Jump to content

2.5tdi +360hp


Recommended Posts

  • Отговори 1,3k
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Дайте ги тези напомпани душегуби да ги видим. Гледам по клипчетата само чужди коля, няма една българска. Доктореца едно време пуска някакви клипчета на напомпани дизели 300+ по беге пътищата правени от тях и даваха абсолютно същите времена на 80-160(доколкото си спомням) като стоковата ми ес4-ка, която влизаше в авариен режим и главите бяха -4/-11 градуса. Не знам колко вървят, но ще ми е адски интересно да ги видим на живо тези еднорози на беге пътищата, известни като 300+ коньови душегуби.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 8 часа, Todor_1 написа:

Какво стана с проекта ?

Лети...финансово като изтребител.:hilezh:

Аааа, Боби, не с лошо, чекай да тръгне, че има неща дето идея нямам как ще се случат: съединител и мапване, сигурно ще излезат и "малките неща" с които ше отрепам месеци.

Колата  все още се разглобява, днес пращам  мерцедесовата турбина за ребилд и хибридизирне. 

Има да се слага задно магаре, спирачки и окачване и диф.

Главите трябва да ходят на проверка, блока трябва да се челоса, трябва да се сменят и болтовете на лагерите на биелите и вала.

Кривата круша ми е много далеко, да седна под нея на сенкЯ.:hilezh:

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)

О.К. :)

 

Получих малко шуменски части (CPC Disel Nozzles).За късмет, болтовете леко трият в разпределителният вал. Една идея, може би като се стегнат няма да опират, ама няма да рискувам, ще ги метна на стругар да им вземе 1мм, от ъгъла на главата на 45градуса :)

IMG_20190720_111032-600x800.thumb.jpg.e04a842f390b80de084d47efe3d08e26.jpgIMG_20190720_111041-800x600.jpg.cd4a8d0b64648cf87f7a37908d01c2ac.jpgIMG_20190720_111051-800x600.jpg.2990ce399396a41fead4e89930fa0bb5.jpgIMG_20190720_111147-800x600.jpg.e85e4fdeef75957c9f90a35780ef314c.jpg

Редактирано от loshdancho
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Голяма любов ти е тоя душегроб. Няма ли да е по- здраво, умно и може би на една цена, да се сложи 3,0д СР със автомата в Алл купе? 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)

Колкото излезе. Като не стигнат, ще се додават.

Мотора е разхвърлян, утре ако има време ще дам блока за проверка и челосване, евентуално и много лек хонинг ако е възможно. Другата седмица ще дам и генерацията да видят какво може да се измисли, проблема ми е меките връзки между турбината и генерацията. Пружините за клапаните ще ме забавят много, може би месеци...

Видях да се предлага  готов фланец за отичане на маслото и водата точно за гтб2260вклр, ще го диря. Трябва да се преправя входящия маркуч за маслото на турбината, минава ми мисълта да махна топло-обменика и да хакна един маслен радиатор от скорости с вентилатора в ляво пред казанчето за чистачките.Вода за турбината ще взема от блока, има извод за изтакане.

Ей тия дреболиите ще ме побъркат...

Редактирано от loshdancho
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)

Да де, ама какви трябва да са, там има параметри, които ги определят технически?!

Е, това не знам... 

Като се обадя кво да кажа....сакам спортни пружини за клапани  на душегуб. Ще ми се смеят от сърце. За туй се доверявам на хора дето са правили и знаят какво да поръчат.

Блока е вече в шлайф базата, коляновия вал също.

Има много работа и по купето,  има S-кови  задни спирачки, 269или 288мм не съм ги мерил, ама ги оглеждам разликата е в действието на механизма на ръчната....май, че ги напазаря.:hilezh:

Трябва да слагам и конзолата с педалите, да преправям контактния ключ, да слагам калниците от юрода, Кога че свършим...дано е преди да  завали снего.

@more, къв кеф, сичко е на страх, дали ще стане... И после като ме разминеш с осемдесятката със спойлера....има'а бръшем сополе до другата коледа....брей мноо се наема туй жУвотно, сигурно дебита му е в точните стойности.🤔:hilezh:

 

преди 7 минути, loshdancho написа:

Да де, ама какви трябва да са, там има параметри, които ги определят технически?!

Е, това не знам... 

Като се обадя кво да кажа....сакам спортни пружини за клапани  на душегуб. Ще ми се смеят от сърце. За туй се доверявам на хора дето са правили и знаят какво да поръчат.

Блока е вече в шлайф базата, коляновия вал също.

Има много работа и по купето,  има S-кови  задни спирачки, 269или 288мм не съм ги мерил, ама ги оглеждам разликата е в действието на механизма на ръчната....май, че ги напазаря.:hilezh:

Трябва да слагам и конзолата с педалите, да преправям контактния ключ, да слагам калниците от юрода, Кога че свършим...дано е преди да  завали снего.

@more, къв кеф, сичко е на страх, дали ще стане... И после като ме разминеш с осемдесятката със спойлера( дето му бях намерил клиент):hilezh:....има'а бръшем сополе до другата коледа....брей мноо се наема туй жУвотно, сигурно дебита му е в точните стойности.🤔:hilezh:

 

 

Редактирано от loshdancho
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 6 часа, loshdancho написа:

@more, къв кеф, сичко е на страх, дали ще стане... И после като ме разминеш с осемдесятката със спойлера....има'а бръшем сополе до другата коледа....брей мноо се наема туй жУвотно, сигурно дебита му е в точните стойности.🤔:hilezh:

 

 

 

Е това е интересното дали ще стане ее :)

Спорно е, ако изпусна старта след това ще имам нулева видимост :)

 

Ти сметна ли твоя дЕбит ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не се коси ,ако не стане от първия път обикновено не става от втория.

"Просто открих 10 000 начина,по които нещо не може да стане"-Томас Едисон

Провала ни води към успех.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нова чуденка ми излезе, меките връзки на генерцията преди Vпайпа... Нещо им нямам доверие на оригиналните, а други не намирам.

Идей?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не се казва мека връзка, ами компенсатор. Струват около 80/100лв в зависимост от размера и не са за всеки, не всеки може да ги направи кадърно. Ако са под напрежение се пукат. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз заради това съм свалил всичко  и ще го нося при човек в комплект с едни стари глави и Vпайп. За да може да фиксира всичко в работно положение и да хване всички ъгли  и дължини по старата сглобка, ама кажи това магазинче, дето ги дават тия компенсатори...Другото е лесно.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Hydromark- Варна, тук са ми правили. НО издържа 3/4 месеца. 


ПП - Само глави няма да свърши работа, ще трябва да му занесеш блок с монтирани глави и местоположение на турбина.

Редактирано от krisaleks
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абе има моменти в които всичко е при тях, премълчаваш и се съгласаваш за да стане на момента :D А на друго място не съм виждал да продават такива компенсатори, или поне не се сещам. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...