loshia.1993 Публикувано 17 Юли 2019 Доклад Share Публикувано 17 Юли 2019 Миналата година правих клапите на парното заредиха ми климатика и беше перфектен,от духалките духаше 3,4 градуса.Сега лятото като го пуснах пак духа студено но не е това което трябва да бъде при замерване на температурата духа 8,9 градуса.Нещата които правих бяха да измия радиаторите,сменен дехидратор и отново нов фреон, като няма никаква разлика.Филтъра на купето също е нов, двете перки работят наляганията са нормални. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
KCV Публикувано 17 Юли 2019 Доклад Share Публикувано 17 Юли 2019 А външната температура тогава и сега какви бяха? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
loshia.1993 Публикувано 17 Юли 2019 Автор Доклад Share Публикувано 17 Юли 2019 Все около 30 че и + Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nickgaidarov Публикувано 17 Юли 2019 Доклад Share Публикувано 17 Юли 2019 Може да има теч на фреон. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
loshia.1993 Публикувано 17 Юли 2019 Автор Доклад Share Публикувано 17 Юли 2019 Преди 2 седмици е зареден с нов фреон,а преди да го заредят го надуха с азот и нямаше теч. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nickgaidarov Публикувано 17 Юли 2019 Доклад Share Публикувано 17 Юли 2019 През зимата пускал ли си климатика да работи за няколко минути през 2-3 седмици? Ако не си, възможно е компресорът да не функционира добре - я уплътнения, я нещо друго. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
arsenal88 Публикувано 18 Юли 2019 Доклад Share Публикувано 18 Юли 2019 Преди 19 часа, loshia.1993 написа: Преди 2 седмици е зареден с нов фреон,а преди да го заредят го надуха с азот и нямаше теч. Аз залагам на клапан на компресора или износен компресор. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
loshia.1993 Публикувано 18 Юли 2019 Автор Доклад Share Публикувано 18 Юли 2019 Да пускал съм главно за подсушаване на предното стъкло и е работил.Как се проверява този клапан и къде точно стои на самия компресор? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
autoasist Публикувано 18 Юли 2019 Доклад Share Публикувано 18 Юли 2019 А онази капилярна тръбичка прегледаха ли я? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
arsenal88 Публикувано 18 Юли 2019 Доклад Share Публикувано 18 Юли 2019 Преди 4 часа, autoasist написа: А онази капилярна тръбичка прегледаха ли я? ауди а3 няма капилярна тръбичка а трв. Преди 6 часа, loshia.1993 написа: Да пускал съм главно за подсушаване на предното стъкло и е работил.Как се проверява този клапан и къде точно стои на самия компресор? Клапана се проверява като се закачат манометри и се види при включил компресор какви наляганя държи.Трябва да прави около 10-12 бара разлика между ниско и високо Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
loshia.1993 Публикувано 18 Юли 2019 Автор Доклад Share Публикувано 18 Юли 2019 Майстора който го зарежда каза че налягането било добре,не бях там да гледам какво е точно.Има ли вероятност да е клапата за топло и студено?Въпреки че го пусках и на топло и излиза горещ въздух.На ТРВ-то няма ли нещо като цедка? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
loshia.1993 Публикувано 18 Юли 2019 Автор Доклад Share Публикувано 18 Юли 2019 (Редактирано) Това е налягането като стрелките не подскачат а стоят на едно място,което според майстора значело че компресора е наред и няма проблем в него.Дебелата тръбичка е студена и по нея се образува конденз,а малката леко гореща което също било нормално.И температурата на LO е 8 градуса а на 21 пада на 7 Редактирано 18 Юли 2019 от loshia.1993 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
KCV Публикувано 18 Юли 2019 Доклад Share Публикувано 18 Юли 2019 Адаптация на клапите правена ли е? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
loshia.1993 Публикувано 18 Юли 2019 Автор Доклад Share Публикувано 18 Юли 2019 След ремонта на клапите да.Сега не съм правил ще пусна набързо една. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
loshia.1993 Публикувано 18 Юли 2019 Автор Доклад Share Публикувано 18 Юли 2019 Направих калибрация и се появи 1 грешка.Първата я знам тя е за клапата за рециркулация,втората не я намирам за какво е.След калибрацията няма никаква разлика. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
autoasist Публикувано 19 Юли 2019 Доклад Share Публикувано 19 Юли 2019 Закачи я с VCDS и ще стане по-ясно. АКо след 00604 пише например "potentiometer positioning motor for air flow flap (g113) 29-10 short to ground- intermittent", разбирай, че може това да е проблема. П.С. нищо хубаво не оставиха в тия а3 ки, чист голф си е. Щом и капилярната тръбичка са махнали...! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
evg_eni Публикувано 19 Юли 2019 Доклад Share Публикувано 19 Юли 2019 Мисля че и двете ти грешки се отнасят за моторчето което движи клапата под филтъра на купето. Тази втората за потенциометъра и аз я имам. Ако си разглобявал моторчето ще видиш че вътре има система от зъбни колелца който предават движението. Оста на моторчето е метална на шлици а зъбното колело от пластмаса. И проблема се получава когато шлиците на колелото се износят и започне да превърта. По чуждите форуми има много писано за този проблем. Най доброто решение което съм видял е пробиване с тънка бургия зъбното колело, също така и оста на моторчето и заклиняване с метален предмет. Не мисля че тия неща имат общо с проблема ти Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nickgaidarov Публикувано 19 Юли 2019 Доклад Share Публикувано 19 Юли 2019 Това е така - тези грешки нямат връзка с климатичната система на автомобила и съответно проблем трябва да се търси другаде. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
loshia.1993 Публикувано 19 Юли 2019 Автор Доклад Share Публикувано 19 Юли 2019 Първата грешка 01274 я имам от както съм купил колата,и миналото лято работеше перфектно със нея.Поразрових във нета и намерих че и втората грешка се отнася за клапата за рециркулация.Какво друго може да се провери?Всичко изглежда нормално. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nickgaidarov Публикувано 19 Юли 2019 Доклад Share Публикувано 19 Юли 2019 Колега loshia.1993, след като толкова много предположения (все удачни, с изключение това на Ушанката) се оказаха неприложими в твоя случай, може би най-добре е да отидеш на преглед на климатичната система на колата ти при специалист. Все още мисля, че има нещо нередно около компресора - уплътнения, лагери, клапан и т.н., нека първо го провери него. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
loshia.1993 Публикувано 19 Юли 2019 Автор Доклад Share Публикувано 19 Юли 2019 Двама вече е гледат и всеки казва че няма проблем.Закачат манометрите налягания всичко ок и до там.Прави ми впечетление че когато работи на обороти перките работят на 1-ва степен.Ако дам газ до 1200 се включва и втората степен нормално ли е да работят само на първа при положение че доста топло? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
veselin velchev Публикувано 19 Юли 2019 Доклад Share Публикувано 19 Юли 2019 Високата скорост на вентилаторите се включва когато няма добро обдухване на кондензатора(радиатора) от насрещният въздух заради завишеното налягане в климатичната система.През останалото време работят на ниска скорост. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
loshia.1993 Публикувано 19 Юли 2019 Автор Доклад Share Публикувано 19 Юли 2019 Свалих жабката да погледна моторчето за топло и студено и работи без проблем. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
loshia.1993 Публикувано 22 Юли 2019 Автор Доклад Share Публикувано 22 Юли 2019 Проблема е решен,оказа се че ТРВ-то е блокирало,майстора го раздвижил и почистил,и за момента прави 7 градуса макар и малко трудно.На първо време ще го сменя с ново и се надявам да падне още температурата. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване