Jump to content

2.5tdi +360hp


Recommended Posts

В багажника за баланс.:hilezh:

Днес си поръчах ангренажен ремък от кия 207зъба 32мм  гейтс powergrip. Срещу 207 зъба 30мм на 2.5тди. 

Сега ще скочите... Споко има резерв от широчина на всички зъбни колела, ще се вмести. Профила е еднакъв.

Даже са поръчани  клапаните за масло в жабата и клапата(мембрана) в сепаратора на картечните газове, която предпазва от силен вакуум създаден от турбината, която изсмуква масото от картера. 

За късмет  я няма тая мембрана. А моята е скъсана. И това беше една от причините за висок разход на масло.

 

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 1,3k
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

нали ти казах, в багажника за баланс.

 Търся тази мембрана и не успявам да я намеря..21 в схемата, била спряна от производство.

Някой да помага

a4-6493.png.17131c1b61aa05f65e3a99dc5c6666a6.png

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За ремък 207/32 в началото 2,5 тди са били с такъв и после го заменят с 207/30 .

Аз имам , поръчах си за моята кола да я сменям.

Мембраната в БГ не съм виждал някой да я сменя.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Евала колега следя темата с интерес .Да попитам само колегите с 2.5 смятам да сложа на 2.5 АКЕ 180 коня който е глави направо с валовете от 163 коня BDG като ми казаха че си пасва всичко само трябвало да е на едно с главата защото само валовете нямало да стане да се прехвърлят на моята глава .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 4 часа, pe4katdi написа:

Евала колега следя темата с интерес .Да попитам само колегите с 2.5 смятам да сложа на 2.5 АКЕ 180 коня който е глави направо с валовете от 163 коня BDG като ми казаха че си пасва всичко само трябвало да е на едно с главата защото само валовете нямало да стане да се прехвърлят на моята глава .

Става всичко, само трябват болтове за  главите на BAU  и и разбира се  подходящите по дебелина гарнитури, пази си старите, че има едни перфорации, които показват дебелината.Иначе рискуваш да срешнеш буталата и клапаните. Препоръчително е, при смяната да обслужиш новите глави:  водачи, гумички, пасване клапани, шлайф.

 

Преди 10 часа, Nasko25Tdi написа:

За ремък 207/32 в началото 2,5 тди са били с такъв и после го заменят с 207/30 .

Аз имам , поръчах си за моята кола да я сменям.

Мембраната в БГ не съм виждал някой да я сменя.

 Ама ремъка от Кия не стана... различна е големината на зъбите,  от там разстоянието между тях и от там сигурно и дължината.  само където го купувах, не ляга  равномерно в зъбите на ангренажното колело. Отделно, че има разлика в самия профил на зъбите.

Мембрани има няколко, ама все стари,   ако не се намери нова, ще слагам стара. То се вижда, че няма от къде да се поръча.

Реално тая мембрана играе ролята на PCV клапан и ми е важна.

Днес ми се обадиха от ЗИГ Сливен,  днес са почнали блока,  до края на седмицата ще  е при мен, и надявам се другата седмица да почна да събирам.

Не можах да намеря подходящите по дължина болтове М7Х1 10.9 клас на якост.... В Евроболт имат, ама е 8.8 , което е даже по-малко от оригинала,  а ми се иска 12.9.

Идеи от къде да се намерят?

 

 

Редактирано от janoar
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мерси!

Явно,че  ще се поръчват явно от някъде. Най-лесното ми беше магазин, ама и магазините ни едни магазини...

Редактирано от janoar
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Днес ми се обадиха от ЗИГ Сливен, готов е.  В петък го бяха качили на масата и се обадиха за доуточнения, днес вече е готов. В петък-събота почва интересното.:D

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 9 часа, OvivO написа:

бате, бате, намери супер бърза камера, за да можем след това да гледаме на super slow-motion първото палене 

По същия начин и американците са затиснАли втория си ядрен опит с хиляди тона железария, които въпреки слоумоу камерата, не са успели да заснемат, как излитат някъде до орбитата на Марс. Та така и тук май !:hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...