Jump to content

2.5tdi +360hp


Recommended Posts

Някой може ли да каже размерите на това нещо?..., че ми се насълзиха очичките.

https://www.ebay.com.au/itm/2003-10-Ford-6-0-6-0L-Powerstroke-High-Performance-H-Beam-Connecting-Rod-Set-ARP/202308956506?_trkparms=ispr%3D1&hash=item2f1a8db15a:g:NTQAAOSwx95a8zu-&enc=AQAEAAACUBPxNw%2BVj6nta7CKEs3N0qWA8FeauLzkAjjmQXepFbxLa4Hl0YqjXw%2Bky3mDny28QqsPU0fXJgkljnj%2Fcdyzup1mBHjbEvulOnSdPyGK6dRu8e2sW7dkTW%2BOzhfLzgyjqUeJWEz60tscjDzU1YPwvXYYKp9lw65KZBMCi%2F69JEDP5n%2BsI4iaIEHdaPFYIK7zwN7mw5Mn%2B%2FNGPfRVEC%2BwFeCaZju1rY0I0tdcEGK3MulLqOSSMCodt9VmG5c8r39S6enN87P1XtmbtA03hJdGBmt7vYvZA94LalS8EmGO%2BcW8XQvcIVAJeOd0UGxobbkiMiqJWwCQQ1P%2BNoCVeQDL%2FxQprmsEImeL2rBc3BB7%2FnZZj2HD%2Beic8o6iEts31p1OwvK7JJDGxk8XU7QakouZYnrqOl6uqOsPFa1O1HVh3Dz1kfQef2rZzFZ%2Bla0PWfs0Gsc4Kny15A5Blr%2FPQZ2FaTpaDd2RgucBuhMig8CMEnnG911dcxHToCaUYlgPBsjLEOhiT8nWeKkPkWGOOUHndwel8YEraUfVQzUi%2Bi4NmRcak88grbN194A3I1%2BCC6mVr0pYHa8PGbhtH6d0E54wo1yj%2BSu7cnWNpdR61SDoVrgEuhTIJLEXaL9bglkSb47FOr3jDi0z8Jp4QQWpjWNAFqMPAdzznez3WUj1l2gVKSepnrv3pyh5y%2FSqpfC1RPs5kpYl4v%2B6wYr7K8UjlcmZgVT4mkxVqsanHgDQJd7yzJ2VafZ%2BTvjOJYAkGZjLBSf9nZQBvWvX%2FzUIgJHznV3s6zc%3D&checksum=2023089565065f5e230249a24b7ea260447d23e20d9c&enc=AQAEAAACUBPxNw%2BVj6nta7CKEs3N0qWA8FeauLzkAjjmQXepFbxLa4Hl0YqjXw%2Bky3mDny28QqsPU0fXJgkljnj%2Fcdyzup1mBHjbEvulOnSdPyGK6dRu8e2sW7dkTW%2BOzhfLzgyjqUeJWEz60tscjDzU1YPwvXYYKp9lw65KZBMCi%2F69JEDP5n%2BsI4iaIEHdaPFYIK7zwN7mw5Mn%2B%2FNGPfRVEC%2BwFeCaZju1rY0I0tdcEGK3MulLqOSSMCodt9VmG5c8r39S6enN87P1XtmbtA03hJdGBmt7vYvZA94LalS8EmGO%2BcW8XQvcIVAJeOd0UGxobbkiMiqJWwCQQ1P%2BNoCVeQDL%2FxQprmsEImeL2rBc3BB7%2FnZZj2HD%2Beic8o6iEts31p1OwvK7JJDGxk8XU7QakouZYnrqOl6uqOsPFa1O1HVh3Dz1kfQef2rZzFZ%2Bla0PWfs0Gsc4Kny15A5Blr%2FPQZ2FaTpaDd2RgucBuhMig8CMEnnG911dcxHToCaUYlgPBsjLEOhiT8nWeKkPkWGOOUHndwel8YEraUfVQzUi%2Bi4NmRcak88grbN194A3I1%2BCC6mVr0pYHa8PGbhtH6d0E54wo1yj%2BSu7cnWNpdR61SDoVrgEuhTIJLEXaL9bglkSb47FOr3jDi0z8Jp4QQWpjWNAFqMPAdzznez3WUj1l2gVKSepnrv3pyh5y%2FSqpfC1RPs5kpYl4v%2B6wYr7K8UjlcmZgVT4mkxVqsanHgDQJd7yzJ2VafZ%2BTvjOJYAkGZjLBSf9nZQBvWvX%2FzUIgJHznV3s6zc%3D&checksum=2023089565065f5e230249a24b7ea260447d23e20d9c

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 1,3k
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Weight 20 lbs
Dimensions 12 × 5 × 2 in

Тези, или нещо друго те интересува :).

Пиши им направо: sales@dkengineparts.com, имат и телефон ама... ;).

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Намерих от друго място,  73мм е отвора за биелата. Голямо е.

Но, от няква друга американска V8 може и да....мечтиии.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Като нищо тоя тежък път е отъпкан отдавна отвъд океана. Само чакат да ги питаш.

Взимаш Пацо и една вечер след прилична порция кървави бургери и две 3 литрови кофи с  Жак, отваряте пряка телефонна линия с ADX Флорънс в окръг Фримонт, където по последна информация е квартирата на множество твои колеги-специалисти в бранша.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На ‎21‎.‎11‎.‎2019‎ г. at 16:02, GTX3071R написа:

В такъв случай - Цък Цък

Някой има ли отзиви за частите които предлагат? Цените са подозрително ниски: https://www.maxpeedingrods.com/Audi-A4-B7-2.7L-V6-K04-53049880025-53049880026-Pair-Turbo-Turbocharger.html?year=2000&carmake=Audi&carmodel=S4

Извинявам се за въпроса в темата на колегата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хм, поне има надежда. :)

https://fcp-engineering.com/en/29-custom-order-h-beam-steel-connecting-rods

Редактирано от Malkata bulka
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

да ве, ама пише... Note: Minimum order quantity - 24pieces.

намерих други подобни...надеждата ми е, че с корекция при добър стругар (направо в Сливен)може и да станат.

https://www.maxpeedingrods.co.uk/For-Nissan-Patrol-Safari-Civilian-4-2L-TD42-Y60-Y61-W40-Connecting-Rod-Rods.html

Дължината е с 1мм по малка, ще разреди точно компресията, отвора за пистонния болт има два варианта 28 и 30мм(28мм ми е точен) отвора за биелния лагер е  59.97мм при мен е 61.65 (сигурно позволява да се вземе по 0.7-0.8мм на стена за да стане 61.6хх мм). Широчината не я дават, ама предполагам не е проблем да се намали на фреза. В горната част също трябва да се вземе под ъгъл за да влезе в буталото.

Обаче никой не може да каже дали ще опрат в блока.. ама като се знам какъв кърък съм.:lol:

За това ще има допитване до вещото лице.

Редактирано от Malkata bulka
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

O.K.съгласявам се веднага(ставаше дума, че при мен са широки биелите 20мм в долната част, тия са за редови мотор и сигурно са доста по широки). Даже съм сбъркал големината на отвора за пистонния болт...при мен е 26мм на тия е за нисан  28мм, с друга бронзова втулка  ще стане работата...

Даже им писах на китайците:hilezh:

Дали ще могат да направят корекциите.

Редактирано от Malkata bulka
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това  по ингилийзки ... smetam znaesh, razvivam se.:lol:

До вчера си пишех с финландци, а днес вече  китайците не ми стигат.

Редактирано от Malkata bulka
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На 1.12.2019 г. at 21:34, Malkata bulka написа:

Това  по ингилийзки ... smetam znaesh, razvivam se.:lol:

До вчера си пишех с финландци, а днес вече  китайците не ми стигат.

Добре,  че хората измислиха видео конферентните разговори,  че да продължи съществуването на международното жестомимично общуване.

 :D

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Стига вее, на мен ми се реве.:lol:

Показах на Емануил кво съм намерил.... Показа ми проблемите, възможността да станат други биели е ....може би само ако са асиметрични. Иначе има голяма вероятност да опрат в дъното на жабата и маслените дюзи.

Преди малко се возих в душгуба на  @agstyles

С турбина гт2559, 1.6бара налягане и дюзи / рзспръсквачи босио +60%. Доста добре е в сравнение със сток. И тласъка е....като 2.7т сток, според гъзомер. 😜

 

 

Редактирано от Malkata bulka
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 4 часа, Malkata bulka написа:

Преди малко се возих в душгуба на  @agstyles

С турбина гт2559, 1.6бара налягане и дюзи / рзспръсквачи босио +60%. Доста добре е в сравнение със сток. И тласъка е....като 2.7т сток, според гъзомер. 😜

 

 


Т.е. 2.5 космос напред душегуб е , колкото 2.7БТ сток

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Турбината  е от рено 3.0дси не е нещо уникално, не е хибридизирана. Налягането и не е максимално възможното,  което може да постигне.  За момента е на 1.6.  може да се надуе до към 1.9бара  тогава вече би трябвало да има разлика.  Но при сток колектори и болтове за главите... Всички изпатили казват над 250кс  да не надува и под 3000об да е под 500нютона. Оначе се попиляват колекторите и духа гарнитури.

От това, което видях.... Промяната при душегуба е, че не умира безславно на  2500-3000об  и да почва да тъпче жално. Сега си държи 1.6бара от 1500оборота до 4500 което за ежедневна кола си е супер. С вложения от 150лв за турбина(отговаря на стоковия Vpipe) и 5-600лв за разпръсквачи,  един кулер от B8 и няколко тръби...  вдигаш от 150(афб)на 230- 250кс. 

За повече вече трябва трибутална помпа от 180кс колектори друго турбо болтове за главите, съединител. Не става само с разспръсквачи и кулер.

.

 

Редактирано от Malkata bulka
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 10 часа, eic-idimitrov написа:


Т.е. 2.5 космос напред душегуб е , колкото 2.7БТ сток

Да речем, още не е настроена че няма кой и я тормозя аз със помощ от по-разбиращи хора.
Така или иначе на мен целта ми беше да докара колкото 2.7 всичко друго е бонус.
Но това е от най-леките и лесни конфигурации реално няма промени по колата и най вече като бюджет 
Турбото е на Т25 фланец и пасва директно, евентуално със 1-2см подложка ще пасне по добре но и така се събира, далеч не е лагаво както всички разправят за тая турбинка, но може би идва от това че все на 1.9 са я слагали но дори там има full boost преди 3к оборота. 
Водата не се получи да я вържа както исках, по идея на Данчо да се ползва тръбичката на блока но няма достатъчно налягане и си трябва помпа та кара без водното охлаждане. Може да се ползва сток downpipe със преходен фланец, но препоръчително да се направи нов.
Челен кулер сложен, сравнително лесно се правят турбо пътищата при 2.5, аз сложих от 3.0BiTDi благодарение на @bolid_auto , но реално едно китайче 550х230х63 пасва идеално, малко се реже пак гредата де но пътищата могат да се направят така че да се запазят халогените.
Разпръсквачите тряа се ползват дюзи от АКН и подобните новата ревизия на босио не пасва на AFB дюзи нищо че като модел за това се води, дигнати са на 260 бара и си държи оборотите на място идеално. Честно казано сигурно и на 240 щеше да е ок но не ми се вадят и да тествам.

Реално има три промени (като при allroad кулера може да се спести, ако е a6 просто се слага от  allroad тестван е и държи до 250 без проблеми) и настройка и колата става доста по-приятна за каране, след тея експерименти даже може да се направи още по-лесно.
В предвид че босиото аз го взех 600 но вече са малко по-скъпи, има вариант от фирад за по 50-60лв/бр и стигат до 280 коня, има турбина от ивеко която е 2260 но с по-малък вал и т25 фланец без водно охлаждане. Варианти доста но се откриват като почнеш да тестваш кое как става защото явно хората не знаят, а тез дет знаят не казват :D.
 

Редактирано от agstyles
добавяне на линк
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А, аз мислех, че си относително досаден, ама всичко е въпрос на гледна тОчка.:hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 7 часа, more написа:

До къде стигна с плочките 😀

чакам ги, като жешкиО леб   в събота сутрин.:lol:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...