Jump to content

2.5tdi +360hp


Recommended Posts

  • Отговори 1,3k
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Честита нова година! Желая успех на всички и най-вече на автора и проекта му!!

Аз лично си пожелавам през 2021 да спрат да ни занимават вече с вируси, ваксини и щуротии. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мерси, и на теб за много години. Пристигне ли блока, веднага се заемам да сглобявам, че вече почва да ми писва.

От нямане какво да правя, смених и повдигачите с нови, и стана първия душегуб в световен мащаб със сменени валове и повдигачи още преди да е запалил:lol:

Интересното е, че изглеждат като за АКЕ въпреки, че на размер са като за BAU... 32.6м височина. Ква е таз работа...

 

134828231_1273864489741409_7462513737565074942_n.jpg

134839833_1101205323684041_6094058475114674261_n.jpg

Редактирано от janoar
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хидравличен повдигач за АКЕ 420 0082 10-

 
външен диаметър13,00 мм
височина36,00 мм
Хидравличен повдигач за BAU 420 0222 10-
 
външен диаметър12,00 мм
височина32,70 мм

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

С кое ГНП ще бъде колата /триплунжерното 106 е/ ,егр ще го премахнеш сигурно а клапата за меко гасене и ел. клапана за егр.

 

Другия въпрос е с кой комп си /дали има кодировка за ръчна кутия и 4x4/ нали колата беше автомат.

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И сега защо питам , егр ако не се изключи правилно /досега в БГ не съм виждал правилно / няма да има точния аванс и n75 е муден /турбото пренадува ./а колата се прави на лимита и ще има едни пикове от близо 3-3,5 бара на турбото .

Та карантиите дали ще издържат дългооо

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Егр е махнат отдавна, клапата за меке гасене  си отива също, има направена тръба  v-pipe. С трубуталната помпа съм. АКЕ мотор, има го същия и ръчка, би трябвало да може да се прекодира на ръчка.

Това за повдигачите го знам.  Говорех, за конструкцията, на BAU, е с тънко стебло повдигача,...уж, ама моите са  със стебло като на АКЕ. Точно като втория  420 0222 10

Това ми е странното.

С теб ли говорих преди време по тел,  ако не се лъжа, беше я направил 340кс

Редактирано от janoar
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Малко остана. Ще те имам в предвид, ама трябва да се пазари и дино, да се надуе тая гад както искам.

Пък ако се разлита...нека , поне ще има  хартийката с15сек слава...

Редактирано от janoar
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

GTB2260V подкачваща помпа от 3.0тди 300лчас(поне толкова показа 5л/мин) мисля я даваха 3-бара, редукционен клапан 1-1.5бара си има на  филтъра.

 

Редактирано от janoar
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Всичко е писано, главата е портвана, пружини от 3.0asn, колекторите са правени нови с диаметър 2×38мм, валовете са сменени заради по-твърдите пружини даже са разпробити и петите на разпределителните валове за 8мм шпилки,  слагам рингове на блока за да не повдига главата, разреждам мотора до около16-16.5 степен на сгъстяване, челосани са даже и буталата. ARP шпилки за главата и основните лагери,  плоча в картера и в жабата. Поръчков съединител от R8 с поръчков маховик. Дюзите са +90% някъде ги пишат и +99%...кое е вярното. Не знам. Кулера е от два стокови 18л, 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По този начин му припомням какво е направил с мотора и турбото трябва да е поне gtb25 или gtb30 или холсет.

Иначе се чудя за какво прави всичко .

С gtb2568 на 1,9 pd мотор на 2,5-2,7 bar реално налягане и достатачно гориво разпъва apr болтове.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тряба ти голяма турбина /повече дебит въздух при по ниско налягане /защо мислиш на M50 с трите турбина голямата е такава и при Ауди 326 hp голямата е такъв размер .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

17 minutes ago, Nasko25Tdi said:

Иначе се чудя за какво прави всичко .

 

и той отдавна се чуди защо, защо?!?! :hilezh:

поне ме радва, че е стабилка и не се отказва!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Знам,  като  я взимах тая лагерница нямаше за нея нищо, сега излезнаха  хибриди на нейна база за по 450кс (то реално се ползва само средната част)и ме е страшно яд. Ама за сега остава тая, че вече ми е над 1700лв и става само за мен, толкова е магерена.

Въпреки, че с такова лагерно турбо и хибрид на база gtb2260vzk има доста 3.0тди с по 360-380-400кс .

Няколко човека ме убеждават, че ще бутне +360кс, пък да видим, ако не се разлети скоропостижно техниката може да се сложи в последствие и по-голяма и метанол и lLPG.   Нека тръгне пък тогава.

 

Редактирано от janoar
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На 4.01.2021 г. at 12:54, Nasko25Tdi написа:

И сега защо питам , егр ако не се изключи правилно /досега в БГ не съм виждал правилно / няма да има точния аванс и n75 е муден /турбото пренадува ./а колата се прави на лимита и ще има едни пикове от близо 3-3,5 бара на турбото .

Та карантиите дали ще издържат дългооо

Държат учудващо добре, моята е с такава нескопосана настройка в момента и точно това се получава с пиковете ама вече 10к км няма проблеми поне от към карантии... Давайте предложения за мапер.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...