Jump to content

2.5tdi +360hp


Recommended Posts

Мисля да разредя мотора с ринговете, въпреки, че клапаните са вкопани няма много ефект.

Та общо взвто трябват ми 17/1степен на сгъстяване или премерено в цифри 2см³ да добавя към камерата като повдигна главата. 

Гарнитурата ще е азбест, уплътняват ринговете. На прословутия бмв/космос  3.0д е 17/1, на 1.9арл150  е 18.5...на афб е 19.5, само на БАУ май беше 18.0

Та диря 2куб. см. На цилиндър обем.

При диамерър 78.3

 

Редактирано от janoar
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 1,3k
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Нека вади,  въпроса е колко време. Има доста случай на строшени мотори и с по-малко.

Дарксайците изкараха над 450- от 1.9.

Както и да е,от това, което ми е поопадало всички се стремят към 17.  на БМВ мотора е куче и е 17, там ми е отправната точка и TDI  форум, където са се мъчили да я свалят на 17 на едно поло, за да го надуят още. Както и да е, решил съм да я сваля и ще го направя.

Редактирано от janoar
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 month later...
Преди 23 часа, jovcho написа:

Колега, движи ли се проекта?

Движи се ,  даже се мести....в различните ъгли на халето.

И почва леко да ми писва от чакане..

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 month later...

Блока е вече при NS cuatom parts за изработката на горната плоча,  ще се сваля блока на размер за да може двустъпална и да влезне като втулка вътре. Стигнах чак да Разград Дружба АД,  за тия рингове, че няма кой да ги стърже. Като чуят 0.005мм допуск и без аксиално и радиално биене от неръждавейка и се отказват позорно всички стругари.  Излезе друг проблем, с шпилките за стягане на дюзите, разтягат се... и ше се минава на двустъчални и там, съчетано с разпробиване с +0.5мм на петите на разпределителните валове, за да влезнат 8мм шпилки.

Мисля да сменя и биелните болтове с някакви по-якостни, ама за сега не изпадат точните. 

Редактирано от janoar
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Къде тия  пет 'илядни ве Йордане, тва и на суперфиниш малко заводи ше го постигнат. Да не сбърка дес'тичната запетая?

Че и допуск....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Толкова, аз мислех, че е шега, ама толкова  никой стругар не се навива да ги прави.

В момента съм в контакт с техническия на завода в Разград, ще сделам едно.чертежче и да видя дали по тая технология за обработка на сегментите ще ги направят.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

То само от температурни разлики в стая (дори и в ръка да ги подържиш), тия пръстени варират няколко стотни, не знам, кой ти иска такъв допуск и закъде. А и единици са стругарите, които имат инструмента, за да хванат такъв размер, да не говорим за машина, способна да го постигне.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

И Техническия в  Дружда АД ме отсвири с думите, "не е целесъобразно за такова количество".

Пак съм в поза партер.

 

 

 

diesel_fire_ring.png

 

 

Редактирано от janoar
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тва от какъв материал е, споменаваш неръждавейка, но каква?

Няма го диаметъра на тоя пик с ширина 0.14 мм., в средата ли се намира? И къде са тия хилядни допуск?

И дълбочина на канал от седем стотни, не знам, това е просто драсване върху някаква повърхност, каква е целта?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 7 часа, NIKO написа:

Тва от какъв материал е, споменаваш неръждавейка, но каква?

Няма го диаметъра на тоя пик с ширина 0.14 мм., в средата ли се намира? И къде са тия хилядни допуск?

И дълбочина на канал от седем стотни, не знам, това е просто драсване върху някаква повърхност, каква е целта?

  материал -инокс 321/316

 върха на пика е по средата, тоест 82мм,

Идеята на тия пикове е, да се врежат в главата, там се иска 0.005мм за това са такива, в блока се прави канал 0.7мм дълбок ........и естествено съм сгрешил , че не съм добавил дълбочината на тоя канал към  височината на ринга. да дефакто имам грешка и там и трябва височината да е 2.37 +/-0.005мм. Така и го иска човека дето  прави железата по мотора, ама стругара е болен и не може да ги изработи.

 

diesel_fire_ring.png

Редактирано от janoar
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тия 5 хилядни просто ги забрави, на такъв детайл, тоя допуск по височина е абсолютно нелогичен, не че не може да се постигне, ама три пика с "височина" седем стотни, едва ли ще се "забият" някъде. Ако целта е осигуряване на херметичност и ако другата повърхност е алуминий, на тоя пръстен се правят няколко и близки един до друг канали на 55 градуса, с дълбочина към 4-5 десети.

Сега ако правача е монтирВал много такива и е проиграл тия размери на практика, така може, търкалцата са елементарни за изработка.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

То тука НАСА трябва да се намеси. Не че нещо, но при 10градуса разлика в температурата, температурното ти разширение е 0,016мм в диаметър, къди ги търсиш тия 5 хилядни точност не ми е ясно. Ама явно има защо да се търсят 5 хилядни точност. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...