POPCORN Публикувано 6 Юли 2019 Доклад Share Публикувано 6 Юли 2019 Здравейте колеги. Питането ми е относно DPF-a. Имам диагностика на ross-tech. Кои са позициите в актуалните стойности, които показват колко е задръстен DPF-a?Също така , ако може някой да ми обясни кои стоиности са добри и означава , че DPF-a е в добро здраяе 😁 . Четох в няколко английски сайта за стойностите , но бяха различни и незнам на кой да вярвам. Питам , защото колата я карам 90% градско и искам да го проверявам от време на време и като видя , че се задръства да взимам някакви мерки. Мерси 😊 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ванката2 Публикувано 6 Юли 2019 Доклад Share Публикувано 6 Юли 2019 доколкото съм информиран от механик, а не от форуми , над 50-60% вече може да се брои за отиване към задръстване , защото над 50% започва по-бързо да се задръства. Единното мнение тук на всички механици е да се изкарва колата ако може един път на седмица- две на извънградско със скорост на 80км/ч за по 30-40 мин. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
POPCORN Публикувано 6 Юли 2019 Автор Доклад Share Публикувано 6 Юли 2019 Ясно. A стойностите soot mass measured и soot mass calculated ли са или ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ванката2 Публикувано 6 Юли 2019 Доклад Share Публикувано 6 Юли 2019 Да, масата на измерените и на калкулираните частици в DPF Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
POPCORN Публикувано 6 Юли 2019 Автор Доклад Share Публикувано 6 Юли 2019 Ясно. Ефното ми е 20 процента а другото беше по-малко .... значи би трябвало засега да е окей? Аз гледам , че от време на време и в града я пуска регенерацията. Дига обороти и след загасяне на колата перката върти понякога... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mshbul Публикувано 6 Юли 2019 Доклад Share Публикувано 6 Юли 2019 това не са %, а грамове. май над 20 и нещо пуска регенерация. Не е толкова просто гледането - трябва да видиш след регенерация колко ги дава и колко бързо ги вдига и се гледа като е загряла колата, карана 3-4км и в движение. Също може и по разликата в налягането на дпф-а да се направи извод. най-просто е да гледаш през колко км я прави. Ако ти прави поне 500км извън града е добре, ако понякога прави и 1000км най-добре. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
POPCORN Публикувано 6 Юли 2019 Автор Доклад Share Публикувано 6 Юли 2019 (Редактирано) Е то май не пише преди колко км или ина такава опция ? Аз забелязах, че има преди колко секунди е пускала ... Редактирано 8 Юли 2019 от VBI Цитиране на предходно мнение! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mshbul Публикувано 6 Юли 2019 Доклад Share Публикувано 6 Юли 2019 има преди колко км. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
POPCORN Публикувано 6 Юли 2019 Автор Доклад Share Публикувано 6 Юли 2019 (Редактирано) Ясно ще погледна.А в града как стои положението ? Горе долу на колко км хо прави или е различно от колата Редактирано 8 Юли 2019 от VBI Цитиране на предходно мнение! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
buzzi Публикувано 6 Юли 2019 Доклад Share Публикувано 6 Юли 2019 (Редактирано) Има в google play vag dpf pro,купуваш си по скъп адаптер и си гледаш.Е малко роб ставаш,ама по добре от умрел дпф,нафта в маслото и тн. Oil ash residue е брадата,пишат че мине ли 45 дпф е чао. На 2200 оборота съм постигнал най добър резултат,на темпомат . Редактирано 6 Юли 2019 от buzzi Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
POPCORN Публикувано 7 Юли 2019 Автор Доклад Share Публикувано 7 Юли 2019 (Редактирано) А да ми дадеш линк на лично или рук за хубав адаптер ? Искам да е качествен 😊 Vgate icar obd2 adapter става ли ? И как стои работата , като съм навързал bluetooth-a съм навързал към навигацията. Може ли и към него едновременно с навигацията да си работи ? Редактирано 8 Юли 2019 от VBI Цитиране на предходно мнение! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
buzzi Публикувано 7 Юли 2019 Доклад Share Публикувано 7 Юли 2019 Не знам да му пречи нещо,аз също съм закачен за няколко устройства. https://m.olx.bg/ad/on-off-elm327-obd2-bluetooth-interfeys-za-diagnostika-na-avtomobila-vi-CID360-ID3U1eq.html#position=9&page=6 По скъпия вариант ползвам от 25 лв. Реално не ти трябва да е нон стоп свързано,при мен и 100% запушване е стигал като не му осигурявам подходящи условия да стартира регенерацията. С времето интврвала спадна ,защото гледам и като наближи 75%една тангента и съм готов. Ако караш нормално на магистрала и 1300 км съм минавал без регенерация заради пасивната такава.В града около 500км,зимата около 400км пробег. Лентата с показания 12 и 74 е %запълване на дпф. При градско каране в регенерация трудно пада под 23,тоест интервала се скъсява. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
netizen Публикувано 7 Юли 2019 Доклад Share Публикувано 7 Юли 2019 На MQB/MLB платформите не работи Vag DPF (Pro). Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
POPCORN Публикувано 7 Юли 2019 Автор Доклад Share Публикувано 7 Юли 2019 Моята е B8.5 2015 CGLC дали ще работи ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
buzzi Публикувано 7 Юли 2019 Доклад Share Публикувано 7 Юли 2019 (Редактирано) Списък с поддържаните мотори има в подробностите на приложението. Ако си от София може да проверим на живо. Редактирано 7 Юли 2019 от buzzi Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
POPCORN Публикувано 7 Юли 2019 Автор Доклад Share Публикувано 7 Юли 2019 Just now, buzzi написа: Списък с поддържаните мотори има в подробностите на приложението. Мерси колега. Сега шв видя. А ти от този адаптер доволен ли си , защото пича е който е правил апликацията е предложил някакъв за 90 евро Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
buzzi Публикувано 7 Юли 2019 Доклад Share Публикувано 7 Юли 2019 (Редактирано) Нямам драми,повече от година,погледнах поддържа се. Редактирано 7 Юли 2019 от buzzi Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
netizen Публикувано 7 Юли 2019 Доклад Share Публикувано 7 Юли 2019 преди 57 минути, POPCORN написа: Моята е B8.5 2015 CGLC дали ще работи ? Ще работи, това е ЕА189 мотор. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
POPCORN Публикувано 7 Юли 2019 Автор Доклад Share Публикувано 7 Юли 2019 Значи сега остава да си взема един адаптер . Мерси колеги за инфото Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
netizen Публикувано 8 Юли 2019 Доклад Share Публикувано 8 Юли 2019 Има ъпдейт на VAG DPF и чете MQB/MLB вече, но показва някакви съвсем различни неща. Май коректна информация е само температура и време от последна регенерация. Soot Mass и Differential Pressure не показва въобще. Oil Ash Residue е в други мерни единици. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
POPCORN Публикувано 8 Юли 2019 Автор Доклад Share Публикувано 8 Юли 2019 (Редактирано) Изеинявай колега , ама кой се водят MQB и MLB платформи ? Редактирано 9 Юли 2019 от VBI Цитиране на предходно мнение! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
netizen Публикувано 8 Юли 2019 Доклад Share Публикувано 8 Юли 2019 А4 В9 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
POPCORN Публикувано 8 Юли 2019 Автор Доклад Share Публикувано 8 Юли 2019 Мерси колега 😊 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kosio85 Публикувано 9 Юли 2019 Доклад Share Публикувано 9 Юли 2019 А каква е идеята да го следиш с програмата? Малко преди да пусне регенерация да се изкара да прочисти и така да се отложи ли? Защото на мене ми я пуска много често понякога на 150-200 км градско, понякога и на по-малко. Говоря за тази регенерация, дето вдига оборотите на място. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mshbul Публикувано 9 Юли 2019 Доклад Share Публикувано 9 Юли 2019 Предполагам, че идеята е като видиш, че започва регенерация да не гасиш и ако можеш да отидеш на магистрала. Ама то така ставаш роб на колата. по-добре да не я караш. Не са за града с тия филтри. АКо всеки ден пътуваш поне 20-30км има някакъв смисъл. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване