Jump to content

Б7 2.0 ТФСИ 200 КУАТРО


Recommended Posts

То пък Б7 все едно е кола за хора с много пари. Въпрос на гледна точка. Те ги хвърлили на запад, тука ги мислим. По темата автора да търси на Б7 стария мотор 1.8Т. То май само той може да не е тотал щета. Но верно не си струва като цена спрямо годината.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 110
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Преди 1 час, moto_fan написа:

... 

 

Аз също смятам,че са и много парите,защото все пак е от първите години,въпреки С-лайн пакета.

Но километрите са прилично малко и ако се спазари на 6000 евро си е оферта,въпреки 14 годишната си възраст.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Значи 2.0Т харчи маслО....и за газ е тегаво. 1.8Т пък са рядко и са стари и не вървят и са скъпи. 3.2 пък хем е тегаво за газ, хем скъпо за поддържане....вериги евентуално.

Време е да се предложи единствения верен избор......4.2i :hilezh:

Върви на страх....евентуално ( ако е ръчка де...) и се газира се лесно. 'Фърлят му се едни вериги....евентуално и яко стЪпка.

Успех с търсенето....

Аз съм за 1.8TQ в В7....не за 2.0 TFSI (не съм имал....гледАх, но се отказах). За 6 месеца изминати 28К км с 1.8Т. Харч на масло след изминати 11-12К км....седи м/у средата и максимума. ГИ за 1200 лв. и разход с 4 човека и багаж по магистралата 10.5-11.5. Това всяка седмица по 2 пъти х 300 км. в посока. Баси...какво да искам повече и за какво ми е 2.0Т 

И много хора казват....доливам от смяна до смяна по 1 литър (примерно). Ама като го смениха е било до максимум, а като дойде следващата смяна до къде е? Дали е пак до макс и да е долят 1 л. или е на минимум. Че тогава излиза повече от литър.

Редактирано от kurty
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 42 минути, MAPTO7007 написа:

 

Аз също смятам,че са и много парите,.........,въпреки С-лайн пакета.

Някакъв много странен ми изглежда тоя S-line пакет.Нито волана е с бутони за управление на аудиосистемата,нито колонките и тавана са черни.Емблеми S-line по волана и седалките няма,предполагам,че и по праговете липсват,ама да кажем че така е поръчана.Обаче,доколкото се вижда от снимките задните врати са с ръчки за прозорците,което е още по-озадачаващо.Аудио системата не е Bose.Джантите също не са стандартните за S-line изпълнението на Б7.Преден парктроник няма и сигурно е с монохромния дисплей на таблото.Изобщо,цената наистина е висока,а не виждам как ще я свалят с 2000Е на пазарлък.

Редактирано от jordanik
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Честно да ти кажа,немците и мен ме изумяват с поръчките си,но те са хората,които са имали щастието в магазина,далечната 2005+ да поръчват с думите: това искам и това и това,а това не ми е нужно.

Изхождам от гледна точка и на моя навес,който е бил поръчан със екстри,които многократно надвишават цената на задните ел.стъкла,но така е решил първия собственник.

Варианти на С-лайн изпълнения и елемнти съм виждал безброй,както съм виждал и РС4 от същия модел със врътки на задните врати и т.н.

 

За протокола,когато следях обявите за подобна кола,изпадна само веднъж и за малко,комбинацията 1.8ТК С-лайн Плюс от последните с белия мигач и всички възможни екстри за които може да се сетите,но цената по спомен беше 10000 швейцарски франка ... 😬

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Швейцарците наистина се глезят с повече екстри,като поръчват автомобили от този клас.Моята Б7-ца е с S-line plus пакет,но и там има недоразумения.Примерно, седалките ми не са с алкантара,огледалата не са с ел,прибиране и навигационна система няма.Иначе,по темата, с повече дебнене изпадат добри екземпляри и с 2.0ТQ и с 1.8ТQ S-line за под 6000Е в Швейцария,но трябва да имаш човек там и да се действа много бързо.

Редактирано от jordanik
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А мен питаш ли ме,Себастиан си поръчал джанти,фарОВЕ AFS,червено нави,шибедах,блутуут модул за телефон,С-лайн Плюс пакет,спортно високо окачване и т.н

 

А няма задни ел.стъкла,няма парктроник,няма такива нормални евтини екстри.

 

п.п Ама си я карам,харесва ми,добавям си каквото ми е кеф и най-важното,взел съм я за работна кола,защото пътувам доволно и предпочитам да давам 0.87 стотинки за гадна гаС,отколкото 2.10+ за разреден бензин,пък до къде изкара,колкото и да я мислиш,това е.

Редактирано от MAPTO7007
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Бе и аз си ги ценя Аудитата, ма с днешна дата 15-20К за фейсова Б6-ца е мани бегай. Ако ще и Ес-лайн на квадрат да е.

Тва си е модел на близо 20 гОдин.

По темата: Гледам, че и 4Ф 3.2 е таргет. Що не скокнеш в таз форумната от обявите.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Защо е такава голяма драма това със задните ел. стъкла?  Дето се вика предните не отваряме, та задните ли? 

Иначе твърде задълбаха някои колеги в стремежа да докажат нещо си!   Без значение с каква моторизация ще се закупи кола, винаги може да се окаже дупка за пари. Както и обратното. Определено има Б7-ци, които си заслужават 10 000 лв. и повече , и такива, които не си заслужават и половината от тези пари. 

По темата......имам няколко познати с 2.0 TFSI в Б7, и доколкото ми е известно, са в добро здраве.  Преекспонира се много с някои подробности.   На теория е разбираемо всеки да иска да си купи невероятна кола, за почти без пари.......   на практика, си остават само с лалането. 

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При тия притеснения от разхода на гориво , литър масло и  наред с проблемната газификация  на 2Т ми е интересно как това се преодолява при 3,2 на почти същите години и за повече пари ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

On 7/10/2019 at 11:07 AM, 4ring avus said:

Вече се правят безпроблемно/евтино на газ, което му беше главния "кусур" за Бг пазара, 

"Безпроблемно/евтино" се правят следващите 1.8/2.0 с еа888 блок.

На практика аз още не съм видял на живо Б7-ца ФСИ с газ.

Никой не е и споделил нещо от първа ръка.....примерно дали е подкарал този мотор под 2000 оборота на газ.....и с кой точно вид бутала.

 

Привода на помпата за високо налягане се износва от използване на лонглайф масло. Райно съветваше да се сменя на малко километри.

Само че има една подробност - ако се износва "camshaft folower"-a, значи се износва и всмукателния вал.....а валове втора употреба няма.

.....но това не е проблем само на мотора, а на маслото - ПД моторите от това време също масово са с износени валове, като има и мотори на по 400к км с непокътнати валове....само със смяна масло на 15к км.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мислил съм и вариянт за 3.2 във 4Ф не ме  притеснява данъка и застраховка също и разхода понеже има алтернатива.Но факта че ще дам 9-10000 за същата година кола и със моят късмет след месец два или повече ще трябва да се дадат куп пари за едни вериги и купчина други чарколи на стойност сигурно 1/3 от тази на колата.Затова гледам нещо средно на поносима цена и поносима подръжка.Дори мислех да дам 15к за Б8 3.2 265 незнам какво ме спря хубава кола със каде каде повече глезотийки но така и не намерих достатъчно инфо за тях.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Купуваш,обслужваш,правиш и после вече си слагаш С-екстри стига да имаш пари.

 

https://m.mobile.bg/details/11560529115315989

 

Ето и регистрирана с газ ...

 

https://m.mobile.bg/details/11560951437745485

 

и нещо интересно от първите години,но пък с екстри ...

 

https://m.mobile.bg/details/11557299097157940

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 Всичко в този живот е късмет,аз така или иначе съм се рзбрал с колегата да видя колата в събота ако ми хареса на външен вид ще го питам има ли нещо против да зи запазя час в Порше да и направят диагностика и така.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 9 минути, MAPTO7007 написа:

Купуваш,обслужваш,правиш и после вече си слагаш С-екстри стига да имаш пари.

Това https://www.olx.bg/ad/salon-ot-audi-s4-audi-s4-a4-a4-CID360-ID7SY6B.html#ef6cddab60 как е като цена? Питам теб като експерт по модела, че се заформи спор в компанията.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

MMM1 понеже не ти знам името.

Колега не съм експерт и незнам кое е на сметка и кое не.

Факта е че когато търсих бяха скъпи това дето исках,сега също не са поевтиняли две години по-късно.

Обикновенните изпълнения сам виждаш,че се намират на цени 8000-9000 лева,другите никой не ги вкарва за момента щот няма кой да ги купи.

Мисля,че след като взех моята,още двама колеги по мен Спас (more) купиха за негов приятел,jordanik взе за себе си и май още един колега,но незнам за какви пари,трабва те да кажат.

 

п.п не ми се отваря линка,който си дал към олх.бг :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

34 minutes ago, MAPTO7007 said:

Купуваш,обслужваш,правиш и после вече си слагаш С-екстри стига да имаш пари.

 

https://m.mobile.bg/details/11560529115315989

 

Ето и регистрирана с газ ...

 

https://m.mobile.bg/details/11560951437745485

 

и нещо интересно от първите години,но пък с екстри ...

 

https://m.mobile.bg/details/11557299097157940

 

Много паднали тия B7-ци, баси кви оферти има за 10к. Когато купувах моята имаше точно 2 обяви с мотора , който исках и едната беше комби.А парите бяха...............

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

MMM1 не става с линка щот явно е от приложение и от Андроид към iOS не ти конвертира правилни,незнам.

 

NITRO прав си,скъпи бяха и никой не ги вкарваше,както и в момента не се вкарват много с този мотор и задвижване.

 

 Николай,надявам се някоя да се окаже максимално по-запазена и добра и да покрие критерия ти за търсеното от теб возило и да се качиш и само да караш.

 

Бонуса при сивата е че има монтиран вече газов инжекцион и регистрация,както и фарове с ксенон и счупени капчета по средната конзола,иначе като цяло са идентично,но гореизброеното ти спестява едни 1600-1800 лева.

Редактирано от MAPTO7007
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз съм фен на АВАНТ два екземпляра имах,да си бях карал АБК-то и сега да не влизам във филми😂

преди 3 минути, MAPTO7007 написа:

MMM1 не става с линка щот явно е от приложение и от Андроид към iOS не ти конвертира правилни,незнам.

 

NITRO прав си,скъпи бяха и никой не ги вкарваше,както и в момента не се вкарват много с този мотор и задвижване.

 

 Николай,надявам се някоя да се окаже максимално по-запазена и добра и да покрие критерия ти за търсеното от теб возило и да се качиш и само да караш.

Благодаря,жив и здрав.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Всеки търси С-лайн, аз лично наистина не разбирам ако колата е читава какво би ме спряло от покупката, че не е С лайн например. Да, по-добре изглежда, повече екстри има, после по-лесно ще се продаде, но ако самата кола е сцепена с каране.....................

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 2 часа, robobug написа:

"Безпроблемно/евтино" се правят следващите 1.8/2.0 с еа888 блок.

На практика аз още не съм видял на живо Б7-ца ФСИ с газ.

Никой не е и споделил нещо от първа ръка.....примерно дали е подкарал този мотор под 2000 оборота на газ.....и с кой точно вид бутала.

 

Привода на помпата за високо налягане се износва от използване на лонглайф масло. Райно съветваше да се сменя на малко километри.

Само че има една подробност - ако се износва "camshaft folower"-a, значи се износва и всмукателния вал.....а валове втора употреба няма.

.....но това не е проблем само на мотора, а на маслото - ПД моторите от това време също масово са с износени валове, като има и мотори на по 400к км с непокътнати валове....само със смяна масло на 15к км.

От първа ръка не знам, мен ме устройваше на бензин и не съм се интересувал в детайли за газово. Мицубишито беше слагал на Г5  GTI  от първите, верно има некви разлики   с BWE ама твърдеше,че няма ядове питай него. BUL е интересен мотор,рядко се среща за съжаление.....и са го предпочитали този  блок в s3 в началото пред  масларката EA888. Доста неща  теоретизираш, че може се счупят евентуално щот според теб не са добре направени......и верно не са, ама на живо нищо им няма  и си бачкат .....поне до   близо 300 Хил.за повече не знам, може би трябваше да си я оставя моята да ви проверя теориите, че хабер нямаше да се чупи .......щото нито един от дертовете дето MMI  ги гледа в тубата не видях на живо и съм бивш доволен потребител.Camshaft  хуйнята оригиналната дето свалих нямаше резка дори на черната боя отгоре.....и тежеше осезаемо повече от новия оригинален дето сложих. Карана беше само с 502.00  5w40..... ти да видиш на 15 Хил.  смени. Аз я карах с SHU 5/40 на 8 - 10 х.км смени  и си беше ок  . Естествено на колкото повече километра и за колкото по малко пари я вземеш ,риска е по-голям.....всеки следващ собственик  си плаща за гяволъка .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...