nikolai ivanov Публикувано 9 Юли 2019 Доклад Share Публикувано 9 Юли 2019 (Редактирано) Привет колеги търся си Б7 2.0 ТФСИ куатро.От не много време следя обявите много поснички на екстри освен ако не попадне някое с-лайн започнах да се вглеждам и за 3.2 във 4 ф но ми се струва,че за поддръжка няма да се справя ако недай си боже трябва да се сменят вериги .Някакви предложения от това което се предлага на нашия пазар.Бюджед 10 хилядарки за да остане и за нещо непредвидено. Редактирано 9 Юли 2019 от nikolai ivanov Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
moto_fan Публикувано 9 Юли 2019 Доклад Share Публикувано 9 Юли 2019 Не моо да си представя кво се продава за под 10 000 лева в България, при положение че нормалната цена е от 6 евра . Да не говорим че Хубавите са по 8 ....😂 .....А да и за 10 трее да е ес лайт кожи ,можи ,ел кедалки босета ,парктроници ,ксенон и т.н. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Passi Публикувано 9 Юли 2019 Доклад Share Публикувано 9 Юли 2019 Идеални за вносителите на части и майсторетата.😂 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
МММ1 Публикувано 9 Юли 2019 Доклад Share Публикувано 9 Юли 2019 От 6 000€ за Б7 с най-нещастния двигател. Максимум 8000лв. за добър екземпляр. Ако има някой будала да го купи.... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nikolai ivanov Публикувано 9 Юли 2019 Автор Доклад Share Публикувано 9 Юли 2019 Какво и е на Б7 със тоя мотор да не би следващото поколение 2.0 тфси да е по добър. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
МММ1 Публикувано 9 Юли 2019 Доклад Share Публикувано 9 Юли 2019 Объркал съм класацията ... По добър е от 3.2FSI. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
moto_fan Публикувано 9 Юли 2019 Доклад Share Публикувано 9 Юли 2019 Винаги съм знаел ,че има ора познавачи и разбиратели най страшни в тоо форум. @МММ1 мноу слабо ме вълнува кво мислиш, ма фактите са такива. На предно или с мулти има и еФтинки, ма квадратите държат цени. Единствената която видях с "нормална " за България цена е прИбита от градушка. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
МММ1 Публикувано 9 Юли 2019 Доклад Share Публикувано 9 Юли 2019 Има хора, които се прехранват от тоя скрап. Не знам кое нормално за България ... Но никой не внася с този двигател, че няма кой да го купи. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nikolai ivanov Публикувано 9 Юли 2019 Автор Доклад Share Публикувано 9 Юли 2019 (Редактирано) Какво му е на мотора колеги,от изчетеното до тук за тази модификация всеки изказва хубаво мнение. Редактирано 9 Юли 2019 от nikolai ivanov Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Prokopi90 Публикувано 9 Юли 2019 Доклад Share Публикувано 9 Юли 2019 И аз се регхистрирах да питам за тази кола. Дано някой колега даде повече информация. По чуждите форуми виждам доста проблеми са описани, но все пак от наши хора е по добре да имаме информация , ако колегите я дадат. Мисля, че има и хора ,които карат този двигател във форума, дано и те споделят. Цените наистина в чужбина са си високи, ако колата е с фул екстри и пакети. Има ли колега с газ на този двигател, да каже колко бензин харчи? 1.8Т в тази кола или е неразумно скъп,или нямат екстри никакви.А и като цяло колите с този мотор са много малко.Иначе , може би е по добрия мотор. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
okops Публикувано 9 Юли 2019 Доклад Share Публикувано 9 Юли 2019 Каква е разликата межди 2.0 ТФСИ в Б7 и Б8? Едното уж нямало проблеми с харчене на масло? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
МММ1 Публикувано 9 Юли 2019 Доклад Share Публикувано 9 Юли 2019 (Редактирано) Преди 1 час, nikolai ivanov написа: Какво му е на мотора колеги,от изчетеното до тук за тази модификация всеки изказва хубаво мнение. Доста има писано. Почва се така https://www.youtube.com/watch?v=HWbd7y8HLco Накрая излиза balance shaft и почват едни мъки с цилиндровата глава. Но няма двигател без проблеми. Сигурно може да има и доволни от този. Не знам какво те привлича в тази моторетка. Определено не е икономична и доста по "спъната" от следващото поколение TSI. Добре е да покараш такава кола, че тя не е само двигател. Редактирано 9 Юли 2019 от МММ1 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Fireblood Публикувано 10 Юли 2019 Доклад Share Публикувано 10 Юли 2019 (Редактирано) B7 е много приятна кола, с много добър баланс на окачването- хем е стабилна, хем не люлее като кораб. Единствено ако си едър човек, ще ти е тясно в нея, при това доста. Возещите се на задните седалки също няма да имат много пространство, особено за краката. Лично аз и B6 и В7 само дизели съм карал. Когато търсех последният път, на пазара (в Българоя) нямаше нито една кола с 2.0 TSI, а беше добър вариант. Сега, няколко години по-късно се намират вече. Редовен участник в дискусиите на форума има такъв автомобил, който е закупил нов и още го кара (не е куатро). Пиши му, да ти каже лични впечатления, трупани 13 години. Редактирано 10 Юли 2019 от Fireblood Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nikolai ivanov Публикувано 10 Юли 2019 Автор Доклад Share Публикувано 10 Юли 2019 Преди 10 часа, Prokopi90 написа: И аз се регхистрирах да питам за тази кола. Дано някой колега даде повече информация. По чуждите форуми виждам доста проблеми са описани, но все пак от наши хора е по добре да имаме информация , ако колегите я дадат. Мисля, че има и хора ,които карат този двигател във форума, дано и те споделят. Цените наистина в чужбина са си високи, ако колата е с фул екстри и пакети. Има ли колега с газ на този двигател, да каже колко бензин харчи? 1.8Т в тази кола или е неразумно скъп,или нямат екстри никакви.А и като цяло колите с този мотор са много малко.Иначе , може би е по добрия мотор. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
pampo Публикувано 10 Юли 2019 Доклад Share Публикувано 10 Юли 2019 (Редактирано) И аз карам такъв отскоро, като цяло единствените негативни коментари за него съм видял от МММ1. Колега, ти имал ли си такъв проблемен, защото аз като проучвах почти не намерих негативно мнение за него освен твоето? Следващият с 211кс го дават доста по-проблемен ако не е минал сервизната акция за сегментите или там каквото беше ... Редактирано 10 Юли 2019 от pampo Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
4ring avus Публикувано 10 Юли 2019 Доклад Share Публикувано 10 Юли 2019 Ами то разказвачи на истории из нета с достоверност степен ЕЖК колкото щеш. Аз лично карах такава почти 100 хил. км., продадох я на 285 хил. км. ,без някакви особени драми, нито с прословутата маслена помпа, нито с главата, валове и т.н.вече не мога се сетя всички хипотетични потенциални проблеми дето колегата ги споменава всеки път като стане въпрос за този мотор. Явно съм бил късметлия и тото е трябвало да пусна. Включително и привода на маслената помпа- camshaft folower, дето се сменял всеки ден , му нямаше нищо като го извадих. Така като гледам и доста хора карат с този мотор включително и във форума и не се чува за някакви масови драми с потрошени мотори. Вече се правят безпроблемно/евтино на газ, което му беше главния "кусур" за Бг пазара, а не че му има нещо на мотора . Естествено добре е да е по възможност под 200 хил. км. както и при всеки друг мотор. Със сигурност , ако не са сменяни трябва да се смени веригата на валовете с обтегача дето вече е под 300 лв. цялата работа и това е . Качваш се и караш както се казва, а то слухове за всеки мотор има какви ли не . Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
МММ1 Публикувано 10 Юли 2019 Доклад Share Публикувано 10 Юли 2019 Преди 1 час, pampo написа: И аз карам такъв отскоро, като цяло единствените негативни коментари за него съм видял от МММ1. Колега, ти имал ли си такъв проблемен, защото аз като проучвах почти не намерих негативно мнение за него освен твоето? Автомобили от типа "вечно твой" избягвам да купувам. Този е точно такъв с този двигател. Всичките ми допълнителни доходи идват от ремонт на коли и знам какво пиша. Отрицателните коментари винаги са полезни. Това е форум и трябва да има от всичко. Всеки търсещ автомобил отваря, чете и преценява. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
moto_fan Публикувано 10 Юли 2019 Доклад Share Публикувано 10 Юли 2019 Е тва е проблема на българина, иска да купи нещо и след 2-3 години да го продаде на същите пари или даже с печалба... преди 1 минута, МММ1 написа: Автомобили от типа "вечно твой" избягвам да купувам. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Veli_907 Публикувано 10 Юли 2019 Доклад Share Публикувано 10 Юли 2019 И 2.5 го изкарват дявол, а най-спокойно изкарва над 500K... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sweep Публикувано 10 Юли 2019 Доклад Share Публикувано 10 Юли 2019 Паркиран върху платформа Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Veli_907 Публикувано 10 Юли 2019 Доклад Share Публикувано 10 Юли 2019 Не, в движение. Не си познал. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CVT Публикувано 10 Юли 2019 Доклад Share Публикувано 10 Юли 2019 Преди 13 часа, МММ1 написа: Доста има писано. Почва се така https://www.youtube.com/watch?v=HWbd7y8HLco Накрая излиза balance shaft и почват едни мъки с цилиндровата глава. Но няма двигател без проблеми. Сигурно може да има и доволни от този. Не знам какво те привлича в тази моторетка. Определено не е икономична и доста по "спъната" от следващото поколение TSI. Добре е да покараш такава кола, че тя не е само двигател. Това клипче което даде изобщо гледа ли го? Не видя ли накрая къде беше проблема??? 😆😆😆 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
МММ1 Публикувано 10 Юли 2019 Доклад Share Публикувано 10 Юли 2019 Прочети добре какво съм написал. Почва се от low oil pressure ... В последствие какво ще излезе не се знае. Но почти винаги има механичен проблем с balance shaft-a. Най често когато почнеш да разглобяваш или виждаш "изядените" му зъбни колела или се върти подозрително трудно. Оттам пътища много. Ако същия блокира по време на движение там вече си изтеглил късата клечка. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CVT Публикувано 10 Юли 2019 Доклад Share Публикувано 10 Юли 2019 (Редактирано) Има и втора част, гледай и нея. Или просто прочети коментарите под него където автора казва точно от какво се е оказало. DavidFKturbo 3 years ago did you find a solution to this problem?? V10PDTDI 3 years ago Hi I did not find any thing wrong mechanically with the bottom of the engine it seems like it was only a new aftermarket oil filter that the customer had installed I put in a OEM quality filter and all was ok with the oil pressure but the engine was still running rough so what we found is a blown head gasket and some burnt valves. Всеки добър механик щеше да открие и оправи този проблем за 2 часа, без да вади и разглобява долната част на двигателя. Редактирано 10 Юли 2019 от CVT Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Prokopi90 Публикувано 10 Юли 2019 Доклад Share Публикувано 10 Юли 2019 Вече не зная какво да си мисля, съвсем ме объркахте ..... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване