Jump to content

3.0 TFSI ламбда сонди


georgi9111

Recommended Posts

Здравейте,

Имам следната грешка относно ламбда сондите:

 

Tuesday,02,July,2019,11:45:05:15445
VCDS -- Windows Based VAG/VAS Emulator Running on Windows 10 x64
VCDS Version: 19.6.0.2
Data version: 20190529 DS308.0
www.Ross-Tech.com

--------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------


                Address 01: Engine       Labels: 06E-907-551-CAJ.clb
Control Module Part Number: 4F1 910 551     HW: 4F1 907 551 B
  Component and/or Version: 3.0l V6 TFSI        0080
           Software Coding: 0105000C191F0220
            Work Shop Code: WSC 64610 001 1048576
                      VCID: 60C93C4FBE72FB42FC-8034
1 Fault Found:

000345 - Oxygen (Lambda) Sensor B2 S2 
               P0159 - 000 - Response too Slow - Intermittent
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 00101000
                    Fault Priority: 0
                    Fault Frequency: 1
                    Reset counter: 255
                    Mileage: 205104 km
                    Time Indication: 0
                    Date: 2019.07.01
                    Time: 17:40:56

             Freeze Frame:
                    RPM: 672 /min
                    Mass Air / Rev.: 218.0 mg/str
                    Temperature: 94.5°C
                    Bin. Bits: 00000010
                    Load: 25.1 %
                    Bin. Bits: 00000010


Readiness: 0000 1001

 

Въпросната сонда вече е подменена със нова но рпблема остава.

Също така колата има проблем със оборотите на празен ход на студено.


 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)

Здравей,

Аз съм я сменял лично сондата е от страната на шофьора след катализатора.

Свещите са сменени със оригинални преди 5000км.

Бобините също са нови оригинални.

Колата има също така същия проблем при студен старт:

 

 

 

Редактирано от georgi9111
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хммм а сондата оригинална ли е, грешката буквало казва че сондата изпраща сигнал твърде бавно което не е типично за нова сонда ...

Може да пробваш да размениш лявата с дясната поне ще разбереш дали е от самата сонда или нещо друго.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тези сонди мерят качеството на катализатора, може там да е проблема :nixweiss: , но ако размениш мястото на сондите ще си покаже. Другото е да я закараш някъде да погледнат "живи" данни от сондите за да могат да се сравнят.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Трябва много да са наясно какви трябва да са данните. Едва ли някой се задълбочава толкова за всеки мотор да знае какво трябва да дава.

Най-сигурно размяна - дано не са на гадно място.

За моята (на дизел) много трудно намерих инфо какво трябва да дава и то доста общо, но все пак установих, че не е в ред и я смених.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги,

Лявата и дясната следкатализаторни сонди са със различни парт номера и различни конектори.

Само тези преди катализатора са еднакви.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Би трябвало да са с еднакъв брой кабели и най-вероятно само конекторът е различен... 

Та в тоя ред на мисли не би трябвало да е много трудно да им се разменят конекторите. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

4 hours ago, P_PETKOV said:

Та в тоя ред на мисли не би трябвало да е много трудно да им се разменят конекторите. 

Не знам за конкретния мотор, но принципно - оригинални лява и дясна обикновено са с различни номера заради различна дължина на кабела. Сигурно ли е, че конектора не е различен само по цвят?

На сондите с "дебел" и обемист конектор не може (не трябва) да се реже и заменя конектор. Вътре има триминг резистор.

Редактирано от robobug
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Поразрових се в ЕТКА и конекторите са различни на цвят, физически са различни също така.

Обаче по каталога на DENSO и двете сонди (06E906265E и 06E906265D ) ги дават с един и същи номер DOX-0119.

Също така в ЕТКА има инструкция как се разглобява коненторът без да се режат кабели и да се чупи нещо.

Или иначе казано няма никаква драма двете сонди да разменят.

 

Ето им и парт номерата на конекторите:

For cylinder 1-3  >>> 1J0973704

For cylinder 4-6 >>> 6Q0973704

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 6 часа, mshbul написа:

Явно заради дължината са различни номерата.

Дължината май е една и съща, но дори и така пак не могат да се разменят директно заради физически различните букси. Които пак пиша могат да се разменят след като се извадят кабелите с подходящите за тази цел инструменти. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тези сонди с колко кабела са? В смисъл дали са широколентови? Ако има грижа с катализатора наистина,  грешката ще е за ефективност на катализатора, а не че реагира бавно сондата. И тя не е само и единствено сложена да следи катализатора. Най-напред трябва да се види и какви са температурите на катализаторите. Дали си качват над 350 - 400 градуса. Ако са теснолентови сондите ще показват 0.2-0.7 волта. Ако седи на 0.45 волта.....я няма. Но пък нали е сменяна. Ако е широколентова като предната, ще показва 1.48-1.52 волта на ниски обороти или равно каране. Както и проценти на корекция на смесите. Волтове те на предните сонди се менят в много малък диапазон. То и затова там се гледат процентите корекция.Не знам защо обаче и задната трябва да е широколентова....т.е. AFR. Май най-добре един “чип” и изключване на задните сонди.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 years later...
Публикувано (Редактирано)

Малко късен отговор,

Лабдата е сменена с такава https://www.autodoc.bg/bosch/11142677 и е с 4 кабела.

Редактирано от VBI
Не цитирай предходно мнение, ползвай бутона "@"
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...