Nikola_RS Публикувано 11 Юли 2019 Доклад Share Публикувано 11 Юли 2019 Здравейте,вчера карах колата и нямах никакви проблеми,прибрах я в гаража и тази сутрин я паля и ....проблем....тресе много силно на празен ход ,както и когато съм на място и включил на D. На ваг -ком не излизат никакви грешки.Покарах така около 30 км ,проблемът ту се появява,ту изчезва.Може ли да е нещо от некачествена нафта или е нещо по-сериозно. Моторът е 313к.с би-турбо ТДИ. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Nikola_RS Публикувано 12 Юли 2019 Автор Доклад Share Публикувано 12 Юли 2019 (Редактирано) Проблемът е решен.За да не се чудят и други колеги- оказа се метална подложка на дюзата на първи цилиндър,подложката струа 2 лв,и 70 лв за труд.Сменя се в сервиз за 1 час.Всички с 3.0 тди мотор ги имат на дюзите с времето от вибрациите въпросните подложки се изтъркват и започват да пропускат компресията - от там и проблема,след смяна всичко си дойде на мястото.Смених за всеки случай всичките дюзи ,защото бяха тръгнали и те. Редактирано 12 Юли 2019 от Nikola_RS Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tchoumpov Публикувано 17 Октомври 2019 Доклад Share Публикувано 17 Октомври 2019 On 7/12/2019 at 4:01 AM, Nikola_RS said: с времето от вибрациите въпросните подложки се изтъркват и започват да пропускат компресията - от там и проблема,след смяна всичко си дойде на мястото.Смених за всеки случай всичките дюзи ,защото бяха тръгнали и те. Не точно. Дюзата я държи един смешен болт М6, който оЛабва... Мотора сигурно e CGQ.., нема такова лайно. Пълно е с гаранционни ремонти заради дюзи още на 50-60К. Аз го ядох вече и със стопено бутало заради тези дихтунги. Сега пак искам да взема 4G ама този път с една турбина. Или някое много запазено 4F. Да ме прощават ама последния хубав дизел беше CDYA. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Nikola_RS Публикувано 19 Октомври 2019 Автор Доклад Share Публикувано 19 Октомври 2019 (Редактирано) ИЗобщо не е както казваш,моторът си е много здрав,ама гроздето е кисело....Карай 4Ф- щото били здрави! Редактирано 19 Октомври 2019 от Nikola_RS Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
soult@ker Публикувано 20 Октомври 2019 Доклад Share Публикувано 20 Октомври 2019 Всички дизели са здрави особено в комбинация със строник. Това ще са последните здрави. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tchoumpov Публикувано 20 Октомври 2019 Доклад Share Публикувано 20 Октомври 2019 Нещо не ме разбираш! Купух преди 3 мес 4G Allroad от Гер. за 20евро. на километри със серв. книжки птоверна в Ауди и т.н. Стигнах до Ниш, там духна дихтунга. Едвам се прибрах до БГ. Тук смених 3 дюзи, а след 2 дена и другите 3 и компа на мотора, който думна заради една от несменените дюзи, за която ми дадоха протокол че работела като нова. Платих за ремонта около 7к и продадох колата за 35 лева веднага щом я направих регистрирана и с каско. Не ми обяснявай дали гроздето е кисело, ти дето се радваш на ремонт от 70лв и 3лв дихтунга..... Мога да се хвана с теб на бас, че CDYA ще изкара двойно повече от Би турбото. Намери ми 4ф allroad като нов под 100к и ще ти го платя на каквато цена кажеш.... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bolid_auto Публикувано 21 Октомври 2019 Доклад Share Публикувано 21 Октомври 2019 Оригинални дихтунги с болтове и изкарват 150к без да надигат. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mshbul Публикувано 21 Октомври 2019 Доклад Share Публикувано 21 Октомври 2019 Какви са тия глупости да сменяш дихтунги на 150х. То и веригите им май там някъде се обаждат. Какви са тия коли дето правят вече. На моя 3.0 от първите на 230х бяха поизгоряли дихтунгите, но до 300 сигурно нямаше да пуснат. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Nikola_RS Публикувано 21 Октомври 2019 Автор Доклад Share Публикувано 21 Октомври 2019 На 20.10.2019 г. at 14:56, soult@ker написа: Всички дизели са здрави особено в комбинация със строник. Това ще са последните здрави. Само дето е с Типроник - 8 степенен на ZF Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bolid_auto Публикувано 21 Октомври 2019 Доклад Share Публикувано 21 Октомври 2019 13 minutes ago, mshbul said: Какви са тия глупости да сменяш дихтунги на 150х. То и веригите им май там някъде се обаждат. Какви са тия коли дето правят вече. На моя 3.0 от първите на 230х бяха поизгоряли дихтунгите, но до 300 сигурно нямаше да пуснат. Разпъват им се болтовете. Стария 3.0 тди върви на 1.3 налягане на турбината . Този е на 2.3 . Като цяло си е доста по натоварен двигател. Моите вериги са на 354 к , няма никакви шумове. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mshbul Публикувано 21 Октомври 2019 Доклад Share Публикувано 21 Октомври 2019 Срамота е едни болтове да не направят достатъчно здрави. Като знам какви са колите как да се качиш на самолет. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
soult@ker Публикувано 21 Октомври 2019 Доклад Share Публикувано 21 Октомври 2019 1 hour ago, mshbul said: Какви са тия глупости да сменяш дихтунги на 150х. То и веригите им май там някъде се обаждат. Какви са тия коли дето правят вече. На моя 3.0 от първите на 230х бяха поизгоряли дихтунгите, но до 300 сигурно нямаше да пуснат. Това се нарича прогрес, цяло чудо е да си изкарат гаранцията. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tchoumpov Публикувано 22 Октомври 2019 Доклад Share Публикувано 22 Октомври 2019 мдааа, едно време автомобилите се правера от инженери, днес за съжаление от счетоводители....това е самата истина. Рабетех около 10-на години като диагностик и сервизен майстор, последователно в Мото Пфое и София Ауто. От около 5 години не се занимавам професионално с автомобили. Мога да се подпиша с двете ръце, че до преди 8-10 години материалите влагани дори и в ниските класове, бяха по качествени от влаганите сега. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Prophian Публикувано 13 Ноември 2019 Доклад Share Публикувано 13 Ноември 2019 И при мен се появи тресене, но на 80к км, сега на 93к смених дифтунгите, о-пръстените (горен и долен) и няма спомен. Явно това са им слабите места, колата е 2017, битди. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване