buzzi Публикувано 9 Юли 2019 Доклад Share Публикувано 9 Юли 2019 (Редактирано) За съжаление е така,карам не повече от 10км на ден,един път месечно съм на тангентата,ставам малко по рано,кафенце и половин час почивка,преживява се. Но ме кефи че не пуши,миризмата е съвсем слабо изразена,дал съм моя принос за един милимундър чист въздух. Много важно тия 500 км годишно ,поне оставям сам със себе си. Кога ще караш 30 минути без да спреш в София. На шкода 2015 е коректно показаното,това е най новата кола която съм закачал. Редактирано 9 Юли 2019 от buzzi Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ShoxXx Публикувано 10 Юли 2019 Доклад Share Публикувано 10 Юли 2019 При наш'та нафта и предимно на къси разстояния в града трябва да има регенерация минимум на един резервоар гориво. Оптимално между 600-800км градско е супер. Ако я прави на по-малко или на осезаемо по-малко - кофти. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
moto_fan Публикувано 10 Юли 2019 Доклад Share Публикувано 10 Юли 2019 Тее 600-800 км трее да са на половина ве шокси. ... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ShoxXx Публикувано 10 Юли 2019 Доклад Share Публикувано 10 Юли 2019 Е един резервоар трудно с 3.0 да докара 600км в града, освен ако някой не минава всеки ден Южната дъга от край до край, ама тва са 30км на ден, които не ги броим за градско каране. Иначе регенерация на 600-800км. Така съм чел, горе долу така е при мен. Зимата е малко по-често, може би на около 400-500. Нелепото е, че при А6 4F фейса, който е с 239кс мотор и същата скоростна кутия като B8 ZF6HP28 регенерацията не я разбираш кога я прави. Далече съм от мисълта, че никога не е правила на градско, но няма тези промени в оборотите и странно поведение при връщането от 2-ра на 1-ва. При Мерцедеса освен да мирише 5-10мин на смърт отзад и ако набиеш цялата газ да извади един тъмен пушек, дето мое да те стресне - също няма разлика в поведението на колата. При BMW-тата дето съм имал също не съм разбирал кога влиза в регенерация. Само веднъж показа кюфтетата в ауспуха, ама тогава беше замръзнала нафтата на -18 и запали от емнастия път. След 5мин изгасна лампата без да усетя разлика в поведението. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
autoasist Публикувано 10 Юли 2019 Доклад Share Публикувано 10 Юли 2019 48 minutes ago, ShoxXx said: Нелепото е, че при А6 4F фейса, който е с 239кс мотор и същата скоростна кутия като B8 ZF6HP28 регенерацията не я разбираш кога я прави. Как така не я разбираш, нали на таблото мига жълтата лампа ? На туран 2014 та например, но ръчка, (което е без значение) това се индикира на таблото. Искаш да кажеш, че на 4Ф префейс не го индикира ли? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kosio85 Публикувано 11 Юли 2019 Доклад Share Публикувано 11 Юли 2019 On 7/10/2019 at 9:46 AM, ShoxXx said: При наш'та нафта и предимно на къси разстояния в града трябва да има регенерация минимум на един резервоар гориво. Оптимално между 600-800км градско е супер. Ако я прави на по-малко или на осезаемо по-малко - кофти. При мене я прави на 200км, ама свършва бързо напоследък. За 10 мин най-много и приключва. Дори не е нужно да я изкарвам някъде, и в града с нормално каране си приключва. Като и давам повече газ в града, по-често прави регенерации, може би нещо заради чипса прави повече сажда Един път си играх да я гледам с компа и един тегел по тангентата веднага сваля процентите, и отлага регенерацията. Може би тва е плюса на програмката, да видиш малко преди регенерация, да я изкараш и да я отложиш. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ShoxXx Публикувано 11 Юли 2019 Доклад Share Публикувано 11 Юли 2019 Не знам за успокоение ли си ги пишеш тия неща вече бая време, ама имам чувството, че и на 50км да ти прави регенерация, все ще измислиш нещо, за да се успокоиш, че нещата са нормални. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
moto_fan Публикувано 11 Юли 2019 Доклад Share Публикувано 11 Юли 2019 Аз не мога за кажа колко чесно регенерира при мен , може би 2 пъти за 1 резервоар, ма не ми е много важно и се сещам като не стигне до края и вентилаторите продължат да дуат ветър, като 8 класничка летото на пейката под джанката пред блока 😁 Косьо нема кво да направи щот бръмчи 90% граЦко ,нема спасение. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Passi Публикувано 11 Юли 2019 Доклад Share Публикувано 11 Юли 2019 Изхвърли го.Затичал съм се по веднъж седмично да го грея на тангентата. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kosio85 Публикувано 11 Юли 2019 Доклад Share Публикувано 11 Юли 2019 1 hour ago, ShoxXx said: Не знам за успокоение ли си ги пишеш тия неща вече бая време, ама имам чувството, че и на 50км да ти прави регенерация, все ще измислиш нещо, за да се успокоиш, че нещата са нормални. Ааа хич не ми дреме. Докато не засветкат ламби по таблото, нищо не пипам . Реално при мене с един резервоар минава макс 500 км градско, демек две регенерации прави на резервоар, вместо една. Нема неква страшна драма, свикнах му 1 hour ago, moto_fan said: Аз не мога за кажа колко чесно регенерира при мен , може би 2 пъти за 1 резервоар, ма не ми е много важно и се сещам като не стигне до края и вентилаторите продължат да дуат ветър, като 8 класничка летото на пейката под джанката пред блока 😁 Косьо нема кво да направи щот бръмчи 90% граЦко ,нема спасение. Добре бе, а като свали оборотите и уж е приключила, понякога като я изгася и перките остават пак да си веят. Това значи ли, че не я е завършило напълно или си е нормално? Щото, ако се води завършена чак като са спрели перките, може би не я чакам колкото трябва. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
moto_fan Публикувано 11 Юли 2019 Доклад Share Публикувано 11 Юли 2019 Щом веят значи е прекъсната..... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kosio85 Публикувано 11 Юли 2019 Доклад Share Публикувано 11 Юли 2019 Ясно защо са ми толкова чести значи Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
POPCORN Публикувано 11 Юли 2019 Автор Доклад Share Публикувано 11 Юли 2019 на мене пък са ми казвали особенно в Das Auto Service , че понякога като работят след загъсен мотор е не само регенерация. Просто в по-топлите дни се дига повече температура и нарочно така са го направили , за да охлади по-бързо периферията на мотора , като пластмаси и маркучи и тн Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
buzzi Публикувано 11 Юли 2019 Доклад Share Публикувано 11 Юли 2019 Има един дето му смениха гаранционно мотора,1.6 2015 г дизел Октавия тоя боклук на 30 км прави регенерация,от шкода му казали че е нормално...от четири човека с такива мотори два голфа ,тая Октавия и един Рапид,всички имаха нещо по мотора,единия със сменен мотор и дпф,втория два пъти гарнитура на глава и губене на парно,рапида охладител хвърли и компресор,и четирите коли са под 100 000 км,дпф -те са с по-високи проценти от моя,и четирите имат клапи след дпф а,по висока екологична норма и с отчаяни собственици. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ivo totev Публикувано 11 Юли 2019 Доклад Share Публикувано 11 Юли 2019 Не знам дали е точно по темата, но зависи и с какъв софт е колата. Моята малко преди да я взема е минала акция и сега е с дизелгейтския. Регенерация прави на всеки 400 - 500км независимо дали са градско или извън. При мен също ако я изгася веднага след като приключи регенерацията за известно време остава да работи вентилатора и ел. помпата. Закачал съм я с Вагком и показва, че е приключила, но перката работи. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mshbul Публикувано 11 Юли 2019 Доклад Share Публикувано 11 Юли 2019 Има период на охлаждане след регенерация. Не знам как го отчита и къде гледаш. При мен има едно поле, където се сменят цифри и са различни за подгряване, регенерация, охлаждане, вече съм забравил, но различно ли е от 0, не е завършила. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nikolay80 Публикувано 14 Юли 2019 Доклад Share Публикувано 14 Юли 2019 Здравейте.Нещо притеснително в тези стойности?Че и моята забелязвам,че много често е в регенерация понеже се кара само градско,и миналата седмица беше напълнила маслото с нафта заради прекъсванията на регенерацията в града Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kosio85 Публикувано 15 Юли 2019 Доклад Share Публикувано 15 Юли 2019 Как разбра, че е напълнила маслото с нафта? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nikolay80 Публикувано 15 Юли 2019 Доклад Share Публикувано 15 Юли 2019 Как....като вдигнах щеката и маслото беше с почти 1см повече отколкото съм налял Това само 2000км след смяна Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
POPCORN Публикувано 15 Юли 2019 Автор Доклад Share Публикувано 15 Юли 2019 На 6.07.2019 г. at 23:34, buzzi написа: Има в google play vag dpf pro,купуваш си по скъп адаптер и си гледаш.Е малко роб ставаш,ама по добре от умрел дпф,нафта в маслото и тн. Oil ash residue е брадата,пишат че мине ли 45 дпф е чао. На 2200 оборота съм постигнал най добър резултат,на темпомат . Колега а най-отгоре процентите какво значат ? Като стане на 100% започва регенерация ли ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
buzzi Публикувано 16 Юли 2019 Доклад Share Публикувано 16 Юли 2019 Не точно,след 70% софта започва да чака подходящи условия за регенерация,виждал съм на коли при мен над 100%. Тогава регенерацията понякога протича на 2 части,една дълга и една къса. Обикновено аз чакам до около 75 % после тангента,темпомат на 2200 оборота на 4 или 5 скорост и най ниския процент след регенерация ,който съм виждал е 12%. В градски условия 23 -25%. При дълго каране по магистрала пасивната регенерация увеличава много интервала между две активни регенерации. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
POPCORN Публикувано 16 Юли 2019 Автор Доклад Share Публикувано 16 Юли 2019 Яано. А по тези данни как може да разберем , че е започнала регенерацията и после , че е завършила ? Request status ли ? Когато започне е на 1 , а като е на 0 е завършила ? Така ли ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
OvivO Публикувано 16 Юли 2019 Доклад Share Публикувано 16 Юли 2019 аз за толкова км и регенерации така и не съм я хванал нито веднъж кога ми я прави...Много странно... Ако е в такъв режим, когато спра на колко са оборотите? При мен нормален idle ми е на 777 оборота мисля? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
POPCORN Публикувано 16 Юли 2019 Автор Доклад Share Публикувано 16 Юли 2019 (Редактирано) Става към 1000 . 900-100. То се усеща дори . Един вид става по-шумен двигателя. Редактирано 17 Юли 2019 от VBI Цитиране на предходно мнение! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mshbul Публикувано 16 Юли 2019 Доклад Share Публикувано 16 Юли 2019 на 3.0 от тия години не се усеща кога я прави. На по-новите явно има екстри, може би и на малките. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване