Jump to content

2.5tdi +360hp


Recommended Posts

Тигре имаш проблем с общуването, не всички форуми са като тук. Хората ти дават съвет, ти им се дървиш, нищо че не знаеш какво искаш. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 1,3k
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

@krisaleks 

Съвети и аз давам безплатно, :hilezh:

Мани тия мантри,  вярно получи се малко счупен крак, ама така е като вярвам безрезервно без да съм пипнап да разгледам подробно "скапания "ринг.

И само Нико се сети за какво става дума за технологията, начина и допуските.  РЕСПЕКТ!

Всички други се хванаха за това  каква точност, а не се замислиха технически.

Здраве да е, ще се прибера, ще променя чертежа и ще питам пак.

 

На 10.10.2020 г. at 8:14, NIKO написа:

Тия 5 хилядни просто ги забрави, на такъв детайл, тоя допуск по височина е абсолютно нелогичен, не че не може да се постигне, ама три пика с "височина" седем стотни, едва ли ще се "забият" някъде. Ако целта е осигуряване на херметичност и ако другата повърхност е алуминий, на тоя пръстен се правят няколко и близки един до друг канали на 55 градуса, с дълбочина към 4-5 десети.

Сега ако правача е монтирВал много такива и е проиграл тия размери на практика, така може, търкалцата са елементарни за изработка.

Пссле почва дрямата с гарнитурата, трябва.

Да се реже от "азбест" и да е  с диаметри по ринговете, с дебелина колкото само да уплътняване маслото и водата.

Ама до тая мъка още не съм стигнал.

Уж има фирми  дето ги режат, по старата... а аз не да нямамам стари гарнитури...останаха 4 смачкани  още преди да е  запален мотора.:hilezh:

Редактирано от janoar
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако нямаш издълбани легла в блока, какво ще гарантира правилното позициониране на ринговете?  Също така как ще вземеш размер за отворите на гарнитурата без да си фиксирал ринговете? 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В блока се прави канал за да легнат и да се фиксират 0.5-0.7мм.(специално тези трябва да влезнат 0.7мм за да стане степента около +17)точно на мястото на което ляга  запресовката на гарнитурата. Даже блока е даден   и чака.

Ама първо пръстените трябва да са налични,  за да се прави канала точно за тях, че там е смятана и степен на сгъстяване и ще има после олеле.

 

Редактирано от janoar
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Душегуб тунек дей.😆

Колко е вярно , че тая гад повдига и дюзите като се надуе и почва да пуска от дифтунхите...ме наплашиха и ....

Подсилих шпилките на дюзите с 8мм двустъпална шпилка. Че в главата няма място за по-голям диаметър.

За късмет не се оплалвам от алуминия, а от разтягане на оригиналните шпилки заради двете планки за стягане на дюзите

За което се наложи да разпробия петите(там цяла технология направих за да ползвам дорник и не се измести отвора)  и планките.

Е, за малко да се  скофти процеса, че искаха да затягат валовете, ама с разкарване на отвора за  шпилката...сглобката си получи "технологичната" хлабина и валовете се въртят  без забележка.20201018_142844.thumb.jpg.ad8f9f283f005decfe097e8f34ea2fdf.jpg20201018_143104.thumb.jpg.c721deb2d0c221ffe7ac3a83728442e6.jpg

 

Редактирано от janoar
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Целтта...

Всичко почна с добри намерения.

Ако се справя с подковавнето както искам... единствения лимитатор ще е турбината. Е и биелите и буталата...😆

А тая е за 360... ако се насили  над 2.5бара и повече. Ще бутне с мъки 400, ама няма да е за дълго.

В разлог GRтурбо ми каза:

-Ако искаш да я имаш не да дуй над 2 бара. В дизел +300 ги напъват на 3бара...

Тъпото е, че вече има gtb25ххVKLR която  хибрид е за 450кс.

Ама не ми се занимава пак да обръщам всичко.

За допълнителни горива...NOx, етанолова инжекция, пропанбутан(течна фаза)

Сърби, ама не се решавам нещо.

За момента стругарите са ми болка

Мислих, мислих и измислих това.

 

20201018_192944.thumb.jpg.0d21e4efb7de9941731099e082ebdc7e.jpg

Редактирано от janoar
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това си мислех и аз, докато припука твоя проект нови технологии излезнаха... Не знам какви са тея нерви, които имаш.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 21 минути, Audi V6 написа:

Това си мислех и аз, докато припука твоя проект нови технологии излезнаха... Не знам какви са тея нерви, които имаш.
 

 

Щом ти го казваш това за нервите  :) , Данчо е нечовек !

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 21 часа, janoar написа:

Душегуб тунек дей.😆

Колко е вярно , че тая гад повдига и дюзите като се надуе и почва да пуска от дифтунхите...ме наплашиха и ....

Подсилих шпилките на дюзите с 8мм двустъпална шпилка. Че в главата няма място за по-голям диаметър.

За късмет не се оплалвам от алуминия, а от разтягане на оригиналните шпилки заради двете планки за стягане на дюзите

За което се наложи да разпробия петите(там цяла технология направих за да ползвам дорник и не се измести отвора)  и планките.

Е, за малко да се  скофти процеса, че искаха да затягат валовете, ама с разкарване на отвора за  шпилката...сглобката си получи "технологичната" хлабина и валовете се въртят  без забележка.20201018_142844.thumb.jpg.ad8f9f283f005decfe097e8f34ea2fdf.jpg20201018_143104.thumb.jpg.c721deb2d0c221ffe7ac3a83728442e6.jpg

 

Като знам какви звуци издава това като работи и ме избива на агресия!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

:hilezh:

Преди 2 часа, jovcho написа:

Добре де, я си представете , че един ден я събере и всичко тръгне, като от завода.

 

 

 

 

Не можете нали :hilezh:

 Тука целта е, да е по-добре от колкото в заводa...., 

Преди 2 часа, Atlantis написа:

Като знам какви звуци издава това като работи и ме избива на агресия!

Поне не трака като като някой 1з или афн...:hilezh:

преди 42 минути, audi+ написа:

Време е вече, не можеш  да предвидиш всичко. Проблемите и решенията ще дойдат след изпитанията.

Проблемите са ясни, има един/двама постигнали по 380-400кс  от тоя мотор. Та от там гледам какво са сдробили и уж се подсигурявам.

 

 

Тааа, днес бях в https://avto-engineering.com/

Наеха (как се наемат..:hilezh:)се да изработят ринговете.

Ще ги правят по най-сложния начин,  ламарина, лазер, фрези, шлайф...т.н.

Което не ми е проблем, стига да станат. Обещаха за първата седмица на другия месец.

 И да ви кача снимки от един друг проект с тоя мотор, на финландското момче с трите турбини в каскада...търсещо 500кс.

90637917_3211948212172594_8792774326748184576_o.thumb.jpg.c3f552534148a8cf2f20bc8a04f9c895.jpg120928202_3781839011850175_2362170756833654799_o.thumb.jpg.d82ea4af03fb8bf9c06a25c5523355ff.jpg

 

 

 

Редактирано от janoar
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

27 minutes ago, janoar said:

:hilezh:

 Тука целта е, да е по-добре от колкото в заводa...., 

 

 

 

Абе не е като да са ти поставили висока летва, ама как да го кажа, не си Стефка Костадинова :hilezh:

 

Но приятната страна е, че след всяко затишие ни изненадваш с нова перверзия :lol:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 23 часа, janoar написа:

Поне не трака като като някой 1з или афн...:hilezh:

 

120928202_3781839011850175_2362170756833654799_o.thumb.jpg.d82ea4af03fb8bf9c06a25c5523355ff.jpg

 

 

 

Бе аефеня с биели от 1з избучА некОлко стотин километра вече, па и на Спас гледам проекта е на дино в момента. Таааа не знам...

А като гледам тая карантия нагоре, мисля, че само за алпака и заварките за нея трее въртиш между Брашов и Капъкуле цяла година. И накрая па ше си ги пресметнал наобратно.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Шпек, знам ти задния намек.:hilezh:

А тия двамата  разбойници горе...освен да ме амбицират, друго не постигат.:flipoff:

 

Редактирано от janoar
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...