Jump to content

Питане относно DPF


POPCORN

Recommended Posts

Здравейте колеги. Питането ми е относно DPF-a. Имам диагностика на ross-tech. Кои са позициите в актуалните стойности, които показват колко е задръстен DPF-a?Също така , ако може някой да ми обясни кои стоиности са добри и означава , че DPF-a е в добро здраяе 😁 . Четох в няколко английски сайта за стойностите , но бяха различни и незнам на кой да вярвам. Питам , защото колата я карам 90% градско и искам да го проверявам от време на време и като видя , че се задръства да взимам някакви мерки. Мерси 😊

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 186
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

доколкото съм информиран от механик, а не от форуми , над 50-60% вече може да се брои за отиване към задръстване , защото над 50% започва по-бързо да се задръства. Единното мнение тук на всички механици е да се изкарва колата ако може един път на седмица- две на извънградско със скорост на 80км/ч за по 30-40 мин.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ясно. Ефното ми е 20 процента а другото беше по-малко .... значи би трябвало засега да е окей? Аз гледам , че от време на време и в града я пуска регенерацията. Дига обороти и след загасяне на колата перката върти понякога...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

това не са %, а грамове.

 

май над 20 и нещо пуска регенерация. 

Не е толкова просто гледането - трябва да видиш след регенерация колко ги дава и колко бързо ги вдига и се гледа като е загряла колата, карана 3-4км и в движение. Също може и по разликата в налягането на дпф-а да се направи извод.

най-просто е да гледаш през колко км я прави. Ако ти прави поне 500км извън града е добре, ако понякога прави и 1000км най-добре.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)

Е то май не пише преди колко км или ина такава опция ? Аз забелязах, че има преди колко секунди е пускала ...

Редактирано от VBI
Цитиране на предходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)

Ясно ще погледна.А в града как стои положението ? Горе долу на колко км хо прави или е различно от колата

Редактирано от VBI
Цитиране на предходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Има в google play vag dpf pro,купуваш си по скъп адаптер и си гледаш.Е малко роб ставаш,ама по добре от умрел дпф,нафта в маслото и тн.

Oil ash residue е брадата,пишат че мине ли 45 дпф е чао.

На 2200 оборота съм постигнал най добър резултат,на темпомат .

Screenshot_20190705-094621.jpg

Screenshot_20190705-101410.jpg

Редактирано от buzzi
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)

А да ми дадеш линк на лично или рук за хубав адаптер ? Искам да е качествен 😊 Vgate icar obd2 adapter става ли ? И как стои работата , като съм навързал bluetooth-a съм навързал към навигацията. Може ли и към него едновременно с навигацията да си работи ?

Редактирано от VBI
Цитиране на предходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не знам да му пречи нещо,аз също съм закачен за няколко устройства.

https://m.olx.bg/ad/on-off-elm327-obd2-bluetooth-interfeys-za-diagnostika-na-avtomobila-vi-CID360-ID3U1eq.html#position=9&page=6

По скъпия вариант ползвам от 25 лв.

Реално не ти трябва да е нон стоп свързано,при мен и 100% запушване е стигал като не му осигурявам подходящи условия да стартира регенерацията. С времето интврвала спадна ,защото гледам и като наближи 75%една тангента и съм готов. Ако караш нормално на магистрала и 1300 км съм минавал без регенерация заради пасивната такава.В града около 500км,зимата около 400км пробег.

Лентата с показания 12 и 74 е %запълване на дпф. При градско каране в регенерация трудно пада под 23,тоест интервала се скъсява.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Списък с поддържаните мотори има в подробностите на приложението.

Ако си от София може да проверим на живо.

Редактирано от buzzi
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Just now, buzzi написа:

Списък с поддържаните мотори има в подробностите на приложението.

Мерси колега. Сега шв видя. А ти от този адаптер доволен ли си , защото пича е който е правил апликацията е предложил някакъв за 90 евро 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 57 минути, POPCORN написа:

Моята е B8.5 2015 CGLC дали ще работи ? 

 

Ще работи, това е ЕА189 мотор. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Има ъпдейт на VAG DPF и чете MQB/MLB вече, но показва някакви съвсем различни неща. Май коректна информация е само температура и време от последна регенерация. Soot Mass и Differential Pressure не показва въобще. Oil Ash Residue е в други мерни единици. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)

Изеинявай колега , ама кой се водят MQB и MLB платформи ?

Редактирано от VBI
Цитиране на предходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А каква е идеята да го следиш с програмата? Малко преди да пусне регенерация да се изкара да прочисти и така да се отложи ли? Защото на мене ми я пуска много често понякога на 150-200 км градско, понякога и на по-малко. Говоря за тази регенерация, дето вдига оборотите на място.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Предполагам, че идеята е като видиш, че започва регенерация да не гасиш и ако можеш да отидеш на магистрала. 

Ама то така ставаш роб на колата. по-добре да не я караш.

 

Не са за града с тия филтри.

АКо всеки ден пътуваш поне 20-30км има някакъв смисъл.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...