Jump to content

2.5tdi +360hp


Recommended Posts

Купих си пневматична шлифовалка, люта китайка за смешни пари и три борчета...по-скъпи на бройка от машинката, бърза връзка, че тая на шлифовалката е по някъв неземен стандарт,

sam_0596.jpg

index.jpg.18496c990d0b3db79a2e1fd47a2c4dbf.jpg

 

Пробвах на старите глави, туй бръмчало го яде много културно с сферичното борче, завира се лесно и взима  малко и хваща без да дълбае цепки. Даже не очаквах, че ще стане така добре, единствената опасност е да се надраска главата и леглото на клапана с патронника, за късмет главите са масивни, и даже се мъчих да пробия канала към водната риза...не се получи. Снимки нема.. щот нема, нали е тренировка.

 Сега май ще си купувам или правя скоба за клапани, да разглобя истинските глави. Като гледам, даже и се чудя дали има смисъл от шкурка после за заглаждане. Защото канала е тесен и дълбок и ще хвана само на 1/3 мах от него.

Редактирано от loshdancho
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 1,3k
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Йордане, купувай едно CNC центърче и си мятай освен портване и турбинки от монолит:IMAG2478.thumb.jpg.ebe8d2cb970365a5afe5bcdd8480fc95.jpg

^_^.

Редактирано от NIKO
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ей...майтап ви се струва.:lol:

Като ги направя така, че да ми харесат, ще кача снимки, до тогава мое се бъзикате.

Днес ми съобщиха, че ще ми доставят турбинката и пружинките през седмицата. Та трябва да се направят кратуните и да се дадат за проверка и събиране с новите пружини.

На турбината  трябва да се фиксира и настройва  вакумен акулатор, че на тая работи на 180градуса.. което е голяма гадост.

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 2 часа, NIKO написа:

Йордане, купувай едно CNC центърче и си мятай освен портване и турбинки от монолит:IMAG2478.thumb.jpg.ebe8d2cb970365a5afe5bcdd8480fc95.jpg

^_^.

 

Тая перка леко хладен въздух ли е срещнала ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Зависи от дЕбита.:lol:

Редактирано от loshdancho
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 Работим с оригинален БАГ инструмент...Гас, Мас и Оцет ауто.:lol:

039110204.jpg?r=0

039110203.jpg

 

 

 Портвам, пилим и шлайфам на воля колко си мога... @more,  почти го постигнах като на твоята снимка.:lol:

039110161.jpg

039110160.jpg

039110156.jpg

039110155.jpg

039110154.jpg

 

Обаче с пружините за клапаните ква греда се получи... въпреки, че знам, че са различни за АКЕ и BAU въпреки, че ми правиха болтове за BAU, забравих да предупредя, че ми трябват пружини за BAU мотор. Та сега ми пристигат пружини, които не мога да ползвам...остава някаква надежда да ги продам, ама на дали. Та ей каква е разликата в ляво е BAU (BDH), дясно е AKE(AFB, AKN,)

И саа пак ше купувам пружини...:steinigung:

039110205.jpg?r=0

Редактирано от loshdancho
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Смукателния канал е с една особена форма, не я разваляй, това е направено да се получи завихряне на потока в цилиндъра. Ако ти се "замазва" борчето с материал, пръскай с някакво рядко масло.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мислих го това за завихрящият ефект. Оставил съм до колкото е възможно. Според мен има смисъл за сток кола, тогава ще се ползва тоя вихров ефект на самопълнене при ниски обороти, когато  е в зоната на турбо-дупката. За турбината , наляганията и оборотите, които мисля да ползвам... Тоя канал се обезсмисля малко, даже не е само при него, всички канали са с такава спирална форма. На изпускателните я махнах тая спирала, на всмукателните я заоблих до степен, че е там "фиктивно".  

Уж щях само да оправя ръбовете...и като се отплеснах... Една чаша със стружки напълних. Много тесни тия каналчета вее. На изпускателните клапани мъкааа,  то ясно, че това е ефективно за сток кола(създава засмукващ ефект на ниски обороти и се получава самопълнене на цилиндъра), ама  на 3бара си мисля, че ше е вече рестриктор  на изгорелите газове и ....ЕГТ, Бакпрешър ше литнат до небето според мен.

Редактирано от loshdancho
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пълно щастие няма. Точно поради такива причини се прави компромис, иначе трябва нещо от сорта на... вариатори, променливи ъгли на отваряне на клапани, пеперудки  в колекторите, два канала  на всмукателния колектор, различен лифт на клапаните, вануси...и т.н компромиси за да се постигне  коефициент на пълнене. конструкторите са решили да правят вихрово пълнене и изпускане. Това е добър начин да използваш масата и скороста на изгорелите газове за да дозасмукат въздух.Обаче това е изчислено като размер за обеми и  скорост на газовте(дЕбит:lol:) за 180кс. и 1.4бара налягане. Аз като го перна на 2-3бара ще почне да играе роля триенето и ....фуй.

 Турбината е лагерна, тазвърта 10-15% по-бързо, изпускателните колектори ще се правят, на 38-40мм въттешно, старите уж са големи, ама са с три тесни  канала вътре, точно за да не се губи скорост. След като надуя тая пущиня..  скоростта (дЕбита) на изгорелите газове ще е по х2.  Как ще се комбинират тия стеснения и разширенията след тях(в колекторите и генерацията) пробвано е над 250кс  се цепи изспускателния колектор  ако  се остави оригиналния... Ако направя само  колектори, ще имам всичко обратно висока скорост в канала на главата, и след това буф скороста пада и подпира като тапа и тия стеснения ще работят като дифузьор. За това ги махнах. 

Опита ше покаже бил ли съм прав. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В крайна сметка не разбрах на тихи обороти има ли дЕбит тая турбина ?

Редактирано от more
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Зависи колко са тихи:lol:

Изпада ми кулер 600/300/76мм, чудя се, че не съм мерил на  оригиналния размерите.

Зачетох за дюзите и разпръсквачите, варианти има няколко, ъгъла на  впръскване е 143градуса стават от ивеко(ама не помня модела) от Кия 2.9, Bosio race 684 и CPC  два модела (+66% и +90%).  Има два варианта на захващане на разспръсквача според  модела тип на впръскване(AKN и АКЕ мотори най-общо (с и без пред-впръск)). С разспръсквачи от Ивеко и Кия има трудности с празния ход заради големите отвори, до степен, че се налага да се вдигне налягането на дюзите към 300бара за да се прецизира дЕбита, ама това как ще се отрази на прословутата помпа.... Реглажа се прави със други шифтове в дюзите. 

Аз съм взел CPC +90%...нямам представа на колко са настроени,  защото пратих мойте дюзи и си ги получих с монтирани разспръсквачи от хората, които ги произвеждат. Не вярвам друг да може да ги настрои по-добре от тях, а и гаранцията важи само ако са си ги монтирали те...щото явно са патили от некадърен монтаж и настройка.

Редактирано от loshdancho
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 32 минути, loshdancho написа:

Аз съм взел CPC +90%...нямам представа на колко са настроени ...

 

Скоро друго твърдеше. ...

Вече съм песимистично настроен спрямо крайния резултат. Ако стигне до диното може да се получи зрелищен фойерверк. Да снимаш ...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Има и други с СРС дюзи, никой не е споменавал за по-високо налагане или проблем с празния ход, ако четеш внимателно, а не избирателно, ще забележиш, че проблема с празния ход е при разспръсквачите от Ивеко  и Кия.

И не се надявай на фоерверки, най-вероятно да сгъне биели, да троши скорости или съединител. И то не на диното.

Редактирано от loshdancho
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Номера на ивеко разпръсквачите е  dsla143p970 все още се намират на нормални цени, до колкото знам са с 8 дупки и стават на инжектори от всичко освен AFB. 1 градус разлика в в ъгъла на впръскване обаче оригиналните са на 142, до колко прави разлика в предвид че си карат хората с тях...
Босио също ги предлагат но няма много информация.
Bosio имат и два вида за инжектори от AFB - bosio powerplus 683 малките и bosio race 683 по-големия вариант, и двата са със 6 дупки. Но няма никаква информация за дебит, уж се водят малите до 260-80 кончета изкарвали големите можело и 400 ама всеки си говори неговите цифри, тез дето знаят не я споделят тая тайна информация.

Редактирано от agstyles
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Разбрах, че оригиналния кулее е 35-6мм дебел. Това тоя  600/300/76 ми е идеален. Според мен.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При А6 място бол,  това е скицата, пред него е изпарителя на климатика, а пред него е охладителната тръба на хидравликата.

И пред тях има още поне 80-100мм празно място

000079925_3.jpg.676d35ec157dd2383880f96afbbddac2.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...