Jump to content

Климатика спира да работи през 10 минути


zafirovp

Recommended Posts

Здравейте колеги,

 

климатика спира да работи през 10 минути за известно време след което се оправя. Веднага след форсиране на двигателя се оправя. Фреона днес го проверих и е добре. Някакви идей къде да търся проблема? Мотора е 3.0тди БМК.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 51
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Здравей,не знам дали ще съм ти полезен,но доколкото знам,има едно клапанче невъзвратно по системата,с филтър в него,държи налягането постоянно,и доста често то се забива,филтъра,или се прецаква,и като не отговаря налягането на зададените параметри,всичко спира.В сервиза за климатиците провериха ли го,обикновенно имат такова рециклирано,към 25-30 лева е,и направо го сменят,и тръгват нещата.Ако си близо до Стара Загора,да те пратя при човек,ще ти оправи проблема,ама вижте това клапанче,създава проблеми то.Успех.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря, от София съм така че ми е малко далече. Това е клип със живи данни на това което се случва когато форсирам двигателя. При форсиране над 2500 оборота налягането пада и температурата на изпарителя рязко се покачва. При повторно форсиране климатика започва да охлажда. Фреона е ок, няма течове. Някакви идей?



Sent from my ANE-LX1 using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

това което аз виждам е ,че налягането на системата е височко.При форсиране стига 27 бара и системата изключва.Причината може да е или мръсен или повреден климатичен радиатор и  замърсен воден радиатор или задръстена капилярка.

Редактирано от VBI
Цитиране на предходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А защо A/C Regulating Valve седи сравнително статично, не трябва ли постоянно да се мени при различните обороти? Знам че често се развалят. Ще измия радиатора.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имах почти същият проблем.

По точно, климатика на празни обороти работеше, а при подаване на газ налягането падаше.

На два сервиза го гледаха, сменяха ми клапана (n280), никакъв ефект.

Купих си нов компресор и се оправи.

Понеже са постоянно закачени за коляновия вал тези компресори имат вътре една плоча която с променящата се геометрия намалява или увеличава разстоянието на буталата в цилиндрите, тоест увеличава или намалява компресията. Когато се прецака този механизм се получават загадъчни дефекти.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Виж датчика за външна температура дали ти и променя градусите.

при мен беше се оголил кабела и градусите мърдаха и климатика правите такива мизерии.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Виж и перките отпред дали ти въртят. Понякога като манипулират електрониката на двигателя затриват индикацията на всички грешки, а реално може да ти дава проблем с някой от модулите на перките.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сутринта оставих колата в 6+ за абсолютно същия проблем. Преди малко момчетата ми се обадиха и ми казаха че е за компресор. Били директ-драйв компресори, които са си консуматив. Проверили и изолирали абсолютно всичко друго и останало само компресора. Били се износвали и като поработят 10-ина минути и не могат да си задържат налягането. Чудя се сега какво да я правя - да я водя ли при други "майстори" или направо да взимам компресор.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Компресорите наистина се водят"консуматив"...за съжаление колегите правилно да сте насочили към нов!Може би не си искал да чуеш това ..

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 7 часа, ivo.petkov написа:

Как те остави нали се къса съединителя на ролката.

Нищо не се скъса по компресора.Замириса на изгоряла гума,огледах се дали не е отвън някъде,спрях и в тоя момент светна зареждането и се втвърди волана.Ремъка и даже пластмасовите ролки бяха стопени от триенето.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Точно и при мен беше същото. Иначе не знам дали е вързана водната помпа, но 10 км минах с 40 км/ч. И аз сменях всички ролки с нови. И след като сглобиха колата установих, че не загрява до 90 градуса. Нещо е ударило термостата при късането на ремъка. А ролки, ремъка и термостата бяха на 4000 км.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз не посмях да карам.Също бях точно на 10км. Преместих колата на удобно място и изчаках да ме изтеглят.На другия ден си смених компресора,ремък и ролките и всичко засега е точно :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ще разпитам, редовно се прибирам до Бългрия, това лято поне едни 5000 км съм направил така без проблеми. Скоро сменях ремъка и компресора се въртеше без проблеми на ръка. Отделно че веднъж вдига 25 бара веднъж 10.

 

Не карайте без ремък, на 3.0тди ел. помпата е много малка и главно за парното, включва се само когато духа топло.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...