Jump to content

Климатика не охлажда добре


loshia.1993

Recommended Posts

Миналата година правих клапите на парното заредиха ми климатика и беше перфектен,от духалките духаше 3,4 градуса.Сега лятото като го пуснах пак духа студено но не е това което трябва да бъде при замерване на температурата духа 8,9 градуса.Нещата които правих бяха да измия радиаторите,сменен дехидратор и отново нов фреон, като няма никаква разлика.Филтъра на купето също е нов, двете перки работят наляганията са нормални.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

През зимата пускал ли си климатика да работи за няколко минути през 2-3 седмици?

Ако не си, възможно е компресорът да не функционира добре - я уплътнения, я нещо друго.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 19 часа, loshia.1993 написа:

Преди 2 седмици е зареден с нов фреон,а преди да го заредят го надуха с азот и нямаше теч.

Аз залагам на клапан на компресора или износен компресор.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да пускал съм главно за подсушаване на предното стъкло и е работил.Как се проверява този клапан и къде точно стои на самия компресор?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 4 часа, autoasist написа:

А онази капилярна тръбичка прегледаха ли я?

ауди а3 няма капилярна тръбичка а трв.

 

Преди 6 часа, loshia.1993 написа:

Да пускал съм главно за подсушаване на предното стъкло и е работил.Как се проверява този клапан и къде точно стои на самия компресор?

Клапана се проверява като се закачат манометри и се види при включил компресор какви наляганя държи.Трябва да прави около 10-12 бара разлика между ниско и високо

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Майстора който го зарежда каза че налягането било добре,не бях там да гледам какво е точно.Има ли вероятност да е клапата за топло и студено?Въпреки че го пусках и на топло и излиза горещ въздух.На ТРВ-то няма ли нещо като цедка?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)

Това е налягането като стрелките не подскачат а стоят на едно място,което според майстора значело че компресора е наред и няма проблем в него.Дебелата тръбичка е студена и по нея се образува конденз,а малката леко гореща което също било нормално.И температурата на LO е 8 градуса а на 21 пада на 7

67029547_1105071749694012_6541093986168209408_n.jpg

67136942_895649167434897_6295636016791289856_n.jpg

67360940_483462155559292_8269679500875268096_n.jpg

67403991_468093120678723_3176055060429799424_n.jpg

Редактирано от loshia.1993
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Направих калибрация и се появи 1 грешка.Първата я знам тя е за клапата за рециркулация,втората не я намирам за какво е.След калибрацията няма никаква разлика.

66789772_1112353012287139_8907728147173081088_n.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

Закачи я с VCDS  и ще стане по-ясно. АКо след 00604 пише например "potentiometer positioning motor for air flow flap (g113) 29-10 short to ground- intermittent", разбирай, че може това да е проблема.

 

П.С. нищо хубаво не оставиха в тия а3 ки, чист голф си е. Щом и капилярната тръбичка са махнали...! :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мисля че и двете ти грешки се отнасят за моторчето което движи клапата под филтъра на купето. Тази втората за потенциометъра и аз я имам. Ако си разглобявал моторчето ще видиш че вътре има система от зъбни колелца който предават движението. Оста на моторчето е метална на шлици а зъбното колело от пластмаса. И проблема се получава когато шлиците на колелото се износят и започне да превърта. По чуждите форуми има много писано за този проблем. Най доброто решение което съм видял е пробиване с тънка бургия зъбното колело, също така и оста на моторчето и заклиняване с метален предмет. Не мисля че тия неща имат общо с проблема ти

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Първата грешка 01274 я имам от както съм купил колата,и миналото лято работеше перфектно със нея.Поразрових във нета и намерих че и втората грешка се отнася за клапата за рециркулация.Какво друго може да се провери?Всичко изглежда нормално.:nixweiss:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега loshia.1993, след като толкова много предположения (все удачни, с изключение това на Ушанката) се оказаха неприложими в твоя случай, може би най-добре е да отидеш на преглед на климатичната система на колата ти при специалист. Все още мисля, че има нещо нередно около компресора - уплътнения, лагери, клапан и т.н., нека първо го провери него.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Двама вече е гледат и всеки казва че няма проблем.Закачат манометрите налягания всичко ок и до там.Прави ми впечетление че когато работи на обороти перките работят на 1-ва степен.Ако дам газ до 1200 се включва и втората степен нормално ли е да работят само на първа при положение че доста топло?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Високата скорост на вентилаторите се включва когато няма добро обдухване на кондензатора(радиатора) от насрещният въздух заради завишеното налягане в климатичната система.През останалото време работят на ниска скорост.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Проблема е решен,оказа се че ТРВ-то е блокирало,майстора го раздвижил и почистил,и за момента прави 7 градуса макар и малко трудно.На първо време ще го сменя с ново и се надявам да падне още температурата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...