CVT Публикувано 20 Юли 2019 Доклад Share Публикувано 20 Юли 2019 На 18.07.2019 г. at 10:27, Fireblood написа: Аз съм от тези, дето вярват или не....източиха литър нафта заедно с маслото! Самият автомонтьор докато майаше кората под мотора ми обясняваше, че няма как нафтата да влезе в картера. Е, не беше прав Време е да се присъединиш към ColorMFA клуба и да си следиш нивото в движение. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Fireblood Публикувано 21 Юли 2019 Доклад Share Публикувано 21 Юли 2019 Още миналото лято го махнах филтъра....след като го видях отвътре мога да кажа, че около 60% от питата се беше овъглила. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ivo totev Публикувано 1 Август 2019 Доклад Share Публикувано 1 Август 2019 (Редактирано) За да не отварям нова тема ще задам един въпрос тук. Извинявам се за което. Днес на прибиране от работа хванах колата ( CAGA ) да регенерира. Моята е с дизелгейтски софт и прави регенерации на всеки 450 500км, но последно време на по-малки интервали. Затова след като приключи реших да ресетна запаметените стойности на ДПФа и да направя адаптация на диференциалния сензор. Това е след тези процедури Съжалявам, че слагам така снимка, но Вагкома ми на друг комп. Та има ли нещо нередно в тези параметри. Също така преди ресета oil ash беше винаги 0.20l, а сега е 0. Ще се промени ли тази стойност или трябва някаква друга адаптация. Това ресетнах Поздрави Редактирано 1 Август 2019 от ivo totev Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nikolay80 Публикувано 1 Август 2019 Доклад Share Публикувано 1 Август 2019 Ти сега си го ресетнал и компа реално си мисли че си сложил нов ДПФ.В такъв случай няма да прави регенерациите когато трябва защото го смята за чист и съответно ДПФ-а ще се запуши необратимо много бързо Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ivo totev Публикувано 1 Август 2019 Доклад Share Публикувано 1 Август 2019 Благодаря. Помислих, че може да съм я свършил тази беля затова и реших да пиша. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
buzzi Публикувано 1 Август 2019 Доклад Share Публикувано 1 Август 2019 Не е баш така,датчика за диференциално налягане ще каже кога да е регенерацията,реално това 0.20 е добра стойност на около 50 % живот на дпф .Сега като продаваш колата тази стойност ще е нереално ниска и новия собственик ще си мисли че нещо е магерена. Иначе тая процедура е при смяна на филтъра с нов.Тая стойност при мен за почти 20 000 км е мръднала с една стотна. Не е било нужно да я пипаш. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nikolay80 Публикувано 1 Август 2019 Доклад Share Публикувано 1 Август 2019 И моята е 0,21 Oil Ash-а и за вече 30000км е мръднало с една стотна.Ама след дизелгейтския софт е факт,че прави регенерации като полудяла.Аман им от простотиите вече Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
buzzi Публикувано 1 Август 2019 Доклад Share Публикувано 1 Август 2019 Искаш да кажеш че си ъпдейтнал с дизелгейт софта ли? Тоест преди си бил с друг софт? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ivo totev Публикувано 2 Август 2019 Доклад Share Публикувано 2 Август 2019 Някакво мнение за тези https://www.autoteile-katalysator.de/dieselpartikelfilter-audi-a4-2-0-tdi-caga-105kw-07.html Принципно не мисля да продавам автомобила в близко бъдеще. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nikolay80 Публикувано 2 Август 2019 Доклад Share Публикувано 2 Август 2019 Преди 8 часа, buzzi написа: Искаш да кажеш че си ъпдейтнал с дизелгейт софта ли? Тоест преди си бил с друг софт? Да ходих в Ауди да го ъпдейтват защото по рама излезе че съм засегнат от Дизелгейт скандала.После съжалих като запонах да чета от този новия софт какви неща се случват ама Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Passi Публикувано 2 Август 2019 Доклад Share Публикувано 2 Август 2019 Върни си стария софт. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
buzzi Публикувано 2 Август 2019 Доклад Share Публикувано 2 Август 2019 Има нещо сакрално в това да отидеш в Ауди. Що не прочете преди това,моята е чипирана с работещ дпф ,ЕГР и клапа,абсолютно нямам драма с каквото и да е. И не е като да не я натискам. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
OvivO Публикувано 2 Август 2019 Доклад Share Публикувано 2 Август 2019 @buzzi: къде си я ремапвал, че и аз се оглеждам от известно време. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
buzzi Публикувано 2 Август 2019 Доклад Share Публикувано 2 Август 2019 Адаша Пепино,малко на майтап стана ама повече от година няма грижи. Дръжте си ЕГР- ите чисти,сменяйте филтри , масло и газ. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BateBo Публикувано 16 Април 2022 Доклад Share Публикувано 16 Април 2022 На 2.08.2019 г. at 10:31, buzzi написа: Има нещо сакрално в това да отидеш в Ауди. Що не прочете преди това,моята е чипирана с работещ дпф ,ЕГР и клапа,абсолютно нямам драма с каквото и да е. И не е като да не я натискам. Коя година е колата и на какви км е? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
buzzi Публикувано 17 Април 2022 Доклад Share Публикувано 17 Април 2022 Тогава беше на 113 000км 2009 г. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BateBo Публикувано 17 Април 2022 Доклад Share Публикувано 17 Април 2022 Ясно,и стила на каране явно има голямо значение ...210 км/ч 😁 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
OvivO Публикувано 17 Април 2022 Доклад Share Публикувано 17 Април 2022 dpf определено обича да се раздава газ, в града също задължително. Задръстват се или от не добре работещ датчик, или от градски баба стил Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
buzzi Публикувано 17 Април 2022 Доклад Share Публикувано 17 Април 2022 Ясно е че е моментна тая скорост,днес покарах в града бая и разликата след поредна заигравка в калкулирани и измерени сажди е повече от добра. Направи ми впечатление стойността на диференциалния сензор ,6 на празен ход,обикновено е около 10, минал съм 110 км градско,тамън беше регенерирал мотор и пипането на ангренажа може да му е харесало Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BateBo Публикувано 17 Април 2022 Доклад Share Публикувано 17 Април 2022 Моята ги прави често, вече е на 250 к,на 150-200 км... обикновено повече извънградско но рядко мога да вдигна над 100 2,0 ТДИ 150кс Октавия 3,сменях датчик диф налягане и нищо,най много съм изкарвал 450 км , повечето магистрала, тогава ми трупа най малко сажди,дюзите са 6,ще слагам добавка бардал дпф 130 кинта, много я хвалят та да видим,не съм с дизелгейт....остава да почистя после АГР.... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BateBo Публикувано 17 Април 2022 Доклад Share Публикувано 17 Април 2022 Oil ash май ми е множко 😄 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
buzzi Публикувано 17 Април 2022 Доклад Share Публикувано 17 Април 2022 Любопитно ми е колко е стойността на измерените сажди и дим налягане ,но си ги деактивирал,не съм сигурен но май не си с дизелгейтския софт. Прегледай как е зацепена колата. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BateBo Публикувано 17 Април 2022 Доклад Share Публикувано 17 Април 2022 Какво ще рече зацепена? Ангренажен ли? Това е след като ми занулиха стойностите на дпф,файда никаква, иначе харчи супер ,среден дългосрочен разход 5, ...5 и малко , повечето извънградско но средна скорост надали е над 60 км/ч Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
buzzi Публикувано 17 Април 2022 Доклад Share Публикувано 17 Април 2022 Да ангренаж На последната снимка на празен ход ли е? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BateBo Публикувано 17 Април 2022 Доклад Share Публикувано 17 Април 2022 В движение ги правя ,не е ,на празен е като твоята до около 10 ,то и да го гледам кво ще разбера ангренажа 😄 Понякога се случва на празен ход да претриса и да опитва да мени оборотите, рядко но се случва... В другия форум пишат че след 200к започва да се предава дпф,но според мен се запушва....а и е карана само в Бг с наша нафта....според мен едно пране и почистване на агр нещата ще се пооправят или поне би трябвало Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване