Jump to content

2.5tdi +360hp


Recommended Posts

  • Отговори 1,3k
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Това ми се въртеше и на мен в главата. Пристигнали са, турбината и пружините... Пружините, вече се продават.Щото са за А (AKE, AYM, AFB, AKN,)мотор

И намерих данни на новите пружини, които искам. 30мм в монтирано положение, 9мм ход 

На свиване(или като му е термина) 21мм свита пружина твърдост 50-51кг

30мм свита пружина 25-25.5кг

Сега се почва на ново драмата с търсенето...ако намвря някоя фирма да ги навие на прилична цена.

PhotoPictureResizer_190905_130552470_crop_570x615.jpg

Редактирано от loshdancho
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сега не мога да кажа, утре ще меря. Питах в Казанлък, искат мостра или чертеж с изисквания. После ще кажат дали могат и цена, срок 15 дни след поемане на поръчката 

Ако има някой други идеи да казва.

Минава ми мисълта, да се ползват от някой бензинов мотор. Там са си по принцип бързи пружините.

Утре, ще меря и ще дам точни размери.

Редактирано от loshdancho
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Чувствам се щастлив...

За късмет барнах една глава от 3.0asn Ми--че то всмукателните пружини са точните.

Мерих лифта на вала 8-8.5мм. дебелината телтта е 3.0мм при 2.5тди е 2.6мм навивките са същия брой.

Височината на asn пружините е 1-2м повече обаче в комплект с талерките(които са по-плитки) от asn е същата. Понеже вътрешния диаметър е с  0.8мм по-малък при asn заради по дебелата тел трябват и талерките в конплект с пружините...

Пружините на asn са чувствително по-твърди....

http://loshdancho.snimka.bg/automobiles/c5.5150228.39114621

http://loshdancho.snimka.bg/automobiles/c5.5150228.39114622

Редактирано от loshdancho
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Майката и еваха на тая държава....

Някой може ли да извади партидните номера на всмукателните пружини и талерки на 3.0asn, 2.4, 2.7t, 1.8t имам чувството, че всички са еднакви

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Едно начинание за да е успешно, още заглавието е желателно да си му е наред^_^, лоша поличба един вид:lol:.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря, че ме подкрепяш.:lol:

Ако намеря утре останалите пружини и талерки, че ми трябват още 15(само една глава обезкостих)... В понеделник главите отиват за фрезоване на клапани и шлайф. После следва поставянето им на блока. Има усилени болтове, има дюзи, трябва да се фиксира турбина , да се регулира и заработи вакуума(туй не знам как ше стане) да се прави конзола(магаре стойка) на което да легне тая турбина, да се  купуват тръби и колена и да се крои генерация, да се купува и монтира радиатор за маслото и да се конструира съединител също и интеркулер(че оня го изпуснах) да се купуват турбопътища и още малки нещица като охлаждане на турбината, маслени магистрали, down pipe, 

Басииии още не му виждам края 

Редактирано от loshdancho
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колкото трябва и колкото ми харесва. 

И ще налея, още колкото трябва за да ми хареса.

 

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Много точен отговор :)

058109633 може би това са тия пружи дето търсиш, ако са те ги дават, че са едни и същи за 1.8Т, 2.4, 2.7Т, 2.8 и 3.0

 

 

Редактирано от P_PETKOV
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мерси, много точна и ценна информация.

Моеше да не даващ линk с цена, че саа ше ме ожулят у Враждебна @more:lol:

Редактирано от loshdancho
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На 5.09.2019 г. at 18:00, loshdancho написа:

 Там са си по принцип бързи пружините.

Твориш нова терминология ... Остава да направиш и бърз дизел от 2.5ТДИ с бързи пружини.

Ако се стигне до края каква електроника ще командва тази съвкупност от части?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Като пипнеш пружина от v6 2.5тди...ще ти стане ясно какво съм имал в предвид.

Съвкупността от части, ще е под командата на съвкупност от електроника... кво по-просто от това.:lol:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На 7.09.2019 г. at 16:46, loshdancho написа:

Чувствам се щастлив...

За късмет барнах една глава от 3.0asn Ми--че то всмукателните пружини са точните.

Мерих лифта на вала 8-8.5мм. дебелината телтта е 3.0мм при 2.5тди е 2.6мм навивките са същия брой.

Височината на asn пружините е 1-2м повече обаче в комплект с талерките(които са по-плитки) от asn е същата. Понеже вътрешния диаметър е с  0.8мм по-малък при asn заради по дебелата тел трябват и талерките в конплект с пружините...

Пружините на asn са чувствително по-твърди....

Данчо, тези пружини от тел 3mm и брой навивки (колкото се вижда на снимките) няма да могат да се свият до 21mm, както беше написал по-горе в поста със схемата. Просто да го имаш предвид. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Свиват се според мен щом има вариант за 11.5мм лифт при 1.8т с атмосферни валове, ей тука така пишеhttps://fcp-engineering.com/en/8t-20v-27t-30v/49-audi-22-20v-s2-s4-rs2-200-quattro-20v.html . Главите са вече при серди. После аз ше си монтирам валовете и ше видя със сигурност. 

Ето и ТурбинКАТА

http://loshdancho.snimka.bg/automobiles/c5.5150228.39115546

http://loshdancho.snimka.bg/automobiles/c5.5150228.39115547

 

Редактирано от loshdancho
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Простата математика казва: (до колкото може да се види навивките са около 8,5 ще махнем 1 щот са шлайфани крайните и имаме 7,5бр) 7,5 Х 3mm = 22,5mm - максимално свита (витките са опрели 1 в друга), което не е и препоръчително при работа на една пружина. Разбери ме правилно, казвам го само за да го имаш като информация, решението си е твое. Успех! 

Редактирано от @nTon
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

IMG_20190907_141921-768x1024.thumb.jpg.986429edc09345f0078eb39a36c19bdd.jpg

Дано не си прав... :(

,Аз ги броя 7.5навивки и като махна една остават 6.5х3=19.5мм

Редактирано от loshdancho
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И в тоя ред на мисли, ми минават лоши неща през главата. Ангренажият ремък ще бъде натоварен значително повече. Питах за усилен, нямало.

Варианта ми е да търся нещо от двигател помпа-дюза, или комън-рейл, надявам се там да е изчислен за по-големи натоварвания. Ама от кво ше да е това

Моя е 207зъба широчина 30мм, нещо...питанка се очертава???

Има за Кия-хюндай : 32мм 207зъба

Ето тука има каталог на контитеч, пита се кой да избера?

https://www.fugo.bg/bg/searchresult?number=CONTITECH+CT1015&analogueSearch=1&genericArticleId=&brand=CONTITECH&brandNo=31&name=ремък+ангренажен&articleId=CT1015&cookies_settings=3

Редактирано от loshdancho
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...