Jump to content

2.5tdi +360hp


Recommended Posts

Стигнах до тук.... поредно пробно сглобявяне  #67

 Заварките готови,, човека взе парите и каза...ще държи.😁

Водите, ток... мотора йок

Направих изход за измерване на бекпрешър поне за настройката. Т

Та сега да питам....

Въпрос за измерването на EGT .

Резба  на топлия охлюв14мм стъпка... не знам

Имам EGT сензор от 3.0тди пасва си точно, от там е бил.

Да ама ....  неАм уред да  показва.

Та...питанката.

Дали тоя сензор ше сработи с афтермаркет уред. 

Ако не сработва, ще трябва да купувам и нов  EGT сензор.

Ама ...колко вида резби има на тоя сензор. Че не  пишат никъде каква е резбата на китайците.

Че не ми се разглобявя пак турбина да и правя нори резбови втулки и драми.

20220612_183625.thumb.jpg.c2bb1dd56a8f3ab41e7ae2878a48d801.jpg20220612_183337.thumb.jpg.abfbbcef9039820d0ebff4edf3aec07c.jpg20220612_183540.thumb.jpg.15b1254a9c3e41753752a1cacb6eecdb.jpg20220612_183327.thumb.jpg.fd14aeee4a20b8ad4ab1bc31886b100c.jpg

 

 

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 1,3k
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Скоро ще станат 3 години. Имаш ли някакви срокове в главата, защото нещата от страни изглеждат притеснителни.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Думата хоби ти е чужда, за това ти е притеснително.

Още в самото начало казах, бюджет няма нито срок.

Иначе срок... някъде към август може би ще е в купето.

Има човек за изработка на даун-пайп(две меки връзки 3v-band скоби две редукции и едно коляно с фланец) + цяла генерация цената е фрапираща...

Турбопътища, инсталация, стойки, маркучи, за радиатора за маслото, Maп,  буст , тенекиджия, боя... и куп дреболии, дето още не знам.

Ае още 2-3-5к ще отидат.

Срок няма, да запали, другото е лесно. Ще го пробвам, само да влезне в купето, без вода и турбо и...без  нищо. Само да бръмне. Че вече не знам.😆😆😆

Ето малко фън с душегуб три турбини 420кс на колела

Финланчето вече се движи

 

Редактирано от janoar
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 month later...

Ако не...ще боцна друг мотор,

Ще ползвам само турбина, колектори и даунпайп...

Дейва ...

И даунпайп има ...

57мм-63мм-76мм

20220810_152824.thumb.jpg.b009151f184edb412e4c6049e5893eb3.jpg20220810_152809.thumb.jpg.a60c77302d431d975961561f01709012.jpg

20220810_152808.jpg

Редактирано от janoar
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пичувии...

Нище да въри стартер.

Дейва...

Не е прекодирана и има някакво реле за скоросния лост на автомата... и не знае, че не е на положние паркинг.

И ... не иска да завърти на ключ. На късо върти. 

Борбата е безмилостно жестока.

 

Редактирано от janoar
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

нямам идея дали това е полезно в случая. за реле 369:

https://forums.quattroworld.com/s4s6/msgs/306288.phtml 

p.s. при ц5 май е на същото място

 

Редактирано от nicoldy
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

начи не знам...едното било J207

Казват ми, че се пуска мост  на силовите кабели и всичко е ОК.

Обаче.. не било релето за стартера, а реле  управлявано от  скоростния лост и прекъсващо веригата на стартера. Тоест две последователни релета трябва да са според мен...

ей какво прочетох..

SharedScreenshot.jpg.e448b7623d00e28587c3d3c7ec6dc162.jpg

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нито едно релетата на схемата по-горе не е за стартера. Ако си минал от автоматична на ръчна скоростна кутия е останал отворен датчика/бутона за селектора за P и N и затова не задейства релето на стартера (мисли че си на скорост). Единия вариант е да дадеш на късо двата кабела за положението на селектора, а другия начин е да извадиш релето за блокировката на стартера и да му окъсиш с мостче превключващите контакти. Къде обаче е въпросното реле на С5 нямам идея. Ако някой има схема на релетата може да се види кое е търсеното реле.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ще се пробва

Релето... само на място ако се намери.

Трябвало да има на него два кабела  червен с черно... единия  отива директно на стартера. Намерих го кабела, но влиза в инсталацията и... изчезна

 

Редактирано от janoar
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

този червено черният кабел, който е и леко по-дебел влиза отива някъде отзад до релетата и мисля, че при теб е на 4 позиция. Освободи цялата пластмасова основа с всички релета.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ше викаме поп, няма да запали.

Компресията е 18-21.

Прекалих с разреждането.

Ай поливайте и да да се свършва. 12к за могор и 8к за колата...в кофата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мотора е с рингове, блока е с канали и е повдигана главата.

А и това не е бензинова кола...главата е равна, камерата е в буталото....колкото и да пилиш главата нищо не променяш, наймного да срешнеш клапаните в челото на буталото.

Свирено е там.

Има последен вариант. Бутала ит AFB 150кс.

Най-катърските и тежки произвеждани за душегуб

При АКЕ, степента на сгъстваване е 18 5 при АФБ 19.5

 

 

Ако не ги пиля... може и да имам някакво подобрение на компресията. Въпроса е да уцеля точната група размер. 

А нови не искам и да помислям... 280 на бутало някак си ми идва в повече.

Чудя се какво да я правя. 

Варианти Три.

На части

Друг гол мотор 

Смяна бутала.

БАСИ 

и турбината ми изкара акъла...след три акумулатора стопени...най-накрая прикюфка на бял дим. И всичката нафта събрана в цилиндрите потече през турбината...аййййй локва.

 

 

Редактирано от janoar
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 6 часа, janoar написа:

12к за мотор и 8к за колата...

 

Преди 3 часа, janoar написа:

........ 280 на бутало някак си ми идва в повече...

Нещо не се връзва, или - или.

Ай палИ я и ше извадиш мильони от гледкане в тубата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Данчо, хобито ти излезе доста скъпо, но за сметка на това се забавлява повече от 3 години.

Дано да се намери начин да подкараш колата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

On 8/11/2022 at 3:35 PM, janoar said:

 

Чудя се какво да я правя. 

Варианти Три.

На части

Друг гол мотор 

 

 

 

 

Мотора продаден на части (ибей) и хаквай направо мотора от следващата: 3.0 ТеДеЙ, ще е интереснен развой.

 

В най-лошият случай автърпартито ще продължи another couple of years.:hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Недей да стреляш в тъмното, да не те покоси някой рикошАК.:hilezh:

 

Сериозен съм, смени мотора, ползвай си периферията. Явно идеята е била да го надувате повече и за това сте прекалили с разреждането. 2к за нови бутала за тест (според мен ще е тест) е неоправдано. 

Не се отказвай от колата, а се напъни да намериш гол мотор, както сам написа горе.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...