stanislav_ivanov Публикувано 15 Юли 2019 Доклад Share Публикувано 15 Юли 2019 Привет, Търся си добър сервиз за Стара Загора или София. Проблемът е следния: Турбото не работи добре на ниски обороти (често го няма изобщо, но понякога е ОК) Колата се гаси лесно (напоследък е по-трудно да се загаси, но пак се усеща че има какво да се желае) Често при ускорение над 2800 оборота се включва engine check и влиза в сервизен режим до следващо палене (през индикатор на свещи) До момента установихме, че не е map сензор, но си търся нормален сервиз да прегледат налягане, вакуум и геометрия (+диагностика). Поздрави! Станислав Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJANO Публикувано 15 Юли 2019 Доклад Share Публикувано 15 Юли 2019 Добре де, какви грешки записва? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stanislav_ivanov Публикувано 18 Юли 2019 Автор Доклад Share Публикувано 18 Юли 2019 Грешката е P0299 Turbo/Super Charger Underboost Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJANO Публикувано 18 Юли 2019 Доклад Share Публикувано 18 Юли 2019 (Редактирано) Звучи ми като някой маркуч/вакуум да е пръснат. В София D-Bros имат машина за пушек и могат да ти диагностицират колата. Редактирано 18 Юли 2019 от DJANO Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stanislav_ivanov Публикувано 18 Юли 2019 Автор Доклад Share Публикувано 18 Юли 2019 Благодаря, ще пиша как е минало. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stanislav_ivanov Публикувано 29 Август 2019 Автор Доклад Share Публикувано 29 Август 2019 Проблемът беше лоша центровка на турбина, която е била сменяна в представителство на Audi в Австрия преди няколко години. Сменихме централната част на турбото, имаше аксиален луфт и износване по елементите. Изненадах се много, предвид че официален сервиз е сменял турбо (надявах се да е вакум маркуч или нещо по-малко заради това). Смених си и шестостена на балансиращ вал, тъй като не беше и имах лошо предчувствие (оказа се правилно, имаше износване по ръбовете). Регенерация на филтър твърди частици - имаше към 35 грама вътре. Тук не съм убеден за какъв период от време си реших проблема, четох на няколко места, че с времето се натрупва прах въпреки регенерациите (или именно заради тях). Просто ще го проверявам от време на време. Всичко описано горе ми излезе към 780лв. В крайна сметка открих нормален майстор в Стара Загора, нямаше как в София да я оставя за дълго време. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване