AudiFan7 Публикувано 9 Юли 2019 Доклад Share Публикувано 9 Юли 2019 Здравейте. Наложи ми се да сменя заден ляв спирачен апарат. След смяната обезвъздуших по следния начин: един приятел помпеше педала на спирачката няколко пъти и го задържаше натиснат, аз отвъртах пробката и изкарваше и въздух и масло, след което завъртах пробката и той отпускаше педала. И така няколко цикъла докато не излезе само масло. Помислих че всичко е точно, но когато се качих да пробвам ми направи впечатление, че при натискане на педала отначало се усеща как хваща леко, след което сякаш отпуска и педала потъва по-надолу от обичайното за да "хванат" спирачките. Покарах 5-6 километра и когато спрях проверих колко са загрели дисковете отзад- десният пареше, а левият беше само топъл и личеше че само по периферията на диска са натискали накладките (около 2 см), а навътре не. Според вас на въздух в системата ли се дължат тези неща? Четох че при коли с ABS система трябвало с VAG-COM да се обезвъздуши системата? Това така ли е и каква е процедурата? Ще съм благодарен ако някой, който е наясно сподели малко информация. Благодаря Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
NIKO Публикувано 9 Юли 2019 Доклад Share Публикувано 9 Юли 2019 А в казанчето доливахте ли течност? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
AudiFan7 Публикувано 9 Юли 2019 Автор Доклад Share Публикувано 9 Юли 2019 Да, забравих да спомена. Доляхме. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
NIKO Публикувано 9 Юли 2019 Доклад Share Публикувано 9 Юли 2019 Не сте "изгонили" въздуха напълно, някъде има балон/и все още, независимо колко апарати са вадени, обезвъздушаването се прави на всички колела. Няма процедура с ваг. Накладките ще си "легнат" с времето, стига да са поставени правилно и апарата да е изправен. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
evg_eni Публикувано 9 Юли 2019 Доклад Share Публикувано 9 Юли 2019 преди 37 минути, NIKO написа: Не сте "изгонили" въздуха напълно, някъде има балон/и все още, независимо колко апарати са вадени, обезвъздушаването се прави на всички колела. Е защо ще обезвъздушава на всички колела? Аз също сменях заден ляв апарат преди време. Правих процедурата както я е описал автора на темата и не съм имал проблем. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
AudiFan7 Публикувано 9 Юли 2019 Автор Доклад Share Публикувано 9 Юли 2019 Благодаря и на двамата. И аз не виждам смисъл да пипам останалите при положение че само единия съм демонтирал. Ще пробвам още да обезвъздушавам значи, може би има въздух някъде останал. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
NIKO Публикувано 9 Юли 2019 Доклад Share Публикувано 9 Юли 2019 Преди 1 час, evg_eni написа: Е защо.... Щото балоните имат лошия навик, да "пълзят" до най-високата възможна точка. Щото (понякога!) вкаран по невнимание, един балон при достатъчно налично време, стига и до майната си, т.е. не го знаеш в кой кръг е попаднал, ти вадиш балони от единия, а в другия гада стои и си цъка белота търпеливо. Въпрос на умения, случайност и вероятности. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
AudiFan7 Публикувано 12 Юли 2019 Автор Доклад Share Публикувано 12 Юли 2019 (Редактирано) Здравейте. Наложи да свалям и другия спирачен апарат (заден десен), след което при монтажа и последвалото обезвъздушаване останах без никакви задни спирачки . Всичко направихме както съм описал в първия пост, и не иска и не иска да стане.. Съмнява ме, че е засмукало въздух от казанчето със спирачна течност. Аз налях още след първото пускане, но цедката е доста финна и много бавно се отича и най-вероятно от там идва всичко. Та ако наистина е това, то как се процедира? Някакви идеи? Редактирано 12 Юли 2019 от AudiFan7 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
NIKO Публикувано 12 Юли 2019 Доклад Share Публикувано 12 Юли 2019 Отиваш на сервиз, там ти сменят спирачната течност с вакуумна станция. Обърка ли се нещо, пищиш и риташ глезени на място. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
audi+ Публикувано 12 Юли 2019 Доклад Share Публикувано 12 Юли 2019 По принцип са на кръст -задна лява предна дясна с вакум помпа за по лесно,с постоянно допълване на течност. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
buzzi Публикувано 12 Юли 2019 Доклад Share Публикувано 12 Юли 2019 (Редактирано) Не си обърнал внимание,в казана е имало тиня,ако не е сменяна редовно спирачната течност,после е слезнала в помпата,гумичките приплъзват и не създават налягане. Има и друг вариант да са се обърнали гумичките . Предполагам че ще сменят помпата първо и ще се дойдат спирачките. И да пищиш файда няма, след като сам си правил колата.С вакум или с помпа под налягане бих опитал първо. https://instrumenti.org/СПИРАЧНА-СИСТЕМА/Комплект-за-обезвъздушаване-3.5-литра-NHA1507 Редактирано 12 Юли 2019 от buzzi Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
audi+ Публикувано 13 Юли 2019 Доклад Share Публикувано 13 Юли 2019 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване