Виктор123 Публикувано 10 Юли 2019 Доклад Share Публикувано 10 Юли 2019 (Редактирано) Здравейте колеги. Имам едно въпросче относно ауди б7 4.2 и 3.0 тди. Та въпроса ми е дали поддръжката на 4.2 ще е една идея по добре от дизела. Редактирано 28 Юли 2019 от MAPTO7007 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
GTX3071R Публикувано 11 Юли 2019 Доклад Share Публикувано 11 Юли 2019 4.2 в B7 го има само в S/RS моделите, което само по себе си може да ти даде отговор на въпроса. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Виктор123 Публикувано 11 Юли 2019 Автор Доклад Share Публикувано 11 Юли 2019 Да но при дизела има турбо, дюзи по 600 лв бройката, вериги която смяна възлиза на 3000 лв. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Fireblood Публикувано 11 Юли 2019 Доклад Share Публикувано 11 Юли 2019 Повярвай, никак не е по-евтино при ,S4/RS4. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
P_PETKOV Публикувано 12 Юли 2019 Доклад Share Публикувано 12 Юли 2019 При 4.2 също имаш вериги. Ако му сложиш Газ може накрая с 4.2 спрямо 3.0TDI да са ти по малки разходите ... но разбира се нещата опират и до късмет. Имаш ли бюджет ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Fireblood Публикувано 12 Юли 2019 Доклад Share Публикувано 12 Юли 2019 (Редактирано) Въпроса е зададен за стойност на поддръжката. Горивото не е поддръжка, нито закупуването на газов инжекцион, иначе да....като цена километър пробег, що се касае до горивото, ще е по-евтино на газ. Това при S4. При RS4 вече е една съвсем друга история..... Не знам как да го напиша, без да ме разбере не правилно колегата..... при подобно автомобили (3.0 TDI и 4.2), куатро, в повечето случаи с автоматична кутия и много други глезотийки, основните разходи натрупващи се във времето са ремонт, поддръжка, данъци, автокаско, платен паркинг (ако нямаш гараж) и т н. Искам да кажа, че не цената на горивото в крайна сметка е най-съществения разход. Редактирано 12 Юли 2019 от Fireblood Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
P_PETKOV Публикувано 12 Юли 2019 Доклад Share Публикувано 12 Юли 2019 Принципно е така, но накрая всичко опира до едни пари които ще се дадат по дадена кола за 5 години и 100хил км. примерно. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Fireblood Публикувано 12 Юли 2019 Доклад Share Публикувано 12 Юли 2019 Разбира се, точно така е....просто изръсените пари за всичко останало през годините ще са достатъчно много, за да не може да се ядосва за избора на гориво. Идеята е да си закупи възможно най-малко експлоатиран и най-добре поддържан автомобил, което освен на познаване на материята, е въпрос и на късмет. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Fireblood Публикувано 12 Юли 2019 Доклад Share Публикувано 12 Юли 2019 Интересно какви лачени колици се намират още: https://www.autoscout24.ch/de/d/audi-s4-kombi-2007-occasion?vehid=6056251&backurl=%2Fautos%2Faudi--s4%3Fyearfrom%3D2005%26fuel%3D14%26drive%3D24%26yearto%3D2008%26make%3D5%26model%3D28%26body%3D1%26vehtyp%3D10&yearfrom=2005&fuel=14&drive=24&yearto=2008&make=5&model=28&body=1&vehtyp=10 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Bako Mecan Публикувано 14 Юли 2019 Доклад Share Публикувано 14 Юли 2019 Скачай смело в 4.2 мани ги тея тракалници. Звук вървеж разход поддръжка са на светлинни години Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Виктор123 Публикувано 28 Юли 2019 Автор Доклад Share Публикувано 28 Юли 2019 Благодаря за отговорите, относно бюджета към 14000 и отделно 2 за смяна на масла филтри и накладки но определено се насочих към 4.2 тия дизели нещо ми писна от тях. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Passi Публикувано 28 Юли 2019 Доклад Share Публикувано 28 Юли 2019 Това цяло В7 4.2 за 14 000лв ли се търси? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване