Jump to content

2.5tdi +360hp


Recommended Posts

Бааа, още не е ръждясАл от стоенето ли бееее?[emoji38]
Намазал го е с оръжейна смазка, все пак ще стане убиец душето[emoji41]

Sent from my Pixel 3a using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 1,3k
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Затворили са ковчега, че го копат начи скоро тоя покойник.:hilezh:

Ама като гледам липсват болтЕтА, та може да е учебна ситуацията и смъртта е само тръпка в очакване .105921360_299462614427635_6926376960568280727_n.thumb.jpg.0ba00250090c49f5ac5aed5c3d3e2eb0.jpg106444768_2362370730723561_3991813086940917801_n.thumb.jpg.d4542afc25133acf9da7c98c1975ae6c.jpg106401020_3091151054254824_1074649867248477019_n.thumb.jpg.75a3f403a9d37d13894318bc4d9ee986.jpg

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 weeks later...

Магарето е сглобено всички дължини, отстояния и проблемни точки установени, предвидени корекции, покупки и добавки. Пробата успешна.;)

#тренирамси

 

vber_изображение_2020-07-12_17-42-02.jpg

vibe_изображение_2020-07-12_17-42-02.jpg

0-02-0a-7119dd1a9370c77831eb2a241ae63a0c589594b7cc790f7dae5d02e98732b91a_75b342a4.jpg

Редактирано от janoar
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ааа, в купе 2 тона..  не очаквам много

 

И това е проба, няма още рингове и съединител...не са готови

С

Редактирано от janoar
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Някой ползвал ли е тая вата

https://deatrade.eu/Високотемпературна-керамична-вата-550°C-до-1300°C

Идеята ми е да изрежа плънка и да подложа  вътре в термощита за да го запълня следвайки профила му и  да спра циркулацията на въздух покрай колекторите, защото  тоя щит е пълен с отвори и ще изолира  като капла  от балканче. 

 

 

 

Редактирано от janoar
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 16 часа, janoar написа:

 

Наса в космическата совалка Колумбия. Резултатите са достъпни в гугъл.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не виждаш ли, че на снимките е  без кобилици, даже клапаните са махнати, ще го правя двутактов, за по-сигурно...😆

Кажи саа за ватата, знам, че знаеш. Ще върши ли работа и дали ще се запали ако потече маслоот капаците и се напои.

Редактирано от janoar
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Чакай сега, ти за какво наля един двустаен в Младост, да тече от капаците ли ? :hilezh:

Температурата на самозапалване на маслото е около 500*С, демек изцървиш ли колекторите положението ще стане "Хюстън имаме проблем" :hilezh:

Това ако тая вата държи на 1300*С, че това си е юнашка температура.

Виждал съм стопена стъклена термо лента на едри капки, все едно беше мокра.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 Това е друго нещо, мерсиМ.

Все се надявам маслото да не стигне до колекторите, ама знае ли се.

Барах една подкачваща помпа от 3.0тди, мерих  я, 5л за минута. Доволно, ще помпи  хем за мотора хем да прехвърля. Барнах един б6 2003 със система за подкачване и стандартна помпа, кормих му веднага  разпределящият клапан с прилежащите шлаухки и след порядъчно изрязване на кошницата  наврях помпата от 3.0тди в душгубската кошница. След като сглобя и монтирам всичко, сигурно ще трябва и да взимам или обучавам едц-то да я управлява като подкачваща помпа. 

Заварчика дето први кулера ме отсвири... не му се ,анимавало с щуротии. И сега търся аргончик дето може да.лепи хартия с горелката.

 

Редактирано от janoar
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не му се вижда края, дева, остават маховика, специални двустъпални нитове за да се хванат дисковете към главинката, самата главинка да се изработи с външната част като на R8 и шлици за  2.5ди(01Е). Едни планки, които държат огледалото. Мътна и мъчна.

Ринговете  не са почвани, а за тая горната плоча под жабата,  е доста трудно даже някой да си помисли да я прави, че ще трябват цпу фрези дето могат да копират в мащаб. Ужаст и тъга. 

И докато чакам, се появиха на пазара турбини колела  25-ци за всичките vzk, vklr, ctd, gtb, 20хх 22хх и ги дават за 420+кс...и ми иде да си отхапя от ... че няма за трети път да я нося да я кормят тая духалка(моите59-60 отваряния не се броят)

https://m.facebook.com/VipPerformanceTeam/?notif_t=page_post_liker_invite&notif_id=1594756069442667&ref=m_notif

 

 

98268638_149236746660739_4730282052723671040_n.jpg

Редактирано от janoar
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

Преди 4 часа, vladi написа:

 напиши едно завещание на някой

И с какъв предмет, по-точно?  Имаме ли годен обект вече? :hilezh:

Да се чете : какво ще завещае?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 1 час, jovcho написа:

С една турбина, дюзи и кулер до сега да си втрътнал 10к. Па като измяука блока сменяш и газ, и без това имаш три. Хем по-евтино, хем в движение :hilezh:

Това е тъжната истина. 

Преди 1 час, Atlantis написа:

 

И с какъв предмет, по-точно?  Имаме ли годен обект вече? :hilezh:

Да се чете : какво ще завещае?

Ако стане ще рискувам да се иизправя срещу всяко едно 1.9тди,  :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 9 часа, janoar написа:

Не му се вижда края, дева, остават маховика, специални двустъпални нитове за да се хванат дисковете към главинката, самата главинка да се изработи с външната част като на R8 и шлици за  2.5ди(01Е). Едни планки, които държат огледалото. Мътна и мъчна.

Ринговете  не са почвани, а за тая горната плоча под жабата,  е доста трудно даже някой да си помисли да я прави, че ще трябват цпу фрези дето могат да копират в мащаб. Ужаст и тъга. 

И докато чакам, се появиха на пазара турбини колела  25-ци за всичките vzk, vklr, ctd, gtb, 20хх 22хх и ги дават за 420+кс...и ми иде да си отхапя от ... че няма за трети път да я нося да я кормят тая духалка(моите59-60 отваряния не се броят)

https://m.facebook.com/VipPerformanceTeam/?notif_t=page_post_liker_invite&notif_id=1594756069442667&ref=m_notif

 

 

98268638_149236746660739_4730282052723671040_n.jpg

Нещо такова ли търсиш?

 

 

0-02-05-dbd464a3dfb9e8a7fbb2d67415b9aa7c2a9eae04a499308694efd06359e4d04b_b30986ea.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

добре, то е късно за това, но какви бяха очакванията от проекта, колко да се повиши мощността и радостта от шофирането? Или не резултатът, а пътят бе важен :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...