more Публикувано 5 Септември 2019 Доклад Share Публикувано 5 Септември 2019 Слагай го пред климатичния направо. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
loshdancho Публикувано 5 Септември 2019 Автор Доклад Share Публикувано 5 Септември 2019 (Редактирано) Това ми се въртеше и на мен в главата. Пристигнали са, турбината и пружините... Пружините, вече се продават.Щото са за А (AKE, AYM, AFB, AKN,)мотор И намерих данни на новите пружини, които искам. 30мм в монтирано положение, 9мм ход На свиване(или като му е термина) 21мм свита пружина твърдост 50-51кг 30мм свита пружина 25-25.5кг Сега се почва на ново драмата с търсенето...ако намвря някоя фирма да ги навие на прилична цена. Редактирано 5 Септември 2019 от loshdancho Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
autoasist Публикувано 5 Септември 2019 Доклад Share Публикувано 5 Септември 2019 Аре ве, аз веч си мислех, че имаш пробни рънове! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
@nTon Публикувано 5 Септември 2019 Доклад Share Публикувано 5 Септември 2019 Дака, какъв е външния диаметър на тия пружини? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
loshdancho Публикувано 5 Септември 2019 Автор Доклад Share Публикувано 5 Септември 2019 (Редактирано) Сега не мога да кажа, утре ще меря. Питах в Казанлък, искат мостра или чертеж с изисквания. После ще кажат дали могат и цена, срок 15 дни след поемане на поръчката Ако има някой други идеи да казва. Минава ми мисълта, да се ползват от някой бензинов мотор. Там са си по принцип бързи пружините. Утре, ще меря и ще дам точни размери. Редактирано 5 Септември 2019 от loshdancho Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
loshdancho Публикувано 7 Септември 2019 Автор Доклад Share Публикувано 7 Септември 2019 (Редактирано) Чувствам се щастлив... За късмет барнах една глава от 3.0asn Ми--че то всмукателните пружини са точните. Мерих лифта на вала 8-8.5мм. дебелината телтта е 3.0мм при 2.5тди е 2.6мм навивките са същия брой. Височината на asn пружините е 1-2м повече обаче в комплект с талерките(които са по-плитки) от asn е същата. Понеже вътрешния диаметър е с 0.8мм по-малък при asn заради по дебелата тел трябват и талерките в конплект с пружините... Пружините на asn са чувствително по-твърди.... http://loshdancho.snimka.bg/automobiles/c5.5150228.39114621 http://loshdancho.snimka.bg/automobiles/c5.5150228.39114622 Редактирано 7 Септември 2019 от loshdancho Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
NIKO Публикувано 7 Септември 2019 Доклад Share Публикувано 7 Септември 2019 Йордане, а какво точно означава заглавието на темата? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
loshdancho Публикувано 7 Септември 2019 Автор Доклад Share Публикувано 7 Септември 2019 Че кАем като стане. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
NIKO Публикувано 7 Септември 2019 Доклад Share Публикувано 7 Септември 2019 Щото сбор от душегуб и конски сили... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
loshdancho Публикувано 7 Септември 2019 Автор Доклад Share Публикувано 7 Септември 2019 Ама, верно ли се впечатляваш нА такива дреболиЙ. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
loshdancho Публикувано 7 Септември 2019 Автор Доклад Share Публикувано 7 Септември 2019 Майката и еваха на тая държава.... Някой може ли да извади партидните номера на всмукателните пружини и талерки на 3.0asn, 2.4, 2.7t, 1.8t имам чувството, че всички са еднакви Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
NIKO Публикувано 7 Септември 2019 Доклад Share Публикувано 7 Септември 2019 Едно начинание за да е успешно, още заглавието е желателно да си му е наред, лоша поличба един вид. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
loshdancho Публикувано 7 Септември 2019 Автор Доклад Share Публикувано 7 Септември 2019 (Редактирано) Благодаря, че ме подкрепяш. Ако намеря утре останалите пружини и талерки, че ми трябват още 15(само една глава обезкостих)... В понеделник главите отиват за фрезоване на клапани и шлайф. После следва поставянето им на блока. Има усилени болтове, има дюзи, трябва да се фиксира турбина , да се регулира и заработи вакуума(туй не знам как ше стане) да се прави конзола(магаре стойка) на което да легне тая турбина, да се купуват тръби и колена и да се крои генерация, да се купува и монтира радиатор за маслото и да се конструира съединител също и интеркулер(че оня го изпуснах) да се купуват турбопътища и още малки нещица като охлаждане на турбината, маслени магистрали, down pipe, Басииии още не му виждам края Редактирано 7 Септември 2019 от loshdancho Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
P_PETKOV Публикувано 7 Септември 2019 Доклад Share Публикувано 7 Септември 2019 Така за протокола колко пара си налял до сега ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
loshdancho Публикувано 7 Септември 2019 Автор Доклад Share Публикувано 7 Септември 2019 Колкото трябва и колкото ми харесва. И ще налея, още колкото трябва за да ми хареса. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
P_PETKOV Публикувано 7 Септември 2019 Доклад Share Публикувано 7 Септември 2019 (Редактирано) Много точен отговор 058109633 може би това са тия пружи дето търсиш, ако са те ги дават, че са едни и същи за 1.8Т, 2.4, 2.7Т, 2.8 и 3.0 Редактирано 7 Септември 2019 от P_PETKOV Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
loshdancho Публикувано 7 Септември 2019 Автор Доклад Share Публикувано 7 Септември 2019 (Редактирано) Мерси, много точна и ценна информация. Моеше да не даващ линk с цена, че саа ше ме ожулят у Враждебна @more Редактирано 7 Септември 2019 от loshdancho Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
P_PETKOV Публикувано 7 Септември 2019 Доклад Share Публикувано 7 Септември 2019 Линка беше с цел да се види в кои двигатели се ползват Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
МММ1 Публикувано 8 Септември 2019 Доклад Share Публикувано 8 Септември 2019 На 5.09.2019 г. at 18:00, loshdancho написа: Там са си по принцип бързи пружините. Твориш нова терминология ... Остава да направиш и бърз дизел от 2.5ТДИ с бързи пружини. Ако се стигне до края каква електроника ще командва тази съвкупност от части? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
loshdancho Публикувано 8 Септември 2019 Автор Доклад Share Публикувано 8 Септември 2019 Като пипнеш пружина от v6 2.5тди...ще ти стане ясно какво съм имал в предвид. Съвкупността от части, ще е под командата на съвкупност от електроника... кво по-просто от това. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
@nTon Публикувано 9 Септември 2019 Доклад Share Публикувано 9 Септември 2019 На 7.09.2019 г. at 16:46, loshdancho написа: Чувствам се щастлив... За късмет барнах една глава от 3.0asn Ми--че то всмукателните пружини са точните. Мерих лифта на вала 8-8.5мм. дебелината телтта е 3.0мм при 2.5тди е 2.6мм навивките са същия брой. Височината на asn пружините е 1-2м повече обаче в комплект с талерките(които са по-плитки) от asn е същата. Понеже вътрешния диаметър е с 0.8мм по-малък при asn заради по дебелата тел трябват и талерките в конплект с пружините... Пружините на asn са чувствително по-твърди.... Данчо, тези пружини от тел 3mm и брой навивки (колкото се вижда на снимките) няма да могат да се свият до 21mm, както беше написал по-горе в поста със схемата. Просто да го имаш предвид. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
loshdancho Публикувано 9 Септември 2019 Автор Доклад Share Публикувано 9 Септември 2019 (Редактирано) Свиват се според мен щом има вариант за 11.5мм лифт при 1.8т с атмосферни валове, ей тука така пишеhttps://fcp-engineering.com/en/8t-20v-27t-30v/49-audi-22-20v-s2-s4-rs2-200-quattro-20v.html . Главите са вече при серди. После аз ше си монтирам валовете и ше видя със сигурност. Ето и ТурбинКАТА http://loshdancho.snimka.bg/automobiles/c5.5150228.39115546 http://loshdancho.snimka.bg/automobiles/c5.5150228.39115547 Редактирано 9 Септември 2019 от loshdancho Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
@nTon Публикувано 9 Септември 2019 Доклад Share Публикувано 9 Септември 2019 (Редактирано) Простата математика казва: (до колкото може да се види навивките са около 8,5 ще махнем 1 щот са шлайфани крайните и имаме 7,5бр) 7,5 Х 3mm = 22,5mm - максимално свита (витките са опрели 1 в друга), което не е и препоръчително при работа на една пружина. Разбери ме правилно, казвам го само за да го имаш като информация, решението си е твое. Успех! Редактирано 9 Септември 2019 от @nTon Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
loshdancho Публикувано 9 Септември 2019 Автор Доклад Share Публикувано 9 Септември 2019 (Редактирано) Дано не си прав... ,Аз ги броя 7.5навивки и като махна една остават 6.5х3=19.5мм Редактирано 9 Септември 2019 от loshdancho Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
loshdancho Публикувано 9 Септември 2019 Автор Доклад Share Публикувано 9 Септември 2019 (Редактирано) И в тоя ред на мисли, ми минават лоши неща през главата. Ангренажият ремък ще бъде натоварен значително повече. Питах за усилен, нямало. Варианта ми е да търся нещо от двигател помпа-дюза, или комън-рейл, надявам се там да е изчислен за по-големи натоварвания. Ама от кво ше да е това Моя е 207зъба широчина 30мм, нещо...питанка се очертава??? Има за Кия-хюндай : 32мм 207зъба Ето тука има каталог на контитеч, пита се кой да избера? https://www.fugo.bg/bg/searchresult?number=CONTITECH+CT1015&analogueSearch=1&genericArticleId=&brand=CONTITECH&brandNo=31&name=ремък+ангренажен&articleId=CT1015&cookies_settings=3 Редактирано 9 Септември 2019 от loshdancho Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване