Jump to content

Проблем с турбо A6 4f 3.0 tdi


Nik30

Recommended Posts

Здравейте, имам проблем с турбото. Когато колата е изстинала всичко е ОК, но след като загрее и я изгасиш по някаква причина след това турбото изчезва. Колата става супер мудна. Единствените грешки от днес са тези от снимката

Screenshot_20190702_223933_com.android.gallery3d.jpg

Редактирано от Nik30
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Чек енджин светва ли? Аз съм в същото положение, сменям в момента управлението на турбината (актуатор) и утре в Порше ще го обуча. На студено си работи, като се напече и загасиш-запалиш двигателя си прави някакъв чек и светва грешката.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е какво да ти пише, взимаш ново моторче, монтираш го, обучваш го в Порше и си готов. Около 400-500 лева е процедурата. Ако си от София може да ти дам телефона на човек, който да ти свърши цялата работа от до.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

0887 060772 - Ники. Кажи му, че Милен ти е дал телефона и се разберете кога може да ти свърши работа, че са доста натоварени. Сега цената може да е мръднала нещо, но той ще ти каже точно, по принцип за София по-нормални цени трудно може да намериш.

Редактирано от mili 75
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте,
Използвам темата защото и аз съм на същият хал от миналата година. Есента, зимата и пролетта беше ок, но вече е лято и е топло. Загрее ли колата и я угася и после пак трябва да тръгна нямам турбо. Ако не я напъвам, което градско е невъзможно, не светва чека или подгрева. Понеже както казах проблема ми е от мин. година, реших още есента да сменя управлението на турбото. Да уточня че съм в Германия и там сервизите действат малко по-различно. Купих ново от Ауди и дадох колата за ремонт директно в техният сервиз, но ми я върнаха в началното състояние- моторчето не можело да се обучи, защото турбото давало грешка и трябвало да се смени цялото. Платих си 550€ и сега имам ново управление (в Германия рядко взимат ел. компоненти обратно).
Откакто температурите скочиха съм отново във филма.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

То там всичко се сменява с ново, но тука си имаме решения, както пишеше един колега преди време. Остаряла е моделът, няма кой да налива една камара пари за ново турбо. По принцип моторчето на геометрията им се скапва, защото се опичат спойките и електрониката вътре от голямата жега, затова и на по-топло време и загряла кола се появяват проблемите.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Така е. В сервиз на марката няма кой да чопли и да рециклира. Мен само ме е яд че рециклирано турбо с ново обучено моторче и 2 год гаранция върви 500-700€, а аз вече ги дадох и даже и моторче имам. На есен ще я продам [emoji3]

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

Трябва си кадърен и честен майстор. Онзи ден и при мен светеха подгрева и чека, при диагностика показа управление на турбото и тоя ми вика 900 лв и го правим. Казва трябва да купиш ново и  понеже съм от Видин, трябвало да се прати в ауди да се адаптира. Викам му че ще задържим за малко и направо при майстора/мой познат/, как свалихме кората на двигателя и лъснаха оголените кабели от буксата на управлението, те направо се разпадаха. Взехме нова букса с по дълги кабели и превързахме възможно най.добре, изчистихме грешките и всичко си е както трябва. Лек ден и безаварийно на феновете

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Покрай още някой друг ден. Това си им е чест проблем с моторчето и може пак да ти набие грешка. Не е сигурно, че човека е искал да те излъже. Просто има опит и знае, че там им е слабото място.

Редактирано от Dan4ote
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 weeks later...

Здравейте,

Искам да попитам токовете които влизат в управлението на турбото минават ли през реле/бушон, ако да къде се намират за да проверя първо тях преди да се отваря управлението на турбото и да се прибягва към смяна.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте, 

Каква е разликата между тези две грешки

013128 - Control Circuit for Controller for Turbocharger 1 (J724) 
               P3348 - 003 - Electrical Malfunction - MIL ON
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 11100011
                    Fault Priority: 0
                    Fault Frequency: 49
                    Reset counter: 255
                    Time Indication: 0

             Freeze Frame:
                    RPM: 420 /min
                    Torque: 159.9 Nm
                    Speed: 0.0 km/h
                    Temperature: 68.4°C
                    Duty Cycle: 84.4 %
                    Voltage: 11.40 V
                    Duty Cycle: 16.6 %

и ето другата

013128 - Control Circuit for Controller for Turbocharger 1 (J724) 
               P3348 - 003 - Electrical Malfunction - Intermittent
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 00100011
                    Fault Priority: 0
                    Fault Frequency: 1
                    Reset counter: 255
                    Mileage: 366568 km
                    Time Indication: 0
                    Date: 2019.07.13
                    Time: 13:04:06

             Freeze Frame:
                    RPM: 756 /min
                    Torque: 89.7 Nm
                    Speed: 0.0 km/h
                    Temperature: 91.8°C
                    Duty Cycle: 50.1 %
                    Voltage: 13.68 V
                    Duty Cycle: 0.4 %

Благодаря предварително!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 48 минути, petkov_90 написа:

Здравейте, 

Каква е разликата между тези две грешки...

 

Грешката е една и съща по тип. По-горната обаче, на която пише MIL ON е светнала лампичката, докато по-долната само се е записала без да я святка. Някои грешки (като тази например) не я святкат от първия път.

 

Редактирано от CVT
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И при двете грешки има проблем с турбото, проблем който нямалява драстично мощността. Забелязвам, че се появява когато загрее колата на студен мотор нямам такъв проблем. Ако на някой му се е случвало същото да каже дали проблема е в управлението на турбото или в самото турбо.

Редактирано от VBI
Цитиране на предходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

Колега, влизаш във сайта на Реал турбо 500лв е актуаторът поръчваш си го слагаш си го без обучение без драми и си караш работата, аз имах същия проблем, четох всякакви теми обучения ремонтни комплекти, накрая си поръчах от тях, сложих го и проблема се реши. Колкото до обучението хората от реал ми обясниха че на 50 коли една няма да го разпознае 

  • Like 1
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 year later...

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...