Jump to content

2.5tdi +360hp


Recommended Posts

Преди 1 час, krisaleks написа:

То тука НАСА трябва да се намеси. Не че нещо, но при 10градуса разлика в температурата, температурното ти разширение е 0,016мм в диаметър, къди ги търсиш тия 5 хилядни точност не ми е ясно. Ама явно има защо да се търсят 5 хилядни точност. 

Не четеш, търси се точност във височината, че 0.07 е върха , тоест пет хилядни  си е половин стотна, а самия ръб е 7стотни.

 

Нико, има още няколко фирми да питам, ама както върви....май, май.... ще се наложи да  се наемаш.:zustimm:

 

Швепшчооо,

 Обещавам, следващата ми кола да е такава....когато остарее достатъчно, че да я кормИм и нея.:hilezh:

Редактирано от janoar
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 1,3k
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ама същевременно не очаквай и да се случи нещо. Тоя форум е на командно дишане от поне две години и всеки момент може да му теглят щепсела! 

Ако намериш някой ценен контакт пиши си на тефтерче, че утре може да го няма вече..

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Почва да се заражда мисълта да направя ринговете с други допуски и размер на върховете.

 

 

Редактирано от janoar
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да беше купил едно размазано 3.0ТФСИ и да го беше сложил до сега в купето на душето... егати космическите технологии, допуски и материали

 

или направо 4.2, че го има в С5 като купе

Редактирано от BECKO
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 23 часа, NIKO написа:

Ако изтраеш четри месеца, ти ги прая за нула време.

Как и да го гледаш, много време си е за изтрезняване.

преди 27 минути, Онуфри написа:

И 3,0тди пак е оферта, като чета какво се случва.... Явно мазохист е меко казано за собственика ( без лоши чувства ).

Какво не му харесахте на 3.0 тди, отец Нафърфории, аа... така де, Онуфри?

Редактирано от Atlantis
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Напротив - хубав мотор си е, особено ако го сравниме с въпросния от проекта. Само с хибридно турбо и ремап, и ще е на светлинни години пред този проект като вървеж.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 12 часа, BECKO написа:

Да беше купил едно размазано 3.0ТФСИ и да го беше сложил до сега в купето на душето... егати космическите технологии, допуски и материали

 

или направо 4.2, че го има в С5 като купе

Трябва да ви стане ясно, че тоя мотор го правя точно поради тая причина, щото е куц. И няма да се откажа докато не го сглобя, пък тогава дори да се разпилее при паленето...ще знам, че съм опитал и дал всичко от себе си. въпрос на чест и гордост, така да се каже.

Иначе пътя за бързо Ц5 беше съвсем друг.

Блок от 2.7Т

вал от 3.0 ASN

Глави от 2.4/2.8 асматик

 ковани бутала и биели, намаляване на степента на сгъстяване

Плоча в картера има готова на еуроспек.

Рингове

турбини К04

челен кулер

съединител  с маховик от S2/4

и дюзи и отива над 600кс

Е може да се окаже, че трябва и  горивна помпа валбро 440, полиуретанови тампони за мотора, турбопътища, колектори, генерация, и други такива дребни врътни за още 2-3-4клв

 

 

 

И имам един жокер за това 2.5тди, скрит коз в ръкава.:hilezh:

Редактирано от janoar
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да ти кажа, че блока на 2.5 тди и 2,7т саа доста близки по конструкция и основните лагери са един диаметър, а един добър фрезист може да изправи блока от 88 на 90градуса и става 2.5 бензин... С горните благинки, даже съм сигурен, че ще станат и главите  от бензинова кола. Тоест ще имам подкован с две плочи и арп шпилки блок. на който мога да сложа бензинов вал и глави.

И да карам на метанол, като един познат с бърз петак...

Тоооо, той ме навиваше още в самото начало да мина на бензин с дизеловия блок...ама кой да слуша

Редактирано от janoar
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Човек го прави, на ръка, под лупа, на струг. И ножовете си заточва  под лупа.

За съжаление е с дискова херния на легло.

 

Редактирано от janoar
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Подхождам практически, поради невъзможността да се измерят каналите и точността от 0.005мм.

Почвам да смаятам по снимка...

1.20мм широчина на профила разделено на 3канала(два вътре и един разделен външно).

Тоест 3Х0.4мм=1.2мм

Също токлова са и дълбоки.

И излиза,  че каналите са дълбоки 0.3/0.4мм пиковете са широки също 0.3/0.4мм.

Ако сваля точността на 0.01мм дали ще има кой да се заеме....

Въпреки, че Човека ми иска едни размери...след като са непостижими...ще му направя по мой начин...и каквото излезе, че почва да ми писва. 

 

 

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да наистина, защо не сложите медни рингове?

Иначе имали някакъв положителен резултат при оффроудаджиите? Или ти обясниха, че щом те не могат и не разбират нещо значи е невъзможно да съществува и да бъде изработено;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Принципно става по много начини, с медни рингове, с фосфорен бронз, с неръждавейка, със стоманени, даже става с кръгли.

Може да се нареже канал в блока, в главата, може даже да не се реже, може да се направи накадка в главата и блока и да се ползва мек пръстен(мед примерно)

Всичко е въпрос на изисквания, възможности технология, сглобка, допуски.

На БМВ са рационализирали с тел от телоподаващо и копаят ръчно канал в блока, гарнитурата си остава, само се прищипва повече над телта. Казват, че държи. Казаха ми за медни рингове... и питах, уж било хипер дупер, за надуване над 5бара ама кой ще прави тия канали, само че в блока тогава. За да могат да се врежат в ринга.

На Скания има накатка на ризата и главата,    врязва се в гарнитурата и е така направено, че зъб влиза в междузъбие и прищипва гарнитурата.

Все още чакам офроудите да се решат да пробват. Промених размерите и допуските на своя глава, пък да видим.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 19 часа, janoar написа:

Подхождам практически, поради невъзможността да се измерят каналите и точността от 0.005мм.

Почвам да смаятам по снимка...

1.20мм широчина на профила разделено на 3канала(два вътре и един разделен външно).

Тоест 3Х0.4мм=1.2мм

Също токлова са и дълбоки.

И излиза,  че каналите са дълбоки 0.3/0.4мм пиковете са широки също 0.3/0.4мм.

Ако сваля точността на 0.01мм дали ще има кой да се заеме....

Въпреки, че Човека ми иска едни размери...след като са непостижими...ще му направя по мой начин...и каквото излезе, че почва да ми писва. 

 

 

 

Нещо май сметките ти не ми изглеждат ОК, колко градуса е това заостреното? Кои размери са сигурни виншния  и вътр. диаметър? 

Нещо такова ми изглежда по-достоверно: 

ring.jpg

Редактирано от @nTon
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

След като държах ринга в ръка, гледах го под лупа, снимах го и увеличавах снимката...

Мога да кажа, пе не е толкова сложно и точно колкото го  изкарват.

Даже хич не е такава космическа т3хнология. Да, наистина трябва внимателна ръка, работа под лупа ...ама 0.005мм е безсмислено, даже и 0.01 му  много.

Мисля логически.

Дори да има разминаване, а то неминуемо ще има.... то това няма значение, поради факта, че ринга се врязва в главата и потъва в нея. Дали ще потъне 0.2-0.3-0.4... е малко от значение.

Та профила на ринга, който държах е такъв:  три остри пика и три трапецовидни канала(единия канал е рязделен на 2 в двата края)

_/\_/\_/\_

Ринга е широк 1.78мм(да приема, че шублера лъже 0.02 и закръглявам на 1.8мм

Разделяйки профила на Три равни  части  се получава  по 0.6мм на канал и връх

_/\    _/\    _/\

Ако е на 55градуса, за да се вреже.

Излиза височина около 0.3мм на пик и широчина в основата 0.2мм и 0.4мм  разстояние между върховете.

И по технологията на @NIKO  ще стане ТОП, 

Бем ти точности и допуски....

Това онова...пука ми нали ще се ползва навлизане на върховете в алуминия за да се осигури херметичност.

Е, има едно но....

Майстора рече:

-После, ако ти се наложи да сваляш глава, отиваш на 0.5мм шлайф директно, за да махнеш каналите останали от ринга.:hilezh:

Сега остава да дочакам Морския да доплува  и да се моля, за попътен вятър.:hilezh:

Е, ако не съм намерил някой жертвоготовен стругар, да се раздаде, като за последно

Редактирано от janoar
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...