Jump to content

2.5tdi +360hp


Recommended Posts

Има човек за заварките, от мен се иска само да го скроя. Ще правя втори опит....ако и тогава не стане, ще се мисли.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 1,3k
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

 

Имаш ли човек в КАТ, та ти дреме на гърба? :hilezh:

Сериозно, звънни на човека да ти ги скрои и направи сам, той с това се занимава, не си губи времето за глупости.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В застой е. Щото Всички Чакаме плочата, после ще чакаме О-рингове на блока, ако се наложи сваляне на кратуните и евентуално  ми се ще да излязат ковани биели докато  е без глави.

Ама си мечтая само....

Въобще, чакане му е майката.:lol:

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Събирам инфо за фирми изработващи ковани биели. Давайте имена сайтове и т.н.

Да видя дали ще изскочи нещо.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не говоря да се конструират на ново. А фирми, които имат каталози, за някакво съвпадение . Рових  с гугъл, ама все малки. Основната шийка на вала е 58мм. Най-близките са на 2.7т 56мм.

Возя си две биели в багажника, цял месец и още не съм им свалил размерите.

Редактирано от Malkata bulka
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 8 минути, Malkata bulka написа:

 

Возя си две биели в багажника, цял месец

Докато ги возиш, за малко да тоталнеш погреба ве, момче!

https://fcp-engineering.com/en/131-audi-vw?page=2

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 15 минути, Malkata bulka написа:

Не говоря да се конструират на ново. А фирми, които имат каталози, за някакво съвпадение . 

В такъв случай - Цък Цък

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На 14.11.2019 г. at 14:01, GTX3071R написа:

Само където от това лято Данчо е в Италия

А дали си в течение със списъка от чакащи длъжници, дали е почнал да изплаща борчовете, че взеха да се натрупват и хората са нервни?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Слабо ме вълнуват хорските неволи, кой на кого дал/взел и т.н. Или с други думи всеки сам да се спасява и който има да взима, да намери начин това да се случи.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Разгледах....и не вяидях нищо. Всичко свършва на 57.6-58.6мм.

Ще им прилагам фатки на лично с компрометиращи въпроси....Демек, имате лЕ е'те такава биела, 6бр сакам.

Ама опървом трябва да сваля размереите, да направя чертеж(скица с плайнт...в което съм добър:hilezh:) с точно указание...е те тука- е, е те толко, а те там инакво. Та да не се излагам неподготвен. 

Мерси за линковете. :zustimm:

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Дее*а тоо трънлив, но отъпкан вече път.

Какво реши за болтовете, като няма да закачат валовете и така или иначе пак ще смъкваш тиквите, ще минеш ли на нормални?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ще ползвам пак ARP шпилките. Още един път. Така поне ме убеждават Емо и Спас. Че са страшно корави и няма проблем пак да се стегнат.

Валовете вече са плътни.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз също карам с ARP шпилки на главата, които веднъж са развивани и впоследствие пак стегнати. Дейсвията се разиграха преди година и половина вече и до сега проблеми не съм имал.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мдаа, леко ударих гредарта отново...дева и кутсузкия мотор...

Такова животно на дали въобще е произвеждано някога, за да се надявам да го намеря и купя.:wall:

 Та ще се наложи да си кара със заводските железа.

П.П. за  диаметъра на лагера...бягат ми някъде 0.05мм може би заради това, че не е стегната биелата. Та отвора може да е 61.6хх.мм,  че го меря с шублер, ама това не променя нищо.

960311275_.thumb.png.7bd10dd3c07e99e1c4815865bba71409.png

039186548.jpg

Редактирано от Malkata bulka
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добре де, оня с 3-те турбини с какви биели е? А финландците? Ако са със стоковите, нали бяха повече конЬове от тия, дето ти ще ги впрягаш?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 Всичко е със сток биели, бутала и  рядко болтове за главите, никой няма плоча. Всичките знаят, че повдига главите, едни слагат усилени болтове, други намаляват нютоните. Всички, знаят, че цепи блока, ама никой няма решение(все още) освен опити за слагане на плоча под жабата. Аз понеже вече реших...да слагам плоча и даже отворих мотора на ново, и щом е отворен, че сложа(Емануил от Перформанс 121 де, да си не помислите, че ще дълбая аз) рингове на блока. Тоест да предположа, че с два от основните проблема съм се постарал да се справя: Цепенето на блока и повдигането на главите. И мога да пусна конете още в ниското, ама ако сгъне биела в тоя случай...все едно нищо...бем ти и плочи, шпилки, и рингове. Нищо няма да помогне.

Страха ми е, че тая духалка развърта бързо и от ниски обороти(тихи така да се каже)...:hilezh:.

И искам да се подсигуря над 100%. Ама явно няма да ми се получи.

Редактирано от Malkata bulka
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 С тия плочи няма да има проблем да избухнеш и в тихите обороти 😀

 

Кой ще настройва или готови чипове ще метнеш ?

Редактирано от more
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 1 час, Malkata bulka написа:

 Всичко е със сток биели, бутала и  рядко болтове за главите, никой няма плоча. Всичките знаят, че повдига главите, едни слагат усилени болтове, други намаляват нютоните. Всички, знаят, че цепи блока, ама никой няма решение(все още) освен опити за слагане на плоча под жабата. Аз понеже вече реших...да слагам плоча и даже отворих мотора на ново, и щом е отворен, че сложа(Емануил от Перформанс 121 де, да си не помислите, че ще дълбая аз) рингове на блока. Тоест да предположа, че с два от основните проблема съм се постарал да се справя: Цепенето на блока и повдигането на главите. И мога да пусна конете още в ниското, ама ако сгъне биела в тоя случай...все едно нищо...бем ти и плочи, шпилки, и рингове. Нищо няма да помогне.

Страха ми е, че тая духалка развърта бързо и от ниски обороти(тихи така да се каже)...:hilezh:.

И искам да се подсигуря над 100%. Ама явно няма да ми се получи.


Тва 121 ми е познато от някъде ?!?
039186566.jpg

Хмм, някой те е отворил за правилните хора

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 16 часа, Malkata bulka написа:

Ще ме накараш да сложа колянов вал от 3.0 ASN  и глави 2.7т и разпределителни валове от 2.4 и да  го правя пияница. :lol:



Вече е решено !

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

НИщо не е решено, щеше да бъде, ако бях взел 2.7т. тука е невъзможна тая трансформация, че има разлика в блоковете и валовете 88(2.5тди) срещу 90градуса всички останали. Иначе не е лошо, като идея, ама ме съмнява да се получи.

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...