Jump to content

Ауди А4 Б8 съвети


Recommended Posts

Здравейте колеги.От доста време насам заглеждам Б8 , че моето Б5 вече си остаря доста.Имам няколко въпроса отностно този модел и ще бъда много благодарен за конкретни отговори.За момента съм се спрял на бензин и по точно 1.8 170 коня седан една идея малко по добрия от 2.0 спрямо до болка познатия проблем с маслото.И още тук идва първия ми въпрос - като цяло съм останал с впечатление , че дизеловите части и като цяло ремонти са малко по скъпи от безниновите такива прав ли съм или говоря пълни глупости?Та идеята ми е да й сложа газ (1500 лв грубо оправят ли ме за ГО?) и евентуално да отстраня проблем с маслото ако е наличен такъв по голям от този в рамките на нормалното (2-3 литра доливане на 10 000 км считам за нормално).Кутията задължително ще ръчка.План Б е 2.0 ТДИ отново ръчка седан (143 или 170 коня).Все още се колебая между бензин или дизел (ще се ползва около 25 000 км годишно) .Надявам се коментарите да са свързани с въпросите който ме интересуват по възможност с цифри (грубо разбира се) за поддръжката на 2-та двигателя , вероятни проблеми и т.н.Дизела ми е план Б заради хубавата ни нафта.Ориентировъчно 2007-2011 г разполагам с около 15 хил лв които могат да варират +- 3 хил.Имам роднини в Германия и покупката най вероятно ще е от там с минат ТЮФ и сервизна книжка.Прилагам и обява на набеляза от мен кола за момента -> https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/details.html?categories=Limousine&fuels=PETROL&id=281442026&makeModelVariant1.makeId=1900&makeModelVariant1.modelId=9&maxMileage=80000&maxPowerAsArray=KW&maxPrice=6000&minPowerAsArray=KW&minPrice=5000&scopeId=C (има за смяна спирачки и бутални пръстени заради разхода на масло)

Интересно ми е също допълнителните бутони до скоростния лост за какво точно са и кой точни модели ги имат?

 

П.С.

- поддръжка на 2-та мотора (ролки,ремъци,ангренажи,масла,филтри и т.н.) ориентировъчна цена?

- по конкретната обява - спирачките и пръстените на буталата цена?
- слаби места (освен мултитроника , маслото за бензина и съединителя на дизела)

 

Благодаря предварително!

Редактирано от HePBeH93
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нали знаеш че е TFSI . Не че нещо, но ще гори 20-30 процента бензин с газта . Според мен е глупава работа това. Или си я карай на бензин и си гледай кефа, или взимай дизела. Не ме разбирай погрешно - имам над 400 000 км на газ с много и различни коли и уредби. Не виждам сметка да нашиеш 2000 лева за газ и после си в филма - икономията ще бъде спорна - къде 30, къде 40 процента бензин, сутринта палиш на бензин, в студеното време по 2-3 км докато загрее на бензин... Прецакаш ли дюзите ( а това те очаква) спестените стотинки ще отлетят. И те така. Взимай дизела. 2.0 ТДИ не е толкова скъп за ремонт. И багажник ще имаш - нещо което винаги е проблем при газта.

Редактирано от kostaIliev
  • Like 1
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Може и да си прав , някъде четох че да кажем на 1000 км харчи приблизително 75/25 или 70/30 литра газ/безнин което излиза 125-130 лв за тези 1000км.За тия километри предполагам , ще идат поне 60 литра нафта което си излиза що годе същото.Както каза най малкото ще имам багажник.Благодаря за отговора очаквам още компетентни коментари.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е колко трябва да гори 1.8ТФСИ на извънградско 20/100 осъзнайте се малко.

3.0TFSI в купето на 4F прави около 9-9.5 с такова магистрално каране.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди няколко години сменях на 2tdi ролки;ремъци и т.н. в Порше. С някаква отстъпка ми струваше комплекта около 1200лв. Приятен за спокойно каране мотор, ако ти тежи кракът този мотор не е за теб, карах го в комбинация с мултитроник в А5. С ръчка не знам дали има чувствителна разлика в динамиката. Разхода ми варираше от 6л./100км. до към 8л./100км. извънградско, градско до 10л./100км. Единственият минус на този мотор е, че зимата няма загряване /поне при мен/, сменях термостат и резултат нулев.

За проблемът с маслото има доста изписано от колеги, но някои споменават цифри за отстраняването от порядъка на до 5к-6к.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При мен с 2.0тк автомат разходът на газ е около 9 + 15% бензин. Тези 15% включват и студените стартове. Колата почти не я карам градско.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 2 часа, kostaIliev написа:

Аз искам да видя ФСИ на газ на поне 100 000 км. от слагането и тогава да кажа браво.

Аз не съм виждал, ама за изгаряне на нагарите по клапаните смятам че е по- добре, няма да гори клапани като на японските боклуци, единствено за дюзите не знам как ще идва, както и дали излиза сметката на смесения разход.

Колкото до това,че някой не му се вярва,че TFSI мотор може да гори 7 извънградско немагистрално......Ами нещата са се поразвили от 95 ....оопс от  умрялото АЕВ насам...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Баси икономичното 1.8tfsi. Да бях взел такова :D 
Шкодата на 100 октана ми даде 13.5 по борд днес с трима човека Пловдив - София. Скорости няма да споменавам, че форумния морал ще отчете победа...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги като обобщение - струва ли си бензин (1.8Т 170кс) и да се сложи газ и по добре ли е от дизел (2.0 ТДИ 143/170 кс) откъм разход на гориво , вървеж и поддръжка като имаме предвид ,че колата ще се кара само в БГ (20-25к км годишно)?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 1 час, HePBeH93 написа:

Колеги като обобщение - струва ли си бензин (1.8Т 170кс) и да се сложи газ

 

На 22.07.2019 г. at 13:23, farfui86 написа:

1.8 TFSI 170к.с. 900км на климатик към морето и обратно 8л/100км газ + 10л бензин общо. 

 

На 22.07.2019 г. at 13:28, farfui86 написа:

Темпомат 130км/ч, с 3ма човека и багажник пълен до тавана.

 

На 22.07.2019 г. at 14:25, P_PETKOV написа:

 

3.0TFSI в купето на 4F прави около 9-9.5 с такова магистрално каране.

 

На 22.07.2019 г. at 15:00, ivelin_1976 написа:

карах го в комбинация с мултитр........ Разхода ми варираше от 6л./100км. до към 8л./100км. извънградско, градско до 10л./100км.

 

На 22.07.2019 г. at 18:19, sweep написа:

Със 130 това е реален разход.

 

Преди 22 часа, 100 2.5 tdi написа:

Моята (1.8 TFSI, 160 кс) на извънградско дава около 7л./100км., на магистрала - около 8, в Гърция - 6.

 

Преди 21 часа, 4ring avus написа:

Колкото до това,че някой не му се вярва,че TFSI мотор може да гори 7 извънградско немагистрално......Ами нещата са се поразвили от 95 ....оопс от  умрялото АЕВ насам...

Е какво чакаш, още ли не си купил една?

После да се похвалиш тук с РазходА! ^_^

На ГАЗ!

 

Редактирано от NIKO
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Автомобилите на харчат гориво, моторите го правят. Тука за гориво се говори. Разбира се друго е да обясниш за премиума и евтината пластмаса, ей така, за спорта 🙄🙄

Редактирано от VBI
Цитиране на предходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...