Jump to content

2.5tdi +360hp


Recommended Posts

Радко каза да те питам какви пари взе турбината и от какво? 2260 ли е и гарет или ккк. Много поздрави от Радко, не знам казах ли. Ааа, Радко пита с вакуум или с моторче я управляваш.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 1,3k
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

В началото съм писал каква е турбината.gtb2260V от мерцедес 350cdi с топла част от 3.0тди (240кс.). Колкото е струвала толкова съм платил. Хибридизирана е на 2268, управлява се с вакуум, трябва да я пращам пак за настройка на хода на акуатора, защото аз си обръщах геометрията и акуатора също аз го слагах, ползвах оригинален от гт2052 даже лоста , който задвижва геометрията става точно от 2052  подробност е, че се изработва и упорен винт, че няма какво да ограничава лопатките от затваряне на 100%. Сега трябва да се качва на стенд точно за да се регулира хода и опората на лоста. И заради обърнатата геомеррия се налага местене на изходящия отвор за водата отгоре(има си тапа, която се разпробива и се навива резба и банджо болт) в стария отвор също се навива резба и се затапва с пробка Всичко е писано и снимано, ама кой да чете. 

 

Редактирано от Malkata bulka
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Защото тази е лагерна и развърта 10-15% по-бързо и я дават уж по-модерна. Колко е вярно, не знам, гледах клипове на сравнение между такава 2260 на втулки и лагреи...разлика има и то голяма в инерцията на лагерната. Хибридизирана е с билет перка с 11 лопатки и разстърган студен охлюв. В Пловдив един прави фланец за маслото и водата, мисля да взема готов, обаче не знам  как стои въпроса с жигшьора за дебит на восокото налягане(трябва или не).

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е лагерница без рестриктор ще тече, според мен. Виж оригиналния болт на мерцедеса, с доста малки дупки е. Ако можеш сложи такъв направо.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Няма как да го видя оригоналния болт, имам спомен, че там е хваната направо за блока(или за конзола) по подобие на 3.0тди с ККК.

Остава ми варианта да питам в GRturbo защото там съм решил да я давам за настройка.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 12 часа, Malkata bulka написа:

Защото тази е лагерна и развърта 10-15% по-бързо и я дават уж по-модерна.

Радко каза,  че и онази стига да разлетиш мотора на шрапнели. И пак според него,  тя е по-безопасна, защото пак според него, ако гониш максимума,  сваляш ресурса. Който ресурс всички знаем какъв е при 2.5  V6.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 9 часа, Malkata bulka написа:

Остава ми варианта да питам в GRturbo защото там съм решил да я давам за настройка.

 

Говорили сме по тая тема, но аз вече се разочаровах от GR и приключих с тях...да си имаш едно на ум. Хубавото е, че доколкото виждам ше им даваш турбината само за стендоване, така че би трябвало всичко да е ок.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 54 минути, Atlantis написа:

Радко каза,  че и онази стига да разлетиш мотора на шрапнели. И пак според него,  тя е по-безопасна, защото пак според него, ако гониш максимума,  сваляш ресурса. Който ресурс всички знаем какъв е при 2.5  V6.


Какъв е ресурса,  че ми е интересно?
То и с 2052 може да разлетиш мотора по принцип...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 2 минути, Vantage написа:

Говорили сме по тая тема, но аз вече се разочаровах от GR и приключих с тях...да си имаш едно на ум.

Аз съм с отлични впечатления от техен хибрид. Но ТК са различни и се експлоатират различно.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Едно от нещата, от които ме е страх, е да не сгъна биелите ако дойдат рязко нютоните търсих ковани биели...тц нема и ме е много яд, че вече затворих главите и няма връщане назад... ама това за биелите зависи кой и как ще пише софта(според мен). Турбината е такава, от която 400кс са постижими е определени условия, след хибридизиране, поне така ми казаха няколко човека Един финландец и шуменци. Има и един французин, постигнал е 370 с такава 2260 от ауди. Всичките карат със нормални бутала, които се оказват държеливи (имат стоманени вложки за подсилване). Най-ме е страх от пружините, че ги сложих по мой усмотрения... Всички обаче се оплакват от повдигане на главата с оригиналните болтове. Финландеца предупреди под 3000пб да е под 500нютона и да се намали горивото, бустта може да не се пипа, 

Дали ще се разлети или не...50/50. Финландеца кара  с голяма турбина и е на 2.4-2.6бара и не е имал проблем обаче нютоните му идват късно. При него обаче , всяка година се пилее мотора за ребилдване.  А аз до пролетта не виждам как ще се задвижи колата, че остават много работи за измисляне и купуване. Съидинитела си ми остава  невъзможен за изпълнение, за това което искам. За мапване и дино   също съм бос и нямам инфо кой може да се справи кадърно. 

Скоро разбрах, благодарение на @agstyles ( респект, че толкова ми помага и ми намери шпилките, а Джани, че ми ги купи... МЕРСи пак и ше пиеш вийски :) ) че има страшен рестриктор в интейка заради ЕГР-а.

Тръбата е съзнателно стеснена за да се създаде ефекта на дифузьор, чрез който да се засмукват изгорелите газове от егр. Тръба идваща от интеркулера се дели първо на две , а после на три и е даже с сечение наполовина от входящия И отвор за да се увеличи скоростта и намали налягането  при отвора на ЕГР.  При входящ диаметър на всмукателните колектори 38мм на тръба...там в стеснението е  около 20мм и започва след клапата за меко гасене и свършва чак при входа на егр.

За тия две неща става дума.

115817-CARCO-79979_1.jpg

1188600771540543649.jpg

 

 

 

Редактирано от Malkata bulka
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 4 часа, Atlantis написа:

Чакаме проекта да покаже. 

Уж викаш всички знаем пък ше чакаме да видим...
Ресурса зависи най вече от софта как ще се направи.
Както има по 300 коня с хибрид на 2052 и си се кара вече бая време, така има и на Мартин която си я караше всекидневка до скоро и минаваше над 30к км годишно без проблеми при над 300 коня... 

Има и няколко други в Англия дето се карат в рамките на 260-300 кончета на двигател даже без шпилки или по-здрави болтове, без нови колектори, без по-твърди пружини на клапаните. Даже си ползват стоковия интеркулер на allroad-a някои от тях...
 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това, че има такива мъченици,  си е техен проблем,  не наш.

Иии колкото и да припадат по тоя скръбен варел за отпадни течности,  самия факт,  че пука тунела сток, трябва да подскаже,  че какъвто и да е проект с него е временен. Особено с лаик като данчо.

 

Докато проекти на 1.8 т, 2.2 т и дори 1.9 тди, колкото щеш, ежедневни коли, по 300 коня,  карани с години. 

 

А твърденията като това как имало едни англичани или холандци,  ирландци или други нации, със склонности към леки опиати, да разказват такива небивалици,  са едно велико нищо, без линкове за доказателство. Тааа, много моля поредния трол с 20 мнения, да хване и да се скрие някъде.  Далеч и за дълго.

 

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мисля, че не си малък и достатъчно интелигентен, да си намериш клипчета, данни, и всякаква информация. Ако не можеш, значи ме опровергаваш. То на всички е ясно, че си почнал да засилваш 1.9  и искаш да се  почустваш малко  център на внимание.... и един загадачен такъъъъв.:hilezh: ма да знаеш, и 1.9 пати жестоко.  Разхлопва пистонни болтове дори сток, криви биели и чупи съединители. И е пърдялник в сапунерка на предно...НЕ, мерси, това няма да си го причиня дори да ми я подаряват. 

Саа надявам се да усещаш, че присъствието ти в тази тема дразни всички от сърце..и  да се почустваш излишен  е време. А момчето гора знае с пъти повече точно за 2.5тди и самия факт, че е решил да пише значи ще помага.

За блока си има причина...и лек, дошъл ми е на акъла. Точно в тоя момент, ама няма да го кажа докато не съм сигурен, че може да се изработи, това, което искам.

Та, има начин да се усили блока.

И за да не е напълно безсмислен тоя пост...

Да питам кои тампони ще препоръчате. Оригинални твърди, полиуретанови или ей тези(ма малко са солени)

https://silverproject.eu/product/transmission-mount-for-audi-b5-a4-s4/

А това са полиуретановите

http://www.polyurethan.me/audi5-115.htm

 

 

 

 

 

Редактирано от Malkata bulka
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 3 часа, Atlantis написа:

Това, че има такива мъченици,  си е техен проблем,  не наш.

Иии колкото и да припадат по тоя скръбен варел за отпадни течности,  самия факт,  че пука тунела сток, трябва да подскаже,  че какъвто и да е проект с него е временен. Особено с лаик като данчо.

 

Докато проекти на 1.8 т, 2.2 т и дори 1.9 тди, колкото щеш, ежедневни коли, по 300 коня,  карани с години. 

 

А твърденията като това как имало едни англичани или холандци,  ирландци или други нации, със склонности към леки опиати, да разказват такива небивалици,  са едно велико нищо, без линкове за доказателство. Тааа, много моля поредния трол с 20 мнения, да хване и да се скрие някъде.  Далеч и за дълго.

 

 

Дали са 20 дали са 1000 все там е работата когато са безполезни постовете а като гледам твоите са пълни с много полезна информация...


Нагледал съм се на великото 1.9тди кви мизерии стават като го понапънеш малко ама айде за 1.9тди лоша дума не може се каже тва е легенда :D .
Фактите са си че ги има проектите и се карат а 2.5тди ако не искаш да се задълбочаваш една турбинка разпръсквачи и настройка и може спокойно да караш 260-70 коня кола без да разбутваш останалото. Дори шуменци имаха подобни резултати със най-глупавия хибрид на база 2052 (56мм компресор и орязана турбина) и техните разпръсквачи. 

А да наричаш трол при положение че всичките ти мнения в тая тема са точно това не заслужава коментар даже.
Като искаш да гледаш резултати ето ти малко дино тестове къде Мартин е качваш в неговата галерия - https://evvk.1g.fi/kuvat/Diudi/dynot/ даже ако успееш да се оправиш как се борави със сайта може да разгледаш доста снимки...


Мартин кара с тея на silverproject даже са изработени по негова поръчка и в последствие ги предлагат вече в магазина им.

 

1.jpg

2.jpg

Редактирано от agstyles
Добавяне на информация
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ма не трябваше да му показваш...нека си троли, ние ще му се подиграваме.:hilezh:

Иначе за тия тампони... Мисля , че чак толкова не са ми нужни....надявам се.

Редактирано от Malkata bulka
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мале, мале, секта неинформирана, добре, че го продадох  тоя 1.9 тди преди време и се родих с друга марка.

 

Ма вие си тракайте тук на празен ход,  мен не ме притеснява особено вашето мнение,  ще се радваме напролет, като Дапчо напръска против комари на първия и единствен рън.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Относно биелите за 3.0 тди имаме опит при 1000 нм без никакви ядове. 
А за турбокомпресорите GTB2260VZK на ауди спуулва по рано от лагерното на мерцедес. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мерси за  инфото, което не е много хубаво...ама вече е късно. :)

По проекта излиза още един проблем, знаех го....ама си мълчах докато не му намеря решение.

Разпределителните валове (BAU)  не удържат на твърдите пружини и разпресоват , даже се пукат гърбици. За късмет, вече има плътни валове за BAU мотори и проблема мисля, ще се реши...срещу определена сума за нови валове.

Намерих един интеркулер от урод, и чакам още един, ще ги дам да ушият от  двата един. Излиза около 18л.  оригинал и няма да се преправя много по колата, защото ше се ползва и маска и от олроуд, сигурно и воден ако е различен. Също ще се ползва и топлообменик за гориворо от олроуд (с помпа и радиатор) и даже мисля да хакна втора кошница в резервоара и в нея да сложа подкачваща помпа. Има място при А6. Налага се да се изработват и тръбите на интейка...няма как да стане  грамотно иначе. 

В-пайп и термо-компенсатори...също чакат да ги мисля, че турбината едвам влиза на място и даже трябва да се повдигне с 2-2.5см.

Има работа до напролет...

 

 

 

 

 

Редактирано от Malkata bulka
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Първия и единствен мотор в света,  който съсипва сам разпределителните си валовете, преди още да е заработил. 

 

Очаквам подобаващо развиете.  Особено след като уж данчотЕ върви по вече утъпкана пътека, явно нещо куца в превода. 

 

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...