buzzi Публикувано 16 Юли 2019 Доклад Share Публикувано 16 Юли 2019 (Редактирано) Преди 12 часа, POPCORN написа: Яано. А по тези данни Най долните 3 клетки,започват да показват стойности на впръскване ,нулират се изминатите километри и време,линията с процентите започва да намалява,температурата стига 700 градуса,на рисунката филтъра ще стане червен .След края на регенерацията отново нулиране на време и километри. На 3.0 тди май не се подържа,поне за моделa на 4f,на 4g не знам още. Редактирано 16 Юли 2019 от buzzi Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
POPCORN Публикувано 16 Юли 2019 Автор Доклад Share Публикувано 16 Юли 2019 (Редактирано) Ясно. А има ли шанс за много кратък период да стане червен ? Онзи ден ми стана червен и се зачудих какво става но изгасна след 1 минута примерно , а колата не съм я гасил . Редактирано 17 Юли 2019 от VBI Цитиране на предходно мнение! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
buzzi Публикувано 17 Юли 2019 Доклад Share Публикувано 17 Юли 2019 Е като дадеш газ и огин и ти ша станеш червен 😄 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
POPCORN Публикувано 17 Юли 2019 Автор Доклад Share Публикувано 17 Юли 2019 Ясно. Ще наблюдавам тогава да видя какво става. Само това със спряната регенерация малко не вярвам . Смисъл като прекъснеш регенерацията и горивото да ходи в маслото. Не вярвам немците да са го направили така . Все пак няма как всеки човек , който кара дизел да се съобразява с тая регенерация. Според мене това става , когато ДПФ филтъра се запуши доволно и колата започне да прави регенерация прекалено често. При тая крайна стойност съм съгласен , че горивото може да ходи в маслото , но при всяка прекъсната генерация горивото да ходи в маслото не вярвам 😊 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nikolay80 Публикувано 17 Юли 2019 Доклад Share Публикувано 17 Юли 2019 Не е само при немците.На служебната Тойота,която карам още на 60000 км се случи да напълни маслото с нафта.И после редовно се случваше.И по форуми на други марки същата работа.Даже във Митсубиши форма четох,че когато смяната на маслото не им е на фиксиран интервал и компа смятал според броя на регенерациите колко нафта отива в маслото и имат случаи и на 2000км да им дава,че маслото е за смяна.Моята съм я направил на фиксиран интервал,та не знам ако и дам плаващия дали няма и тя да взема впредвид броя регенерации и да дава индикация за смяна на маслото рано рано заради тях Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
POPCORN Публикувано 17 Юли 2019 Автор Доклад Share Публикувано 17 Юли 2019 Може ама ми се струва много глупаво да е така. Виж ако е запушен съм съгласен . Повечето хора , където карат дизели незнаят какво е DPF , камоли да следят регенерацията му. Още повече не мога да си предатавя самото действие. Когато пусне регенерация , дюзите правят едно допълнително впръскване. Горивото отива в ДПФ-а и го чисти , като от високата темература изгаря или отива надолу по гарнето. Поне аз така го разбирам. Като спреш регенерацията те и дюзите спират да пръскат , защо да ходи горивото в маслото? Аз такова чудо съм виждал при няколко баварцо , но бяха много зле с dpf -a и колата искаше постоянно да прави регенерация.. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Passi Публикувано 17 Юли 2019 Доклад Share Публикувано 17 Юли 2019 Няма дпф няма проблем.😂 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nikolay80 Публикувано 17 Юли 2019 Доклад Share Публикувано 17 Юли 2019 Самата активна регенерация представлява впръскване на гориво в такта на изпразване на цилиндъра от изгорелите газове,като по този начин се повишава температурата им след катализтора.Обаче понеже нафтата е по тънка от маслото и част от нея преминава през сегментите.По голямата част от нея се изпарява още в момента на впръскването,НО заради съдържанието на биодизел в нафтата се получава основния проблем.Биодизела не се изпарява и реално той остава течен по стените на цилиндъра и през сегментите малко по малко преминава в картера.Има доста изписано из нета точно какво се случва и защо маслото се повишава Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
POPCORN Публикувано 17 Юли 2019 Автор Доклад Share Публикувано 17 Юли 2019 Ясно. Еми каквото такова. То ни да го махаш , нито да не го. Аз си смрням всичките неща както е описано от VW пък каквото ще да става..чак пък толкова да се суобразявам и да го мисля .... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
OvivO Публикувано 17 Юли 2019 Доклад Share Публикувано 17 Юли 2019 (Редактирано) @POPCORN: защо не ти се вярва, че е точно така? Немец, японец, имат интерес колата да издържи гаранцията...след това имат обратен интерес - да се разваля и да купуваш части...До 97 някъде идеята е била колите да са здрави, след това ги правят нарочно недомислени. Много пъти и излишно сложни. Частите ги правят едно цяло, за да ти продадат нещо голямо и скъпо, а не отделен компонент. Редактирано 17 Юли 2019 от OvivO Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kosio85 Публикувано 17 Юли 2019 Доклад Share Публикувано 17 Юли 2019 При мене нещата не са добре. Последните регенерация са ми през 120 км точно. Скъпа нафта, тангента, чакане да спират перки, нема оправия. Предложения кво да го правя? Водород да пробвам ли или да се сваля и чистене, или да отивам при Стефан, и да приключвам с екологията фор евър? Нещо да гледам по стойностите, дето може да го пълни по-бързо. Дюзите са чук, нямат проблем. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
buzzi Публикувано 18 Юли 2019 Доклад Share Публикувано 18 Юли 2019 (Редактирано) Естествено че слиза нафта в маслото при прекъсване на регенерацията,малко но влиза,при проблеми с горенето и след 20 прекъснати регенерацията няма как да не се вдигне нивото на маслото и да стане на чорба. Имам една една b8 с проблемна дюзи докато не сменихме 2бр два пъти сменяхме масло. Едно неуспешно и едно успешно рециклиране на тия дюзи. Много драма може да докарат. Също така тия коли са бая тегави за диагностициране като например P1065 - Fuel Pressure Regulation: Regulation Discrepancy честито. Всички елементи на рейла сменени,филтър,гориво,кол-ата тресе та не се трае. Прекъсва регенерации ,маслото на ниво нагоре ... Тая тутурутка може да те ориентира и за стила на каране,много ясно се вижда кога трупа сажди и кога не. Редактирано 18 Юли 2019 от buzzi Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
POPCORN Публикувано 18 Юли 2019 Автор Доклад Share Публикувано 18 Юли 2019 Преди 7 часа, OvivO написа: @POPCORN: защо не ти се вярва, че е точно така? Немец, японец, имат интерес колата да издържи гаранцията...след това имат обратен интерес - да се разваля и да купуваш части...До 97 някъде идеята е била колите да са здрави, след това ги правят нарочно недомислени. Много пъти и излишно сложни. Частите ги правят едно цяло, за да ти продадат нещо голямо и скъпо, а не отделен компонент. Съгласен съм колега. Просто все си мисля , че като е висок клас кола , трябва да ги няма тия простотии , но и ти си прав. Преди 1 час, buzzi написа: Естествено че слиза нафта в маслото при прекъсване на регенерацията,малко но влиза,при проблеми с горенето и след 20 прекъснати регенерацията няма как да не се вдигне нивото на маслото и да стане на чорба. Имам една една b8 с проблемна дюзи докато не сменихме 2бр два пъти сменяхме масло. Едно неуспешно и едно успешно рециклиране на тия дюзи. Много драма може да докарат. Също така тия коли са бая тегави за диагностициране като например P1065 - Fuel Pressure Regulation: Regulation Discrepancy честито. Всички елементи на рейла сменени,филтър,гориво,кол-ата тресе та не се трае. Прекъсва регенерации ,маслото на ниво нагоре ... Тая тутурутка може да те ориентира и за стила на каране,много ясно се вижда кога трупа сажди и кога не. Ем значи при мене най-доброто е , че колата е на реални 105 хиляди и карам ненповече от 4-5 хиляди на година. Да се надяваме , че издържи по-дълго. Пък и аз го сменям на време маслото , а не на километри 😁 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Fireblood Публикувано 18 Юли 2019 Доклад Share Публикувано 18 Юли 2019 Аз съм от тези, дето вярват или не....източиха литър нафта заедно с маслото! Самият автомонтьор докато майаше кората под мотора ми обясняваше, че няма как нафтата да влезе в картера. Е, не беше прав Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kosio85 Публикувано 18 Юли 2019 Доклад Share Публикувано 18 Юли 2019 Сигурно за това не пада нивото на маслото никога. Допълва си с нафтичка На Б8-цата обаче май има сигнал, ако нивото е превишено, а при мен до момента не е пискало такова нещо. Ако сте прави и влиза чак толкова нафта, би трябвало да светне, че се е покачило нивото, при положение, че си пълня маслото до горе и често прекъсвам регенерациите. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nikolay80 Публикувано 18 Юли 2019 Доклад Share Публикувано 18 Юли 2019 На Тойотата ми светна такава индикация за високо ниво на маслото.На Аудито не.Установих го на щеката.Вероятно ако беше качило повече щеше да индикира ама знам ли Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
POPCORN Публикувано 18 Юли 2019 Автор Доклад Share Публикувано 18 Юли 2019 (Редактирано) То е хубаво , че имаш щека. Ние без щеките какво да кажем 😁 Редактирано 19 Юли 2019 от VBI Цитиране на предходно мнение! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
buzzi Публикувано 18 Юли 2019 Доклад Share Публикувано 18 Юли 2019 Може да се купи от порше Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kosio85 Публикувано 19 Юли 2019 Доклад Share Публикувано 19 Юли 2019 А някой знае ли като се маха ДПФ-а, катализатора оставя ли се или всичко се корми? Май ше приключваме връзката ни с моя Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Passi Публикувано 19 Юли 2019 Доклад Share Публикувано 19 Юли 2019 Катализатора си остава. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kosio85 Публикувано 19 Юли 2019 Доклад Share Публикувано 19 Юли 2019 Ок, ясно. А той не може да се запуши, така ли? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Passi Публикувано 19 Юли 2019 Доклад Share Публикувано 19 Юли 2019 Може ама много по-трудно.Той при извънградско се загрява до такава стерен,че всичко по него изгаря. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ivan213 Публикувано 19 Юли 2019 Доклад Share Публикувано 19 Юли 2019 8 hours ago, kosio85 said: Ок, ясно. А той не може да се запуши, така ли? 9 hours ago, kosio85 said: А някой знае ли като се маха ДПФ-а, катализатора оставя ли се или всичко се корми? Май ше приключваме връзката ни с моя Аз бих те посъветвал изришно да кажеш, че исскаш да остава, защото го махат и въобще и не те питат. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
POPCORN Публикувано 20 Юли 2019 Автор Доклад Share Публикувано 20 Юли 2019 Вчера за пръв път чрез приложението разбрах ,че почва да прави регенерация. Точно се прибирах от киното и апликацията ме сигнализира. DPF-a стана червен . И викам айде да я изкарам на околовръстното , за да не прекъсна пак регенерацията. Всичко свърши около 15 минути някъде Карах с 70-80 и стигнах до 24 процента Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kosio85 Публикувано 20 Юли 2019 Доклад Share Публикувано 20 Юли 2019 9 hours ago, Ivan213 said: Аз бих те посъветвал изришно да кажеш, че исскаш да остава, защото го махат и въобще и не те питат. Не, хората, дето ще го махат, казаха, че задължително остава. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване