kostaIliev Публикувано 11 Юли 2019 Доклад Share Публикувано 11 Юли 2019 То пък Б7 все едно е кола за хора с много пари. Въпрос на гледна точка. Те ги хвърлили на запад, тука ги мислим. По темата автора да търси на Б7 стария мотор 1.8Т. То май само той може да не е тотал щета. Но верно не си струва като цена спрямо годината. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MAPTO7007 Публикувано 11 Юли 2019 Доклад Share Публикувано 11 Юли 2019 Преди 1 час, moto_fan написа: ... Аз също смятам,че са и много парите,защото все пак е от първите години,въпреки С-лайн пакета. Но километрите са прилично малко и ако се спазари на 6000 евро си е оферта,въпреки 14 годишната си възраст. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kurty Публикувано 11 Юли 2019 Доклад Share Публикувано 11 Юли 2019 (Редактирано) Значи 2.0Т харчи маслО....и за газ е тегаво. 1.8Т пък са рядко и са стари и не вървят и са скъпи. 3.2 пък хем е тегаво за газ, хем скъпо за поддържане....вериги евентуално. Време е да се предложи единствения верен избор......4.2i Върви на страх....евентуално ( ако е ръчка де...) и се газира се лесно. 'Фърлят му се едни вериги....евентуално и яко стЪпка. Успех с търсенето.... Аз съм за 1.8TQ в В7....не за 2.0 TFSI (не съм имал....гледАх, но се отказах). За 6 месеца изминати 28К км с 1.8Т. Харч на масло след изминати 11-12К км....седи м/у средата и максимума. ГИ за 1200 лв. и разход с 4 човека и багаж по магистралата 10.5-11.5. Това всяка седмица по 2 пъти х 300 км. в посока. Баси...какво да искам повече и за какво ми е 2.0Т И много хора казват....доливам от смяна до смяна по 1 литър (примерно). Ама като го смениха е било до максимум, а като дойде следващата смяна до къде е? Дали е пак до макс и да е долят 1 л. или е на минимум. Че тогава излиза повече от литър. Редактирано 11 Юли 2019 от kurty Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
jordanik Публикувано 11 Юли 2019 Доклад Share Публикувано 11 Юли 2019 (Редактирано) преди 42 минути, MAPTO7007 написа: Аз също смятам,че са и много парите,.........,въпреки С-лайн пакета. Някакъв много странен ми изглежда тоя S-line пакет.Нито волана е с бутони за управление на аудиосистемата,нито колонките и тавана са черни.Емблеми S-line по волана и седалките няма,предполагам,че и по праговете липсват,ама да кажем че така е поръчана.Обаче,доколкото се вижда от снимките задните врати са с ръчки за прозорците,което е още по-озадачаващо.Аудио системата не е Bose.Джантите също не са стандартните за S-line изпълнението на Б7.Преден парктроник няма и сигурно е с монохромния дисплей на таблото.Изобщо,цената наистина е висока,а не виждам как ще я свалят с 2000Е на пазарлък. Редактирано 11 Юли 2019 от jordanik Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MAPTO7007 Публикувано 11 Юли 2019 Доклад Share Публикувано 11 Юли 2019 Честно да ти кажа,немците и мен ме изумяват с поръчките си,но те са хората,които са имали щастието в магазина,далечната 2005+ да поръчват с думите: това искам и това и това,а това не ми е нужно. Изхождам от гледна точка и на моя навес,който е бил поръчан със екстри,които многократно надвишават цената на задните ел.стъкла,но така е решил първия собственник. Варианти на С-лайн изпълнения и елемнти съм виждал безброй,както съм виждал и РС4 от същия модел със врътки на задните врати и т.н. За протокола,когато следях обявите за подобна кола,изпадна само веднъж и за малко,комбинацията 1.8ТК С-лайн Плюс от последните с белия мигач и всички възможни екстри за които може да се сетите,но цената по спомен беше 10000 швейцарски франка ... 😬 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
jordanik Публикувано 11 Юли 2019 Доклад Share Публикувано 11 Юли 2019 (Редактирано) Швейцарците наистина се глезят с повече екстри,като поръчват автомобили от този клас.Моята Б7-ца е с S-line plus пакет,но и там има недоразумения.Примерно, седалките ми не са с алкантара,огледалата не са с ел,прибиране и навигационна система няма.Иначе,по темата, с повече дебнене изпадат добри екземпляри и с 2.0ТQ и с 1.8ТQ S-line за под 6000Е в Швейцария,но трябва да имаш човек там и да се действа много бързо. Редактирано 11 Юли 2019 от jordanik Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MAPTO7007 Публикувано 11 Юли 2019 Доклад Share Публикувано 11 Юли 2019 (Редактирано) А мен питаш ли ме,Себастиан си поръчал джанти,фарОВЕ AFS,червено нави,шибедах,блутуут модул за телефон,С-лайн Плюс пакет,спортно високо окачване и т.н А няма задни ел.стъкла,няма парктроник,няма такива нормални евтини екстри. п.п Ама си я карам,харесва ми,добавям си каквото ми е кеф и най-важното,взел съм я за работна кола,защото пътувам доволно и предпочитам да давам 0.87 стотинки за гадна гаС,отколкото 2.10+ за разреден бензин,пък до къде изкара,колкото и да я мислиш,това е. Редактирано 11 Юли 2019 от MAPTO7007 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Williams Публикувано 11 Юли 2019 Доклад Share Публикувано 11 Юли 2019 Бе и аз си ги ценя Аудитата, ма с днешна дата 15-20К за фейсова Б6-ца е мани бегай. Ако ще и Ес-лайн на квадрат да е. Тва си е модел на близо 20 гОдин. По темата: Гледам, че и 4Ф 3.2 е таргет. Що не скокнеш в таз форумната от обявите. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Fireblood Публикувано 11 Юли 2019 Доклад Share Публикувано 11 Юли 2019 Защо е такава голяма драма това със задните ел. стъкла? Дето се вика предните не отваряме, та задните ли? Иначе твърде задълбаха някои колеги в стремежа да докажат нещо си! Без значение с каква моторизация ще се закупи кола, винаги може да се окаже дупка за пари. Както и обратното. Определено има Б7-ци, които си заслужават 10 000 лв. и повече , и такива, които не си заслужават и половината от тези пари. По темата......имам няколко познати с 2.0 TFSI в Б7, и доколкото ми е известно, са в добро здраве. Преекспонира се много с някои подробности. На теория е разбираемо всеки да иска да си купи невероятна кола, за почти без пари....... на практика, си остават само с лалането. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
4ring avus Публикувано 11 Юли 2019 Доклад Share Публикувано 11 Юли 2019 При тия притеснения от разхода на гориво , литър масло и наред с проблемната газификация на 2Т ми е интересно как това се преодолява при 3,2 на почти същите години и за повече пари ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
robobug Публикувано 11 Юли 2019 Доклад Share Публикувано 11 Юли 2019 On 7/10/2019 at 11:07 AM, 4ring avus said: Вече се правят безпроблемно/евтино на газ, което му беше главния "кусур" за Бг пазара, "Безпроблемно/евтино" се правят следващите 1.8/2.0 с еа888 блок. На практика аз още не съм видял на живо Б7-ца ФСИ с газ. Никой не е и споделил нещо от първа ръка.....примерно дали е подкарал този мотор под 2000 оборота на газ.....и с кой точно вид бутала. Привода на помпата за високо налягане се износва от използване на лонглайф масло. Райно съветваше да се сменя на малко километри. Само че има една подробност - ако се износва "camshaft folower"-a, значи се износва и всмукателния вал.....а валове втора употреба няма. .....но това не е проблем само на мотора, а на маслото - ПД моторите от това време също масово са с износени валове, като има и мотори на по 400к км с непокътнати валове....само със смяна масло на 15к км. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nikolai ivanov Публикувано 11 Юли 2019 Автор Доклад Share Публикувано 11 Юли 2019 Мислил съм и вариянт за 3.2 във 4Ф не ме притеснява данъка и застраховка също и разхода понеже има алтернатива.Но факта че ще дам 9-10000 за същата година кола и със моят късмет след месец два или повече ще трябва да се дадат куп пари за едни вериги и купчина други чарколи на стойност сигурно 1/3 от тази на колата.Затова гледам нещо средно на поносима цена и поносима подръжка.Дори мислех да дам 15к за Б8 3.2 265 незнам какво ме спря хубава кола със каде каде повече глезотийки но така и не намерих достатъчно инфо за тях. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MAPTO7007 Публикувано 11 Юли 2019 Доклад Share Публикувано 11 Юли 2019 Купуваш,обслужваш,правиш и после вече си слагаш С-екстри стига да имаш пари. https://m.mobile.bg/details/11560529115315989 Ето и регистрирана с газ ... https://m.mobile.bg/details/11560951437745485 и нещо интересно от първите години,но пък с екстри ... https://m.mobile.bg/details/11557299097157940 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nikolai ivanov Публикувано 11 Юли 2019 Автор Доклад Share Публикувано 11 Юли 2019 Всичко в този живот е късмет,аз така или иначе съм се рзбрал с колегата да видя колата в събота ако ми хареса на външен вид ще го питам има ли нещо против да зи запазя час в Порше да и направят диагностика и така. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
МММ1 Публикувано 11 Юли 2019 Доклад Share Публикувано 11 Юли 2019 преди 9 минути, MAPTO7007 написа: Купуваш,обслужваш,правиш и после вече си слагаш С-екстри стига да имаш пари. Това https://www.olx.bg/ad/salon-ot-audi-s4-audi-s4-a4-a4-CID360-ID7SY6B.html#ef6cddab60 как е като цена? Питам теб като експерт по модела, че се заформи спор в компанията. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MAPTO7007 Публикувано 11 Юли 2019 Доклад Share Публикувано 11 Юли 2019 MMM1 понеже не ти знам името. Колега не съм експерт и незнам кое е на сметка и кое не. Факта е че когато търсих бяха скъпи това дето исках,сега също не са поевтиняли две години по-късно. Обикновенните изпълнения сам виждаш,че се намират на цени 8000-9000 лева,другите никой не ги вкарва за момента щот няма кой да ги купи. Мисля,че след като взех моята,още двама колеги по мен Спас (more) купиха за негов приятел,jordanik взе за себе си и май още един колега,но незнам за какви пари,трабва те да кажат. п.п не ми се отваря линка,който си дал към олх.бг Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
МММ1 Публикувано 11 Юли 2019 Доклад Share Публикувано 11 Юли 2019 https://www.olx.bg/ad/salon-ot-audi-s4-audi-s4-a4-a4-CID360-ID7SY6B.html#ef6cddab60 Да пробвам пак. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nikolai ivanov Публикувано 11 Юли 2019 Автор Доклад Share Публикувано 11 Юли 2019 Колега МАРТО7007 тази синята в София правя сметки да я видя и нея в събота. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
МММ1 Публикувано 11 Юли 2019 Доклад Share Публикувано 11 Юли 2019 В тази AUTO SCHWEIZ ми се сториха коректни. Няколко пъти съм ходил там. Има корекция на цената особено ако намериш нещо неизправно. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
NITRO1 Публикувано 11 Юли 2019 Доклад Share Публикувано 11 Юли 2019 34 minutes ago, MAPTO7007 said: Купуваш,обслужваш,правиш и после вече си слагаш С-екстри стига да имаш пари. https://m.mobile.bg/details/11560529115315989 Ето и регистрирана с газ ... https://m.mobile.bg/details/11560951437745485 и нещо интересно от първите години,но пък с екстри ... https://m.mobile.bg/details/11557299097157940 Много паднали тия B7-ци, баси кви оферти има за 10к. Когато купувах моята имаше точно 2 обяви с мотора , който исках и едната беше комби.А парите бяха............... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MAPTO7007 Публикувано 11 Юли 2019 Доклад Share Публикувано 11 Юли 2019 (Редактирано) MMM1 не става с линка щот явно е от приложение и от Андроид към iOS не ти конвертира правилни,незнам. NITRO прав си,скъпи бяха и никой не ги вкарваше,както и в момента не се вкарват много с този мотор и задвижване. Николай,надявам се някоя да се окаже максимално по-запазена и добра и да покрие критерия ти за търсеното от теб возило и да се качиш и само да караш. Бонуса при сивата е че има монтиран вече газов инжекцион и регистрация,както и фарове с ксенон и счупени капчета по средната конзола,иначе като цяло са идентично,но гореизброеното ти спестява едни 1600-1800 лева. Редактирано 11 Юли 2019 от MAPTO7007 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nikolai ivanov Публикувано 11 Юли 2019 Автор Доклад Share Публикувано 11 Юли 2019 Аз съм фен на АВАНТ два екземпляра имах,да си бях карал АБК-то и сега да не влизам във филми😂 преди 3 минути, MAPTO7007 написа: MMM1 не става с линка щот явно е от приложение и от Андроид към iOS не ти конвертира правилни,незнам. NITRO прав си,скъпи бяха и никой не ги вкарваше,както и в момента не се вкарват много с този мотор и задвижване. Николай,надявам се някоя да се окаже максимално по-запазена и добра и да покрие критерия ти за търсеното от теб возило и да се качиш и само да караш. Благодаря,жив и здрав. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
NITRO1 Публикувано 11 Юли 2019 Доклад Share Публикувано 11 Юли 2019 Всеки търси С-лайн, аз лично наистина не разбирам ако колата е читава какво би ме спряло от покупката, че не е С лайн например. Да, по-добре изглежда, повече екстри има, после по-лесно ще се продаде, но ако самата кола е сцепена с каране..................... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Prokopi90 Публикувано 11 Юли 2019 Доклад Share Публикувано 11 Юли 2019 Преди 2 часа, MAPTO7007 написа: и после вече си слагаш С-екстри стига да имаш пари. И колата ти излиза пак 20000 лева .... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
4ring avus Публикувано 11 Юли 2019 Доклад Share Публикувано 11 Юли 2019 Преди 2 часа, robobug написа: "Безпроблемно/евтино" се правят следващите 1.8/2.0 с еа888 блок. На практика аз още не съм видял на живо Б7-ца ФСИ с газ. Никой не е и споделил нещо от първа ръка.....примерно дали е подкарал този мотор под 2000 оборота на газ.....и с кой точно вид бутала. Привода на помпата за високо налягане се износва от използване на лонглайф масло. Райно съветваше да се сменя на малко километри. Само че има една подробност - ако се износва "camshaft folower"-a, значи се износва и всмукателния вал.....а валове втора употреба няма. .....но това не е проблем само на мотора, а на маслото - ПД моторите от това време също масово са с износени валове, като има и мотори на по 400к км с непокътнати валове....само със смяна масло на 15к км. От първа ръка не знам, мен ме устройваше на бензин и не съм се интересувал в детайли за газово. Мицубишито беше слагал на Г5 GTI от първите, верно има некви разлики с BWE ама твърдеше,че няма ядове питай него. BUL е интересен мотор,рядко се среща за съжаление.....и са го предпочитали този блок в s3 в началото пред масларката EA888. Доста неща теоретизираш, че може се счупят евентуално щот според теб не са добре направени......и верно не са, ама на живо нищо им няма и си бачкат .....поне до близо 300 Хил.за повече не знам, може би трябваше да си я оставя моята да ви проверя теориите, че хабер нямаше да се чупи .......щото нито един от дертовете дето MMI ги гледа в тубата не видях на живо и съм бивш доволен потребител.Camshaft хуйнята оригиналната дето свалих нямаше резка дори на черната боя отгоре.....и тежеше осезаемо повече от новия оригинален дето сложих. Карана беше само с 502.00 5w40..... ти да видиш на 15 Хил. смени. Аз я карах с SHU 5/40 на 8 - 10 х.км смени и си беше ок . Естествено на колкото повече километра и за колкото по малко пари я вземеш ,риска е по-голям.....всеки следващ собственик си плаща за гяволъка . Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване