Petkov82 Публикувано 5 Юли 2019 Доклад Share Публикувано 5 Юли 2019 Здравейте колеги, ще се радвам ако някой сподели опита и знанията си че ми омръзна от М....... , проблема е следния : при палене двигателя се форсира до 2000об. , и после подържа 905об. като при всяко форсиране излиза черен пушек, на лаптопа показва 55гр. а на колата 90гр. трима майстори с лаптопи, ми казаха темп. датчик смених го с нов , но първите два дни беше по зле. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
marin.ganchev Публикувано 5 Юли 2019 Доклад Share Публикувано 5 Юли 2019 (Редактирано) Като погледнеш ГНП-то от задната страна има един датчик ли е матчик ли е бали го в гъза какво е, с тънка жица вързана на него, който служи за спиране на горивото към помпата развий го мисля, че беше с ключ 24 и го почисти вътре е едно буталце с пружинка, той прави мизерии и навеса се форсира при палене. Е тая анджеклама с червено дето е оградена: Редактирано 5 Юли 2019 от marin.ganchev Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Petkov82 Публикувано 5 Юли 2019 Автор Доклад Share Публикувано 5 Юли 2019 Благодаря много за съвета ще го пробвам и ще пиша за резултата Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Petkov82 Публикувано 5 Юли 2019 Автор Доклад Share Публикувано 5 Юли 2019 Свалих го това нещо почистих го но пак си е същото, сигурно е друго нещо Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bobitur Публикувано 5 Юли 2019 Доклад Share Публикувано 5 Юли 2019 Температурен датчик Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Petkov82 Публикувано 6 Юли 2019 Автор Доклад Share Публикувано 6 Юли 2019 (Редактирано) Първо от там почнах и резултат няма Редактирано 6 Юли 2019 от VBI Цитиране на предходно мнение! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bobitur Публикувано 6 Юли 2019 Доклад Share Публикувано 6 Юли 2019 Някъде кабела е протъркан и то този който отива към еку-то. С 4 кабела ли е темп. Датчик? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Petkov82 Публикувано 6 Юли 2019 Автор Доклад Share Публикувано 6 Юли 2019 (Редактирано) Да с 4 кабела е Редактирано 6 Юли 2019 от VBI Цитиране на предходно мнение! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bobitur Публикувано 6 Юли 2019 Доклад Share Публикувано 6 Юли 2019 Два от кабелите са за таблото, които са добре, а другите два са за еку-то. Виж на кои пинове отиват и ако трябва пусни нови. С изкарана букса колко минус на антифриз дава с ваг? По спомен трябва да е около минус 38. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Petkov82 Публикувано 13 Януари 2020 Автор Доклад Share Публикувано 13 Януари 2020 Благодаря ви за съветите , кабелите бяха нагорели жестоко изолирах ги и ги запоих и сега всичко е наред :):):) Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване