Jump to content

2.5tdi +360hp


Recommended Posts

  • Отговори 1,3k
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

1 hour ago, janoar said:

Само не знам, ако запали...кво Че ви праим:hilezh:

 

То може и да запали, въпроса е колко милисекунди ще работи преди да се разлетят чаркалаци във всички посоки.

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 7 часа, jovcho написа:

Ще запали бе, ама с една туба А95 :hilezh:

След тва има по-голема вероятност да го продаде, само трее се обади на Митко Пожара от Троянъ :hilezh: 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Годината е 2029 или някъде там, никой не ги брои след пандемията през 2020. В запустялото хале влезна Дапчо, насочи се към полу-оглозган скелет на някогашно Ауди А6. Седна на седалката с мазния гашеризон, "майната му после ще я чистя, само да запали веднъж" си помисли той, държейки ключа с напукани ръце имайки към половин кило грес под ноктите. АСС, контакт и стартера се връща на работа след десетилетие почивка, но той си остава единственото живо нещо под капака. "Ш, Ш, Ш, теееба б, б, б, оклука " изпсува на глас и със завидна рутина взе един парцал, напои го с бензин и го пъхна във въздушния филтър. Стар и безотказен похват, който беше научил от пребиваването си в ДАП10. АСС, контакт и бууум, през ауспуха излизат всички цветове на дъгата. "Малко плете обороти, ама ще улегне" помисли си той...

 

продължете по свое усмотрение :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ега ток те тресне от некоя бубина, пробила  без време...:lol:

 Кога газта ти обеднее и стопиш бутало на  говнотора се сетиш за това ти разказче, и представяйки си ухилената ми физиономия, която ще направя разбирайки този срамен факт от твоя таен живот.:hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 18 минути, vladi написа:

Бастун, на бензин от бедна смес кОпа бутало, на газ и да обеднее ще спре да върви :lol:

Ма он откъде да знаа, като е нафтаджия по рождениЙ.  Е имАл е краткотрайни срещи с разни Хлопели, ма злите езици разправят че резервоара е бил пълен и на дапчо му останало само за намери подходящият ключ или меча лапа и да дава газ😂 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

аее я се шийте и не ми разваляйте идилйката с подробности....Разбиратори.:hilezh:

И това въобще не е важно,  ако искате да знаете, освен, че ше ви бъде сипано в най-неочаквания момент.:lol:

И все пак е по-добре от това - да си купиш опел  без да искаш...:hilezh:

 

Редактирано от janoar
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Знам вее, ама сега квото и да стане, ще мисли, че е заради клетвата...което си е "жест на добродетел" от моя страна все пак.:lol:

 

 Вчера си взех вала и буталата от Доброславци, сега ще търся точен до 0.001кг кантар да ги меря, дали са в допуска от +/-1гр и ще комплектувам с подходящите биели, да се намалят до минимум разликите.

вала е прав, за моя радост.

Обаче в Сливен  са бавняри, ...имало 50блока преди моя и май няма да имам късмета преди празниците да почна да събирам. деева

Редактирано от janoar
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Или да караш Ренде по принуда :hilezh:
Не забравяй, че то върви с една папка протоколи, ако случайно не успее да спре някъде [emoji23]

Sent from my Pixel 3a using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 3 часа, jovcho написа:

Или да караш Ренде по принуда :hilezh:

но пък имам най-скъпия душегуб, а дори още не е в движение.

 

И все пак се надявам горният фактЪ, да ме причисли по, малко към горната каста на собствениците на скъпи автомобили. все пак имам и скъп автомобил и друг в движение.:lol:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Една от причините за разлитане отстранена...:lol:

 

Или по-друг начина казано...Толкова за немската точност... 7грама разлика между биелите и 6гр. между буталата. По закона за всеобщата гадост бяха сглобени на обратно с 7-8грама разлика  в сглобено положение.:steinigung:Тъй като буталата са вече пилнати и няма леви-десни, а само предна -задна част,  са взаимозаменяеми, бяха окомплектовани според грамажите им(най-леката биела с най-тежкото бутало,и обратното).

Въпреки това,  за Един грам съм извън нормите(+/-1гр допуск  реално се получи 1422гр/1425гр), и се чудя дали да взема да сменя тази биела или да я "пилна" в някоя не натоварена част 1гр.

Или да я подменя с друга( в незнайно състояние).

Приемам смислени съвети.

133728301_1090294678084684_752371608178303576_n.thumb.jpg.5c4fc45418b41d03fcaabfffdf6af340.jpg133714096_3538488092937517_5311580316702523831_n.thumb.jpg.294aea08fbf03d436576290b55fcaf5e.jpg133356246_3670705959680244_3688504714592537901_n.thumb.jpg.921d5027a70abbdb8628a3ff3c72680c.jpg133572557_988915338303224_5359175418792145498_n.thumb.jpg.6969c3d72a67bb1dfa6f746566ed6ec4.jpg

 

 

Редактирано от janoar
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мерил съм  всяка биела по 4 пъти на един кантар(даже си инсталирах транспортир на телефона за да нивелирам масата), като гледам равновесното положение да дойде в  центъра на кантара, после я въртя на 90градуса и така 4пъти,(360грдуса) стойността  е осреднена, везната показва +/-1грам разлика според мястото на биелата на кантара. Но тази си е по-тежка явно. +7гр разлика от най-леката. 771гр-778гр

Тука се вижда, че са мерени напълно окомплектовани, буталата  и биелиите са сухи.

 

 

Редактирано от janoar
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Според мен разликата е незначителна. На котвата ми имам такава разлика в теглото, не съм се занимавал да я коригирам. Тогава един шлайфист ми каза, че допуска е 15 грама, та я събрах така. Гоня 70х. км оттогава, нищо не е излетяло :lol:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На палавата осемдесятка ли?:rolleyes:

Мисля, да пробвам да премеря болтовете на биелите, ако имам късмет, ще има някой с 1грам разлика, колкото ми е нужно(буталата са номерирани и по снимката знам кое от кой цилиндър колко тежи). По-бруталния вариант е да меря пистонните болтове и да разменям, ама не ми се занимава пак два часа  да меря, като на щанда с ваксините...:lol:

П.П.

Тука след спукания тунел, съм наплашен и искам да си е възможно най-най... за да се"презапася" от към такива дисбаланси.

Редактирано от janoar
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Играй си, но си помисли: 

- коляновия вал дали е с баланирани шиики? Той дори и на цяло не е балансира, ама няма значение. 
- съединителя балансиран ли е?
- не знам с какъв маховик си, ама дали и той е балансира? 
- Демферна шайба? 

 

Последните две трябва да са балансирани, ама кога? 

ПП- Американските осмаци се балансират по интересен начин. Ако ти е интересно виж как се прави при тях и помисли по въпроса. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Коляновият вал е балансиран(има следи от пробиване), въпроса е с какъв допуск на дисбаланс е излязъл от завода(даже и балансиращия вал имам спомен, че имаше "дупки от баланс")

Съединителя ще се балансира, (в комплект с маховика)прави се по поръчка(ама не знам кога) ако не аз собственоръчно ще си го занеса за баланс. До колкото знам и там е +/-1грам допуска.

Някога съм учил, че масата, която се движи надолу(бутало+биела+шийката на вала), трябва да бъде равна на масата , която се движи нагоре(противотежестта на вала)  иначе  се появява сила  действаща в посока на движение  на по-голямата маса, която расте с оборотите, може да доведе до вибрациЙ, които пък да попаднат в резонанс... При V-образните мотори се добавят и противотежест за да се изравни  вибрацията(силата породена )  от ъгъла между цилиндрите(формулите пак  не помня).

Та тука вече си имах драма с разцепен тунел(при сток мотор), та се стремя да избегна това отново въпреки, че ще се надуе двойно и оборотите ще превишават максималните. мисля да са над 5200-5500.

Та всяко намаляване на дисбаланса е добре дошло.  :)

П.П.

Даже си мисля, че и ремъчния демфер е с баланс. Ама и да не е, ми даде идея да го занеса и него на баланс.

П.П.П.

Даже ми хрумна как ще намаля дисбаланса с тоя грам в повече... просто ще пилна по 0.5мм болтовете на биелите я предния край. Имам стари болтове и мога да го отиграя много точно.

 

 

Редактирано от janoar
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

1грам от всякъде може да го вземеш, но сам каза- Масата на бутало+ биела+ шиийка на КВ, тлябва да е равно на противотежестта. Ти сигурен ли си че като им изравниш масите, няма да навредиш защото масата няма да отговаря на противотежестта? Пак ти казвам, ако искаш да си толкова прецизен, намери къде правят динамичен баланс (май така се казваше). 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

няма в България  кой да направи такова нещо на колянов вал, или аз не съм чул никъде. Питах на едно място и казаха само маховици.

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...