Jump to content

Б7 2.0 ТФСИ 200 КУАТРО


Recommended Posts

Абсолютно нищо не теоретизирам. Бъркаш ме с някой. 

Споделям само неща, които съм видял лично.

Теоретизиране е, че от два елемента, които се трият "със страшна сила", само единият бил толкова мек, че се износвал и трябвало да се сменя периодично, а тласкащата гърбица не губила форма. И ти си се поддал на тази "теория", за да смениш здрав елемент.

А ако имаш предвид, че на следващите мотори привода е основно преработен и помпата вече е с огромен запас от дебит, то пак не виждам каква теория има.

 

Каква теория има в това, че ВАГ пускат ревизия на маслената цедка?  Очевидно е, че проблемът съществува, както е очевидно, че при честа смяна на масло рядко има размазани глави и износени валове. Но тази честа смяна трябва да е започнала от началото на експлоатация на колата.

 

 

 

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 110
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Публикувано (Редактирано)

Колеги този проблем може ли да се хване ако се закара колата в оторизиран сервиз.Почти ме отказахте  от този вариянт.Освен да вдигна бюджета за по нова година какво да взема 1.8 и 2.0 тфси след 2007 с потенциални 5к за ремонт не ми се рискува,за 3.2 265 на по малко км.примерно какво ще кажете.

Редактирано от nikolai ivanov
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Кой е този проблем?. Почнеш ли да четеш за проблеми по двигатели, трябва да караш само колело. Във форума се пише всичко и се обръща внимание на някой технически моменти. Аз писах само за един проблем на  ЕА113. Но всички останали казаха, че са само клипчета и теории но въпреки това пак ще го изложа.

https://www.drive2.ru/l/484121018097468134/

https://www.drive2.ru/l/486658141178560743

Дилемата при теб е имали смисъл да замениш Б5 с Б7. Отчитайки и факта, че Б7 е вече доста стар автомобил.  Според мен няма да те радва тази кола. Но ако искаш евтина поддръжка и ще слагаш ГИ, 1.8Т в Б7 е без аналог в цялата моделна гама на Б7/Б8.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

1 hour ago, nikolai ivanov said:

този проблем може ли да се хване

С "този проблем" все едно зададе тема за изпита по журналистика:hilezh:

За мен "този проблем" е големият пробег, съчетан с голяма възраст...

 

След като всички търсят екстри, джамбазите наблягат на екстри, защото само те продават колата.

Няма да забравя как в една автокъща имаше два еднакви като мотори и кутии пасата, единият за 3500, другият за 5500.

Този от 5500 беше смазан от каране и на въпроса защо е такава цената, джамбазина искрено учуден каза - еми този е с кожен салон и голямата навигация.

Колата за 3500лв излезе, че е на 150к км при проверка.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Екстрите винаги имат значение за цената, още от шоурум-а! И е странно, хората да не доумяват защо е така. Като тръгнеш да продаваш примерно 7 годишния си автомобил има значение дали в магазина си броил 35 000 или 52 000 евро. Определено като си се изръсил повече, ще търсиш и по-висока цена при продажбата. Казвам всичко това просто като коментар, не целя нищо друго. Друг е въпроса за джамбазите....ама за него даже не ми се пише:hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Никой не оспорва цената на екстрите.

Коментарът ми е в посока, че те не могат да заместят техническото състояние на колата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имаше една А6ца с 3,2 в раздела за продажби, дето доколкото помня беше добре сервизирана и със сменени вериги, нея защо не я видиш?

Иначе от тея ЕС пакети единственото наистина яко са седалките, другите неща само за кириз, не ми се струват супер належащи :)

 

ПП Тая синята с ДТМ пакет, или каквото е там, има баси жестокия цвят :D:D:D

Редактирано от pampo
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

2 hours ago, moto_fan said:

И тва е проблема на българина, иска с лайн на цената на базовите и не го интересува техническото състояние на колата 

И аз съм на това мнение, но докато продавах моята - първия въпрос на купувачите беше има ли проклетия Ес лайн пакет? Никой не го интересуваше, какво и колко съм налял в нея - явно за повечето хора от тази таргет група е важно да е шукариина колата отвън и отвътре, а това, че ако се налага да се долива по 2 кила масло не е проблем ( не че на моята съм доливал ), просто се пренебрегва техн. състояние.

Нещо, като да тръгна да си купувам Е46 или Е90 и да гледам за М-пакет, а пък тя да трака , като дизел или маслото да не е сменяно от 20к.

2 hours ago, Fireblood said:

Екстрите винаги имат значение за цената, още от шоурум-а! И е странно, хората да не доумяват защо е така. Като тръгнеш да продаваш примерно 7 годишния си автомобил има значение дали в магазина си броил 35 000 или 52 000 евро. Определено като си се изръсил повече, ще търсиш и по-висока цена при продажбата. Казвам всичко това просто като коментар, не целя нищо друго. Друг е въпроса за джамбазите....ама за него даже не ми се пише:hilezh:

Да така е, но пък ако е ес лайн искат да е на цената на такава без ес лайн и става един омагьосан кръг.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 2 часа, moto_fan написа:

И тва е проблема на българина, иска с лайн на цената на базовите и не го интересува техническото състояние на колата 

Информативно колко вървят читави Б7  -ци с 2.0 ТФСИ, куатро, ръчка, без значение от есктрите (не държа на тях), само да има ел стъкла и климатик?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Отваряш карса и гледаш - като вадиш от средната цена 1000 лева. Иначе ако питаш тук - ако са техни струват колкото нова / наполовина , ако не - са по две за по едно яйце и не струват.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

24 minutes ago, kostaIliev said:

Отваряш карса и гледаш - като вадиш от средната цена 1000 лева. Иначе ако питаш тук - ако са техни струват колкото нова / наполовина , ако не - са по две за по едно яйце и не струват.

С всичко е така, не само в този форум и не само за автомобилите - въпроса е кой колко е готов да плати реално, продавача може да иска и 20к. за Б7, а реалната цена да е примерно 10к.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И много хора не разбират че тази цена не зависи от това колко пари си "налял" в нея. Изхарчени пари по кола и по жена не ѝ вдигат цената. :)

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 17 часа, МММ1 написа:

Това https://www.olx.bg/ad/salon-ot-audi-s4-audi-s4-a4-a4-CID360-ID7SY6B.html#ef6cddab60 как е като цена? Питам теб като експерт по модела, че се заформи спор в компанията.

 

Скъп е салона ... не пише дори дали е комплект със корите и подлакътника ... (лично мнение):huh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 month later...

Здравейте,спрял съм се на тези две коли,някой гледал ли ги е и какво мнение имате.

https://m.mobile.bg/details/11556108333169698

И

https://m.mobile.bg/details/11560098580615076

Попадна ми и тази

https://m.mobile.bg/details/11561057305282178

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да,цената е ниска но все пак са 13-14 годишни.Надявам се да излезе някоя читава защото с този бюжет разполагам а ми харесва този модел с този двигател

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 5 минути, Marian76 написа:

Да,цената е ниска но все пак са 13-14 годишни.Надявам се да излезе някоя читава защото с този бюжет разполагам а ми харесва този модел с този двигател

 

Търси 1.8т и слагай газ да ти гори 10 лв на 100км

 

Тоя двигател 2.0тфси не бих го пожелал и на брат си. :lol:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 1 минута, quаttro написа:

 

Търси 1.8т и слагай газ да ти гори 10 лв на 100км

 

Тоя двигател 2.0тфси не бих го пожелал и на брат си. :lol:

Толкова ли са лоши :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...