Jump to content

Обслужване на А4В5 V6 193 коня


AserEl

Recommended Posts

Здравейте , притежавам а4етворка с такъв мотор и ми предстои обслужване на двигателя.  Ангренажен комплект, някакъв обтегач граната , трябвало и водна помпа и задължително някакъв ключ за правилно центриране на валове? Един съсед си беше пръснал неговата А6 ца с такъв мотор и ми каза че и при мен е така. 

 

Имам няколко въпроса - този ключ за центриране задължителен ли е и трябва ли да се сваля цялата предница,  климатика източва ли се? А защо трябва и термостата да се сменя , той не може ли после да се смени ако се развали? Показа ми някаква цепка на водната помпа, но беше малка, но ме убеждаваше, че това може да ме остави на пътя и да съсипа мотора.

 

Прилагам снимки от неговата 6 ца на мен това ми се вижда нечовешко занимание.

20190713_180018.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да, нечовешко е да си пльоснеш бронята така на земята. И инструментариумът ти, да се въргаля в праха......

Напълно нормален ремонтец, климатик не "точиш", изпразваш само антифриза. Водна помпа и термостат се сменят, просто защото са достъпни в момента, особено, ако не се знае, кой/кога го е правил, елементарна превантивна мярка срещу бъдещи такива ремонтчета.

Да, блокажа на валовете е меко казано желателен, особено за незапознати с материята "ремонт/обслужване на ДВГ".

Викай комшията и я мятайте. И слагай поне едно старо одеалце за брони и инструменти.....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Бронята е на найлон не се вижда. 

Обачи друга работа ма притеснява , като ходиха за антифриз направих снимки и си има фабрични белези за центроване този мотор и се чудя дали и моя има такива.? Защото исках да сеопитам сам да си я обслужя ако не се сваля предница че тез неща с ключа са ми леко смешни щом има белези от производитела.

20190713_173433.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

Белезите (всеки двигател ги има) не фиксират валове.

Но пък Всеки има право, да си обслужи колата така, както сам намери за добре. Хумора идва винаги накрая.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Стига ве човек, нямаш щпонка на валовете, тия бояджийски белези не са серизони, нито оригинални.

Точно инструмента за фиксиране ти е белег, разбери го и не задавай повече този въпрос.  

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добре а как подяволите изгледжда този инстржмент и колко пари струва? След като ще ми трябва за обслужване ще го взема , вярвам в благолаш няма начин да го няма. Едни 50 лева няма да ме съборят.  

Бриколаш исках да кажа. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нали понеже ти не мислеше до преди малко да се изциганиш и ти ... Не е зле, ако познанията са ограничени, намесата под капака да се свеждат само до смяна на крушка на габарита.

Редактирано от autoasist
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)

Аз за какво служи точно незнам, но  ми го показаха и опъва ремъка . От негосе вади едно като шплент и се шегуваха че било като граната.  Амортесйор един вид който с времето отслабнал и се сменявал. 

Редактирано от VBI
Цитиране на предходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На 18.07.2019 г. at 15:56, autoasist написа:

Не е зле, ако познанията са ограничени, намесата под капака да се свеждат само до смяна на крушка на габарита.

Смяна на крушка на габарит - задна. Щото за смяна на предна, хеле пък в десния фар, ще трябва да свали целия фар. А който го може това, може почти всичко. Стига да не бърза да прави глупости.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

On 7/19/2019 at 6:17 PM, aldygreen said:

Смяна на крушка на габарит - задна. Щото за смяна на предна, хеле пък в десния фар, ще трябва да свали целия фар. А който го може това, може почти всичко. Стига да не бърза да прави глупости.

Кое е сложното че искам да си ги сменя с диодни тези отпред? Гледам едно като капак се маха и се бърка нещо вътре специфично има ли?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Когато неочаквано изпаднеш в аварийна ситуация, може да се окаже сложно, особено ако не си го правил преди това.

Смяна на фар Audi A4 B5 фейслифт

Без познания и без специален инструмент свалянето на десния фар си е жива мъка. Но аз първо се натресох с левия фар, за който се отнася горният линк, та десният не ми създаде никакви проблеми. 

В горната тема съм дал линк към тема за прожекторни фарове и ксенони. Струва си да се разгледа.

Редактирано от aldygreen
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това е напълно невярно. Фаровете А4, В5(пре и фейс), са едни от най-лесните за демонтаж възли при модела. 

Обратното твърдение е пълна заблуда. Маса питащи, ще го прочетат това и ще се засилят към сервизите. Излишни и нелогични разходи, за нещо толкова ЕЛЕМЕНТАРНО.

Моля модерирайте съгласно идеята на форума и тематиката, а именно Автофорум, техническа част.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В автофорум техническа част е нормално да се задават въпроси кое как се прави. Никой не се е родил научен. И въпросите може да са на различно ниво на познания. Но най-честият отговор е или мълчание, или присмех.

Конкретно за десния фар на б5 - с обикновена отвертка не става. Иска си "еврейска звезда", при това с много дълга част, по памет над 20см. С такъв инструмент третият болт се отвива без всякакви други сваляния и разглобявания. Остава да се извлече с подходящ инструмент 😉  и фарът свободно излиза навън. Добре е отдолу да се подложи нещо, за да не се надере бронята. Там вече може да се откачат буксите, на светло и удобно място.

Елементарно е, когато го знаеш. Не е добре, когато на въпросите се отговаря с присмех. Не е техническо.

Редактирано от aldygreen
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не е добре, когато се твърди нещо невярно. Един удължител, магнитен накрайник и торкс битове, ги има във всеки нормално оборудван гараж/домашна работилница. Липсата им, не прави фаровете трудни за смяна/демонтаж.

Това, че на някой му се струва така, е лично негов проблем.

Това е технически форум, в който се излагат и обсъждат ИСТИНСКИ проблеми.

Редактирано от NIKO
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...