Todor_1 Публикувано 19 Юли 2019 Доклад Share Публикувано 19 Юли 2019 Какво стана с проекта ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ghostdog Публикувано 19 Юли 2019 Доклад Share Публикувано 19 Юли 2019 Дайте ги тези напомпани душегуби да ги видим. Гледам по клипчетата само чужди коля, няма една българска. Доктореца едно време пуска някакви клипчета на напомпани дизели 300+ по беге пътищата правени от тях и даваха абсолютно същите времена на 80-160(доколкото си спомням) като стоковата ми ес4-ка, която влизаше в авариен режим и главите бяха -4/-11 градуса. Не знам колко вървят, но ще ми е адски интересно да ги видим на живо тези еднорози на беге пътищата, известни като 300+ коньови душегуби. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
loshdancho Публикувано 20 Юли 2019 Автор Доклад Share Публикувано 20 Юли 2019 Преди 8 часа, Todor_1 написа: Какво стана с проекта ? Лети...финансово като изтребител. Аааа, Боби, не с лошо, чекай да тръгне, че има неща дето идея нямам как ще се случат: съединител и мапване, сигурно ще излезат и "малките неща" с които ше отрепам месеци. Колата все още се разглобява, днес пращам мерцедесовата турбина за ребилд и хибридизирне. Има да се слага задно магаре, спирачки и окачване и диф. Главите трябва да ходят на проверка, блока трябва да се челоса, трябва да се сменят и болтовете на лагерите на биелите и вала. Кривата круша ми е много далеко, да седна под нея на сенкЯ. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
more Публикувано 20 Юли 2019 Доклад Share Публикувано 20 Юли 2019 Като стигнеш до съединителя кажи, имам джокер Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
loshdancho Публикувано 20 Юли 2019 Автор Доклад Share Публикувано 20 Юли 2019 (Редактирано) О.К. Получих малко шуменски части (CPC Disel Nozzles).За късмет, болтовете леко трият в разпределителният вал. Една идея, може би като се стегнат няма да опират, ама няма да рискувам, ще ги метна на стругар да им вземе 1мм, от ъгъла на главата на 45градуса Редактирано 20 Юли 2019 от loshdancho Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
krisaleks Публикувано 20 Юли 2019 Доклад Share Публикувано 20 Юли 2019 Голяма любов ти е тоя душегроб. Няма ли да е по- здраво, умно и може би на една цена, да се сложи 3,0д СР със автомата в Алл купе? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Passi Публикувано 20 Юли 2019 Доклад Share Публикувано 20 Юли 2019 Аве и апаратчето ли е шуменско.😀 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
k.vasilev Публикувано 20 Юли 2019 Доклад Share Публикувано 20 Юли 2019 Баси изтребителя ще стане от душегуба или поне цената ще е като на изтребител. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
P_PETKOV Публикувано 21 Юли 2019 Доклад Share Публикувано 21 Юли 2019 @loshdancho смятал ли си на какви пари ще стъпи засилването на душето така ориентировочно? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
KCV Публикувано 21 Юли 2019 Доклад Share Публикувано 21 Юли 2019 Е добре де, всички пари са си негови или поне една част от тях. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
more Публикувано 21 Юли 2019 Доклад Share Публикувано 21 Юли 2019 (Редактирано) Добре, че нямаше поръчки за душета ... 😀 Редактирано 21 Юли 2019 от more Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
loshdancho Публикувано 21 Юли 2019 Автор Доклад Share Публикувано 21 Юли 2019 (Редактирано) Колкото излезе. Като не стигнат, ще се додават. Мотора е разхвърлян, утре ако има време ще дам блока за проверка и челосване, евентуално и много лек хонинг ако е възможно. Другата седмица ще дам и генерацията да видят какво може да се измисли, проблема ми е меките връзки между турбината и генерацията. Пружините за клапаните ще ме забавят много, може би месеци... Видях да се предлага готов фланец за отичане на маслото и водата точно за гтб2260вклр, ще го диря. Трябва да се преправя входящия маркуч за маслото на турбината, минава ми мисълта да махна топло-обменика и да хакна един маслен радиатор от скорости с вентилатора в ляво пред казанчето за чистачките.Вода за турбината ще взема от блока, има извод за изтакане. Ей тия дреболиите ще ме побъркат... Редактирано 21 Юли 2019 от loshdancho Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
more Публикувано 22 Юли 2019 Доклад Share Публикувано 22 Юли 2019 Кеф цена няма 😀 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
@nTon Публикувано 22 Юли 2019 Доклад Share Публикувано 22 Юли 2019 Добре ве Данчо, тее пружини не могат ли да ги направят тук, в БГ има производители на пружини и то не лоши?! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
loshdancho Публикувано 22 Юли 2019 Автор Доклад Share Публикувано 22 Юли 2019 (Редактирано) Да де, ама какви трябва да са, там има параметри, които ги определят технически?! Е, това не знам... Като се обадя кво да кажа....сакам спортни пружини за клапани на душегуб. Ще ми се смеят от сърце. За туй се доверявам на хора дето са правили и знаят какво да поръчат. Блока е вече в шлайф базата, коляновия вал също. Има много работа и по купето, има S-кови задни спирачки, 269или 288мм не съм ги мерил, ама ги оглеждам разликата е в действието на механизма на ръчната....май, че ги напазаря. Трябва да слагам и конзолата с педалите, да преправям контактния ключ, да слагам калниците от юрода, Кога че свършим...дано е преди да завали снего. @more, къв кеф, сичко е на страх, дали ще стане... И после като ме разминеш с осемдесятката със спойлера....има'а бръшем сополе до другата коледа....брей мноо се наема туй жУвотно, сигурно дебита му е в точните стойности.🤔 преди 7 минути, loshdancho написа: Да де, ама какви трябва да са, там има параметри, които ги определят технически?! Е, това не знам... Като се обадя кво да кажа....сакам спортни пружини за клапани на душегуб. Ще ми се смеят от сърце. За туй се доверявам на хора дето са правили и знаят какво да поръчат. Блока е вече в шлайф базата, коляновия вал също. Има много работа и по купето, има S-кови задни спирачки, 269или 288мм не съм ги мерил, ама ги оглеждам разликата е в действието на механизма на ръчната....май, че ги напазаря. Трябва да слагам и конзолата с педалите, да преправям контактния ключ, да слагам калниците от юрода, Кога че свършим...дано е преди да завали снего. @more, къв кеф, сичко е на страх, дали ще стане... И после като ме разминеш с осемдесятката със спойлера( дето му бях намерил клиент)....има'а бръшем сополе до другата коледа....брей мноо се наема туй жУвотно, сигурно дебита му е в точните стойности.🤔 Редактирано 22 Юли 2019 от loshdancho Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
@nTon Публикувано 22 Юли 2019 Доклад Share Публикувано 22 Юли 2019 Аха, е ако имаше поне 1бр при теб... Здраве да е, продължавай напред! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
more Публикувано 22 Юли 2019 Доклад Share Публикувано 22 Юли 2019 Преди 6 часа, loshdancho написа: @more, къв кеф, сичко е на страх, дали ще стане... И после като ме разминеш с осемдесятката със спойлера....има'а бръшем сополе до другата коледа....брей мноо се наема туй жУвотно, сигурно дебита му е в точните стойности.🤔 Е това е интересното дали ще стане ее Спорно е, ако изпусна старта след това ще имам нулева видимост Ти сметна ли твоя дЕбит ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
audi+ Публикувано 23 Юли 2019 Доклад Share Публикувано 23 Юли 2019 Не се коси ,ако не стане от първия път обикновено не става от втория. "Просто открих 10 000 начина,по които нещо не може да стане"-Томас Едисон Провала ни води към успех. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
loshdancho Публикувано 23 Юли 2019 Автор Доклад Share Публикувано 23 Юли 2019 Нова чуденка ми излезе, меките връзки на генерцията преди Vпайпа... Нещо им нямам доверие на оригиналните, а други не намирам. Идей? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
krisaleks Публикувано 23 Юли 2019 Доклад Share Публикувано 23 Юли 2019 Не се казва мека връзка, ами компенсатор. Струват около 80/100лв в зависимост от размера и не са за всеки, не всеки може да ги направи кадърно. Ако са под напрежение се пукат. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
loshdancho Публикувано 23 Юли 2019 Автор Доклад Share Публикувано 23 Юли 2019 Аз заради това съм свалил всичко и ще го нося при човек в комплект с едни стари глави и Vпайп. За да може да фиксира всичко в работно положение и да хване всички ъгли и дължини по старата сглобка, ама кажи това магазинче, дето ги дават тия компенсатори...Другото е лесно. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
krisaleks Публикувано 23 Юли 2019 Доклад Share Публикувано 23 Юли 2019 (Редактирано) Hydromark- Варна, тук са ми правили. НО издържа 3/4 месеца. ПП - Само глави няма да свърши работа, ще трябва да му занесеш блок с монтирани глави и местоположение на турбина. Редактирано 23 Юли 2019 от krisaleks Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
NIKO Публикувано 23 Юли 2019 Доклад Share Публикувано 23 Юли 2019 Баш пък тия "профита" от хидромарка намери да му предложиш. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
krisaleks Публикувано 23 Юли 2019 Доклад Share Публикувано 23 Юли 2019 Абе има моменти в които всичко е при тях, премълчаваш и се съгласаваш за да стане на момента А на друго място не съм виждал да продават такива компенсатори, или поне не се сещам. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
loshdancho Публикувано 23 Юли 2019 Автор Доклад Share Публикувано 23 Юли 2019 Мисля да разгледам какви са на 3.0тди. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване