Jump to content

2.5tdi +360hp


Recommended Posts

  • 2 weeks later...
  • Отговори 1,3k
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

На 18.07.2019 г. at 19:53, loshdancho написа:

Помпата не душегуба може да осигури гориво за 400кс.(180коновата версия с три нагнетателни елемента) Обаче не с оригиналните разспръсквачи. Има налягане и дебит обаче времената са малки и трябват големи разспръсквачи, които да пропуснат това  гориво за същото време. Помпата има запас от налягане 1600-1800бара дюзите отварят на 230-240бара и се играе с времето на впръскване . Поне така ми беше обяснено. Дебита  на подкачване е също голям(във vp44 си има подкачваща помпа), от него за работа/впръскване се ползва малко, другото е за да се охлажда електрониката.

 

Другата ми чуденка е за тампоните на мотора, дали да останат маслените или да слагам плътни.

Какви разпръсквачи ще ползваш 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На 18.07.2019 г. at 19:53, loshdancho написа:

Помпата не душегуба може да осигури гориво за 400кс.(180коновата версия с три нагнетателни елемента) Обаче не с оригиналните разспръсквачи. Има налягане и дебит обаче времената са малки и трябват големи разспръсквачи, които да пропуснат това  гориво за същото време. Помпата има запас от налягане 1600-1800бара дюзите отварят на 230-240бара и се играе с времето на впръскване . Поне така ми беше обяснено. Дебита  на подкачване е също голям(във vp44 си има подкачваща помпа), от него за работа/впръскване се ползва малко, другото е за да се охлажда електрониката.

 

Другата ми чуденка е за тампоните на мотора, дали да останат маслените или да слагам плътни.

Какви разпръсквачи ще ползваш 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

90% НА CPC  ще ползва и триплунжерна помпа = 400 +

Аз съм със 66% с ограничена помпа 50 мг =320 КОНЯ НА 1,95 бара като идва малко турбото което ползвах

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 4 weeks later...

до тука беше лесното, сега остава да се напаснат  ъгли, дължини. захващане и още сума ти работи за да се сглоби до края.

174619848_309539547385010_2848709886831093893_n.jpg

174331033_794144101207534_7598369940984824561_n.jpg

174384613_4220576814696508_263887163768063234_n.jpg

 

174551647_946122322805967_1555259068335001180_n.jpg

Редактирано от janoar
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Може би ще има възможност да наказва стокови 3.0TFSI-та за ремапнати няма шанс ... освен ако няма някой таен джокер и да го докара към 450 катъра и 5-6 магарета :juggle:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ако подковаването се окаже успешно, може да се пробват жокери за второ гориво и охлаждане LPG, водометаноли т.н..

единствения ми страх е биели,  така разреден мотора и с рингове и арп шпилки може да го надуя рано, ама още не е сглобен и съединителя е наполовина готов, объркана е главинката, с грешни шлици е нарязана.... дееева..

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

какъв суединителя, че забравих, не взе ли готов кит, да не се разправяш с шлици простотиЙ?

 

примерно

https://www.sachsperformance.com/en/clutch-kit/sachs-performance-clutch/audi-a6-c5/2-5-tdi-quattro-132kw

Редактирано от cokesucker
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 3 часа, janoar написа:

единствения ми страх е биели, 

А за блока нямаш ли опасения? Колко ще може да понесе след всичките модификации дето му прави?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

баси, аз мислих, че вече си обиколил Екватора с тунингования урод...а той даже не е запалил още, няма и три години проект...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 11 часа, crazy driver написа:

А за блока нямаш ли опасения? Колко ще може да понесе след всичките модификации дето му прави?

нямам!

шпилки за основните лагери и главите, плочи, рингове,  разредена компресия. Не вярвам с тая турбина да го попилея.

Преди 11 часа, cokesucker написа:

какъв суединителя, че забравих, не взе ли готов кит, да не се разправяш с шлици простотиЙ?

 

примерно

https://www.sachsperformance.com/en/clutch-kit/sachs-performance-clutch/audi-a6-c5/2-5-tdi-quattro-132kw

съединителя е от R8 веее, друдисков с органично феродо,  маховика  е направен вече, обаче са объркали шлиците на главинката...:steinigung:

 

Преди 11 часа, OvivO написа:

баси, аз мислих, че вече си обиколил Екватора с тунингования урод...а той даже не е запалил още, няма и три години проект...

 Нямам време и  излишни финанси за трошене в момента.

 

Редактирано от janoar
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ебаси лютата ще стане... значи си за рекламация.:) дано не трака тая двудискова технология, като натиснеш съединителя, че дразни.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На 19.04.2021 г. at 14:19, P_PETKOV написа:

Може би ще има възможност да наказва стокови 3.0TFSI-та за ремапнати няма шанс ... освен ако няма някой таен джокер и да го докара към 450 катъра и 5-6 магарета :juggle:

 

Първо да пробва с чипнати 3.0тди-та, щото още там имам съмнения че ще се провали като левия крак на Баце :lol:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 4 weeks later...
  • 3 weeks later...

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...