zafirovp Публикувано 2 Юли 2019 Доклад Share Публикувано 2 Юли 2019 Здравейте колеги, климатика спира да работи през 10 минути за известно време след което се оправя. Веднага след форсиране на двигателя се оправя. Фреона днес го проверих и е добре. Някакви идей къде да търся проблема? Мотора е 3.0тди БМК. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
koceg Публикувано 2 Юли 2019 Доклад Share Публикувано 2 Юли 2019 Здравей,не знам дали ще съм ти полезен,но доколкото знам,има едно клапанче невъзвратно по системата,с филтър в него,държи налягането постоянно,и доста често то се забива,филтъра,или се прецаква,и като не отговаря налягането на зададените параметри,всичко спира.В сервиза за климатиците провериха ли го,обикновенно имат такова рециклирано,към 25-30 лева е,и направо го сменят,и тръгват нещата.Ако си близо до Стара Загора,да те пратя при човек,ще ти оправи проблема,ама вижте това клапанче,създава проблеми то.Успех. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
zafirovp Публикувано 7 Юли 2019 Автор Доклад Share Публикувано 7 Юли 2019 Благодаря, от София съм така че ми е малко далече. Това е клип със живи данни на това което се случва когато форсирам двигателя. При форсиране над 2500 оборота налягането пада и температурата на изпарителя рязко се покачва. При повторно форсиране климатика започва да охлажда. Фреона е ок, няма течове. Някакви идей?Sent from my ANE-LX1 using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
arsenal88 Публикувано 18 Юли 2019 Доклад Share Публикувано 18 Юли 2019 (Редактирано) това което аз виждам е ,че налягането на системата е височко.При форсиране стига 27 бара и системата изключва.Причината може да е или мръсен или повреден климатичен радиатор и замърсен воден радиатор или задръстена капилярка. Редактирано 18 Юли 2019 от VBI Цитиране на предходно мнение! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
zafirovp Публикувано 18 Юли 2019 Автор Доклад Share Публикувано 18 Юли 2019 А защо A/C Regulating Valve седи сравнително статично, не трябва ли постоянно да се мени при различните обороти? Знам че често се развалят. Ще измия радиатора. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
involar Публикувано 19 Юли 2019 Доклад Share Публикувано 19 Юли 2019 Имах почти същият проблем. По точно, климатика на празни обороти работеше, а при подаване на газ налягането падаше. На два сервиза го гледаха, сменяха ми клапана (n280), никакъв ефект. Купих си нов компресор и се оправи. Понеже са постоянно закачени за коляновия вал тези компресори имат вътре една плоча която с променящата се геометрия намалява или увеличава разстоянието на буталата в цилиндрите, тоест увеличава или намалява компресията. Когато се прецака този механизм се получават загадъчни дефекти. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
RhythmiX Публикувано 23 Юли 2019 Доклад Share Публикувано 23 Юли 2019 Виж датчика за външна температура дали ти и променя градусите. при мен беше се оголил кабела и градусите мърдаха и климатика правите такива мизерии. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ivo.petkov Публикувано 30 Юли 2019 Доклад Share Публикувано 30 Юли 2019 Това налягане не е ли много високо. при мен повече от 14 не съм го виждал , или при мен е ниско ... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kpematop Публикувано 30 Юли 2019 Доклад Share Публикувано 30 Юли 2019 Виж и перките отпред дали ти въртят. Понякога като манипулират електрониката на двигателя затриват индикацията на всички грешки, а реално може да ти дава проблем с някой от модулите на перките. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
zafirovp Публикувано 30 Юли 2019 Автор Доклад Share Публикувано 30 Юли 2019 Всичко върти, сега пък започна при каране по магистрала да пада налягането и пак да изключва. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
petio_venkov Публикувано 30 Юли 2019 Доклад Share Публикувано 30 Юли 2019 Добре де...гледам, вече не си в Италия, а в София. Свържи се със Стефан. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
OvivO Публикувано 30 Юли 2019 Доклад Share Публикувано 30 Юли 2019 @zafirovp: нали не са онези двете цилиндърчета пред пасажера при двигателя да ти правят мизерии в този случай? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Boikoff Публикувано 31 Юли 2019 Доклад Share Публикувано 31 Юли 2019 Сутринта оставих колата в 6+ за абсолютно същия проблем. Преди малко момчетата ми се обадиха и ми казаха че е за компресор. Били директ-драйв компресори, които са си консуматив. Проверили и изолирали абсолютно всичко друго и останало само компресора. Били се износвали и като поработят 10-ина минути и не могат да си задържат налягането. Чудя се сега какво да я правя - да я водя ли при други "майстори" или направо да взимам компресор. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sunshai Публикувано 31 Юли 2019 Доклад Share Публикувано 31 Юли 2019 Компресорите наистина се водят"консуматив"...за съжаление колегите правилно да сте насочили към нов!Може би не си искал да чуеш това .. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
venko74 Публикувано 31 Юли 2019 Доклад Share Публикувано 31 Юли 2019 Ако е компресор-имаш късмет,че ти дава време за подготовка Моят Блокира миналата седмица и ме остави на пътя... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ivo.petkov Публикувано 1 Август 2019 Доклад Share Публикувано 1 Август 2019 Как те остави нали се къса съединителя на ролката. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mihailks Публикувано 1 Август 2019 Доклад Share Публикувано 1 Август 2019 и аз минах през това миналата седмица. Компресора заби и ми скъса ремъка. След това до сервиза без хидравлика... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mshbul Публикувано 1 Август 2019 Доклад Share Публикувано 1 Август 2019 Водната помпа нали е на пистовия ремък? как си карал? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
venko74 Публикувано 1 Август 2019 Доклад Share Публикувано 1 Август 2019 Преди 7 часа, ivo.petkov написа: Как те остави нали се къса съединителя на ролката. Нищо не се скъса по компресора.Замириса на изгоряла гума,огледах се дали не е отвън някъде,спрях и в тоя момент светна зареждането и се втвърди волана.Ремъка и даже пластмасовите ролки бяха стопени от триенето. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mihailks Публикувано 1 Август 2019 Доклад Share Публикувано 1 Август 2019 Точно и при мен беше същото. Иначе не знам дали е вързана водната помпа, но 10 км минах с 40 км/ч. И аз сменях всички ролки с нови. И след като сглобиха колата установих, че не загрява до 90 градуса. Нещо е ударило термостата при късането на ремъка. А ролки, ремъка и термостата бяха на 4000 км. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mshbul Публикувано 1 Август 2019 Доклад Share Публикувано 1 Август 2019 не знам как си изкарал толкова без циркулация на антифриза. Освен ако и някоя ел. помпа и тя да прави нещо. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
venko74 Публикувано 1 Август 2019 Доклад Share Публикувано 1 Август 2019 Аз не посмях да карам.Също бях точно на 10км. Преместих колата на удобно място и изчаках да ме изтеглят.На другия ден си смених компресора,ремък и ролките и всичко засега е точно Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
zafirovp Публикувано 3 Август 2019 Автор Доклад Share Публикувано 3 Август 2019 Какви пари върви един компресор горе долу? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mihailks Публикувано 4 Август 2019 Доклад Share Публикувано 4 Август 2019 Мен ми взеха 673 без никакви отстъпки, поръчан от хората в сервиза.Иначе съм го виждал по сайтовете за към 600. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
zafirovp Публикувано 4 Август 2019 Автор Доклад Share Публикувано 4 Август 2019 Ще разпитам, редовно се прибирам до Бългрия, това лято поне едни 5000 км съм направил така без проблеми. Скоро сменях ремъка и компресора се въртеше без проблеми на ръка. Отделно че веднъж вдига 25 бара веднъж 10. Не карайте без ремък, на 3.0тди ел. помпата е много малка и главно за парното, включва се само когато духа топло. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване