не е проблем ако няма теч, просто ше те остави на динамик .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ккачва до лифт за по-малко от 30 сек, може би за около 20. Какво значи, ще те остави на динамик, тоест няма да  има тяга да вдигне до комфорт? Колко може да се кара на динамик?

 

И още, ако карам на динамик, по добре ли ще му е на компресора? 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Зелената лаНба казва, че настоящото ниво на колата е различно от зададеното. Нищо притеснително...все пак е зелена лаНбата.

Най-добре се вижда колко бара помпи коНпресора....това с хронометъра е друга техника, колко е вярна, не знам. 14-16 бара е нормално да вдига, дори и след "рециклирането" което му правят баш майсторите. Моята например от месеци е на 9-11 бара...толкова си може, но няма грижи с височината.  Така или иначе компресора се скапва от многото работа..и защо бачка много е интересно. Системата първо "пита" резервоара има ли въздух и ако има го "взема". Например има теч на някоя възглавница...малък. Ама за цяла нощ бая изпуска и сваля съответно целия мост. Не до долу, а както е на снимките тук. Като се отвори врата/багажник и от резервоара въздуха отива да напомпи двете възглавници. А не хуква компресора веднага. В последствие, ако е изправен компресора пълни резервоара пак. Тази система е динамична....т.е. работи и в завоите без да се променя ръчно нивото на колата. За да стане това трябва мигновено напълване на някоя възглавница...това става с въздуха от резервоара, а не да чакаме да тръгне компресора. Това, че се кара само на динамик, не означава че е свалена веднъж и все така стои. променя се нивото постоянно.

В конкретния случай някоя възглавница е нацепена и изпуска...може и двете да са. Компресора е поостарял и се налага да компенсира по-често и се е скапАл....Нищо ново, нормално за модела :hilezh:

@yavor20v  смени ли проблемната сонда?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

не, не съм

имаше некви вакууми скъсани, оправиха ги, след тва не даде грешка сонда, но след 100тина км пак светна чека , но не съм ходил да гледам кво пише

ше вида скоро

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...