Jump to content

2.5tdi +360hp


Recommended Posts

  • Отговори 1,3k
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Преди 3 часа, kvm_88 написа:

Тия болтове са разтягащи се, за да се осигури еднаква сила на опън. Това няма как да го направиш на струг.

Търси за площадка на провлачване, ако ти е интересно.

Ясно е, че работят на опън в границите на еластичност. Ако се се подмени с по-якостен болт трябва да се увеличи и момента на стягане, за да бъде натоварен болта в неговите граници на еластичност. Имам момента на стягане на старите оригинални и момента на стягане на правените болтове(ако не бяха с намалена на 50% главите може би щяха да удържат)  Най-ми се ще да  си намеря  болтове със същия  профил и клас на якост 12.9. тогава ше ги стегна по начина по-който трябваше да са стегнати правените... И квото сабя покаже, че почва да ми писва

Редактирано от loshdancho
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не еластичност, а пластичност.

Това е една опростена диаграма.

%D0%A2%D0%B5%D0%BE%D1%80%D0%B8%D1%8F_%D0

По вертикала са ти напреженията (сигма), по хоризонтала са ти деформациите (епсилон). Въпросните болтове работят в пластична фаза, между букви "В" и "С" , където при нарастване на деформациите (разтягане в случая) напреженията не се променят. Ако вземеш други болтове, които не са предназначени за глава, ще работят в еластична фаза между "0" и "А" с неизвестни и неравни напрежения. В единия случай ще пренатегнеш и потрошиш главите, в другия ще текнат кат лейка :hilezh:

 

Реално диаграмата изглежда така

kak-se-opredelq-plastichnostta-na-metal-

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За радиослушател си мноо умен ве , е саа с тоя пост горе... ме караш да си режа вените Ли ве деева?

Изпадна нещо,...ама малко не виждам как ще влезне гайката, защото мястото е малко и ще опре в разпределителния вал.

И май единствения начин е да се махнат стоманените втулки в главата и да се ползват шайбите от комплекта на тяхно място.

https://www.darksidedevelopments.co.uk/products/arp-head-stud-kit-for-2-5-2-7-3-0-v6-cr-engines.html

 

IMG_20190914_134822-1200x1600.thumb.jpg.fae20781a99a03eec9be4620533cd95b.jpg

Редактирано от loshdancho
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Дане,пиши им на техническия съпорт на тия ако решиш да поръчваш.Винаги са точни и отговарят.И винаги отговорите им се покриват с резултата в действителност.Аз оттам съм взел всичко за моя проект и грешка нямат пичовете

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Има, кой да пише, един форумец с 2.5 е там и събира инфо яко,  Той ги и намери...

В него ми е надеждата. :)

Редактирано от loshdancho
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

9 hours ago, loshdancho said:

За радиослушател си мноо умен ве , е саа с тоя пост горе... ме караш да си режа вените Ли ве деева?

Спестявам ти поредното разочарование и потрошен железор ве.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

2 hours ago, Tonist said:

пиши им на техническия съпорт на тия ако решиш да поръчваш.

На какъв език, различен от български да им пише или гугъл транслейта е претърпял съществен напредък ? @loshdancho

:hilezh:

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Умреш да чоплиш некой деева, което не те прави по-интилигентен, даже напротив.:hilezh:

Редактирано от loshdancho
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Съгласен, може да са толкова, щото още не съм взел дискове. Там ще покаже.

Нали слагам всичко от олроуд, там шенкела  е  за 321,  обаче има две различни щанги. На еднта конуса е друг(по-голям), на другата  е  на различно място отвора за амортисьора, не е голяма разликата, ама си искам да стане като си трябва. На тия от урод си пише 4Z, на стандартното А6- 4B.

Кофти само нямам планките за бронята на жилото на ръчната... Кво ше мисля, че не се продават отделно. А, тоя смотляк, дето ги е пратил, не знае къде са тия планки...за да ги прати.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Правилно... подведох се по размерите на колегата по-горе, чугунени са но пак са на 2 вида, разликата е в предния долен носач, които са на 24.5мм и 21мм...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е аз го разбрах по трудния начин, подведе ме един приемчик в сервиз и обикалях една седмица да търся по магазините алуминиев шенкел 4Z7 :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

сватбата е далече,  сватовете утепаа младоженека...тоя автора, щом не пише, аз какво да коментирам.

Редактирано от Malkata bulka
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

НО иначе, се занимавах с щуротии без край. разглобих на ново главите  и им извадих подложните шайби под болтовете, защото поръчаните шпилки са с гайки високи 12мм и с шайба в полата 21мм, аз нямам толкова свободно място, та ще се наложи да си купя тънкостенни стоманизирани такива шайби, че иначе гайката при стягането ще се вкопае в блока.  Разглобих турбината за да я правя на вакум. Установих(както ми казаха) че геометрията работи на обратно и е на място не позволяващо монтирането на вакуум. Та се наложи шлосерска работа за да стане. Изпилих осморката, избих я и пробих на ново отвор от другата стана. Извадих втулката, на която лагерува остта на лоста и я набих в новия отвор,  заваряване на плазма с неръждавейка  на управляващия лост. Барнах една блокирала гт2052 и я обезкостих. Взех лоста за задвижването на геометрията(и там имаше подобно пилене, и избиване), че пасва точно по размери. Взех вакумният акуатор със стойката и разширих единия отвор радиално по стойката, наложи се и да я пилна малко за да легне симетрично на по-големия охлюв. Изработих и стопорен винт  като го сложих на една планка пак от неръждавейка и го заварих за стойката(че не ми се иска да се заварява по чугуна). Малко грозно стана ама работи безупречно.  Остана един празен отвор на средната част, навих му резба и завих един болт с дуфтхунга за да запуша дупката.

накрая след  десетки пробни сглобявания всичко проработи...(тука ми се получи доста след вторият път) ама май ще трябва да я пращам в Разлог, че нещо не ми харесват луфтовете и за настройка на геометрията с новия вакуум.

Oригиналната духалка gt2052  и хибридната gtb2260V(2268)

039136805.jpg

 

 

тук си правих експеримент със старите глави за да видя ще я бъде ли работата... като извадя шайбите.

039136802.jpg

 

Ето на колко разстояние ще минат гайките от вала,ползваната гайка има същата височина като поръчаните и е поставена под валовете на главите от BAU.

Имам цял 1.5мм отстояние...като сложа и подложна шайба от 0.5мм ще е цял милиметър...

039136789.jpg

039136788.jpg

 

039136797.jpg

039136791.jpg

039134591.jpg?r=0

Редактирано от Malkata bulka
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

стига вее, мани, че пак съм купил грешните части, тоя път от тебе....

Нема една с една тръби, за паснат на топлия охлюв на фланеца... имам  4фланеца и... муй...ше ти идвам на гости да ченчиме:lol:, че вече имам сичко  де не става на дуплекс.

Редактирано от Malkata bulka
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 И кво видя?:lol:

Това не е 1.8т та да има готови китове за всичко..

В света няма човек да е слагал шпилки APR  на тоя мотор, darkside казаха, че никой не ги е поръчвал за 2.5, а производителя ARP (щото там са правени по поръчка на дарксайд) в калифорния даже и не знае за тоя мотор. Питахме и там, даже им дадохме изисканите от мен размери, казаха, че имат с такива размери за..............хонда 1.8 или 1.6 . ама комплекта е 10бр и цената е 210$ + доставка, ддс и мито. та няма смисъл

Та смятай как си купувам частите. Шуменци ми обясниха, че не са правили такива болтове за BAU никога и ми казаха да внимавам много... е не се получи.

Дори Джуди(Серди) ми откза да портва главите, че не се знаело...

Съединител за 2.5 на 240мм няма, твърд маховик има само на валео в комплект с всичко, ама не държи, та и там трябва да се гради от Нула.

Турбината, дори в Разлог в  GR turbo ми казаха, че не може да се обърне геометрията, е обърнах я. Кво повече да обяснявам... всичко се мисли в движение, щото готово да шляпнеш без преправяне няма. Докато турбината беше 2мес. в шумен , си купих тръби и В-пайп,  обаче се оказаха няколко модела генерации при 3.0тди.

  Пружините се поръчваха през трети човек от Швейцария да се изработят, ама някъде по трасето някой забрави да спомене, че мотора е BAU  и са други, та бях неприятно изненадан като подсетих посредника, за разликите между едните и другите глави... Отговора беше:

- Ние никога не сме изчислявали и поръчвали такива пружини. Имахме данните на старите за АКЕ и поръчахме по тях

Сега ми стоят и отлежават и чакат някой с Ахх мотор да се навие да ги купи.

Редактирано от Malkata bulka
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...